Open deuren hoef je niet in te trappen, want ze staan al openquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:35 schreef Da_Ripper het volgende:
en nog een andere 'down' maar die open deur trap ik niet in![]()
nooit meer tegen hem praten, dat zal hem leren!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OMG, een hyves vriend heeft gewoon het nummer van HHZ en WS als gagdet erin gezet....![]()
wat zal ik doen...... ?
-edit-
Er mag weer gereageerd worden onder de officiële vid![]()
Kende hem van vroegah, dus spreek die jongen amper....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nooit meer tegen hem praten, dat zal hem leren!
en staan alle reacties er nog wel onder bij de vid dan?
haha, ik moest er wel op reagerenquote:Misschien moet je er dan ook anders naar gaan luisteren in plaats van een track meteen af te kraken. Dit is wederom een gigantisch goede productie.
Persoonlijk vind ik Power of the mind vetter dan deze nieuwe track maar dat zegt niet dat dit een slechte productie is,
Iets minder kortzichtig mag wel hoor mensen kom op.
Ik vind het ook een heerlijke trackquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef MrDice het volgende:
Ik zal nu wel weer volledig afgeschoten worden... maar ik vind We Live for the Music (Noisecontrollers Remix) echt wel een strakke versie. Goed tempo, de melodie verrassend sterk verbeterd en klapt er gewoon lekker op. Natuurlijk, het is nog steeds niet de topper van 2009, maar een hele verbetering ten opzichte van het origineel.![]()
Goh je bent niet de eerste die het vraagtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:47 schreef Toxic_nl het volgende:
Normaal spit ik heel dit topic door naar titels van nieuw gereleasde cd's, maar kan niks vinden! Kan iemand me helpen/ een paar opnoemen?
Hoi trouwens in het Hardstyletopic.![]()
Hoiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:47 schreef Toxic_nl het volgende:
Normaal spit ik heel dit topic door naar titels van nieuw gereleasde cd's, maar kan niks vinden! Kan iemand me helpen/ een paar opnoemen?
Hoi trouwens in het Hardstyletopic.![]()
aanvulling; Hardbass Chapter 18quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Activator - Authentic style
DBSTF - Music made addicts
Crypsis - Statement of intent
Zany - The Fusion of sound
Seismic the hardstyle album part 2
En downloaden doen we natuurlijk niet aan hea
Ik vind het wel een dik anthem hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vind Power of the mind ook maar een bar-slechte track trouwens, maar die vergelijking slaat inderdaad nergens op
Ken je deze nog, nog, nog , nog (echo)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind het wel een dik anthem hoor![]()
Beter dan die van TBY![]()
Vanaf 5 minuten wordt het inderdaad even interessant.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:57 schreef kollie het volgende:
interview met Pavo. Stukje vanaf 5 minuut 15 vind ik interessant. Deze baas verdient meer boekingen. Qua skills de grootmeester.
15000 vinyls![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |