Nou verrassend hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat de kortste rij vaak bij de lelijkste cassière is.
Jankende kinderen in een supermarkt, of welke winkel dan ook, zijn wel erg irritant.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:49 schreef Fendy het volgende:
Mensen die gaan lopen kankeren als je met je kind aan het boodschappen doen bent. Altijd leuk als je dan een opmerking krijgt als "ze zouden kinderwagens in de supermarkt moeten verbieden"
"ja, ze zouden chagrijnige honden ook moeten verbieden, maar jij loopt hier ook"
Jah! En die, als jij dan luid zuchtend met veel pijn en moeite jezelf vooruit stretcht om er een te pakken, heel verbaasd opkijken en sorry zeggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:51 schreef teknomist het volgende:
Mensen die geen balkje (hoe heet dat) voor je neerleggen als zij klaar zijn met alles op de band te leggen.
Daartegenover staat dan wel dat het vermakelijk is als je die vaders/moeders met een rood hoofd van de frustratie door de winkel ziet gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jankende kinderen in een supermarkt, of welke winkel dan ook, zijn wel erg irritant.
Zou eerder klagen om het feit dat ze geen inpakkers hebben. Altijd dat gehaast bij die kassa.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:47 schreef Paxlie het volgende:
Mensen die pas gaan pinnen nadat ze alle boodschappen ingepakt hebben
You're really un-funnyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef chiren het volgende:
Mensen die bedenkelijk opkijken wanneer je hun kroost vraagt of ze even mee naar achter willen lopen voor een stukje worst
Idd! Net als op de Antillen, inpakkers voor je boodschappen ftw!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Zou eerder klagen om het feit dat ze geen inpakkers hebben. Altijd dat gehaast bij die kassa.
Echt klote.
Ik ben dan heel triest. Ik leg gewoon zonder balkje mijn boodschappen achter mijn voorganger en leg wél een balkje neer voor mijn opvolger.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jah! En die, als jij dan luid zuchtend met veel pijn en moeite jezelf vooruit stretcht om er een te pakken, heel verbaasd opkijken en sorry zeggen.
TS is te pauper voor de Albert Heijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Die heeft vast iedereen.
Zoals:
...
- mensen die iets vergaten te wegen als ze aan de beurt zijn bij de kassa (teknomist)
...
Dat was nog nooit bij me opgekomenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben dan heel triest. Ik leg gewoon zonder balkje mijn boodschappen achter mijn voorganger en leg wél een balkje neer voor mijn opvolger.
Loser, er staat een andere username achterquote:
Mijn eigenwaarde, wat doe jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Loser, er staat een andere username achter
fucking teringpauper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |