Nee hoor. In De Limburger (waar het in eerste instantie door werd bericht) stond duidelijk dat het vrijwillig is. Andere media hebben het gewoon op tendentieuze wijze overgenomen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Op zich heb je daar ook wel weer gelijk in. Rest bij mij de vraag of het ze wel duidelijk is gemaakt dat het vrijwillig is, want daar laat het COA wel eens steekjes in vallen, in overbrengen wat mag en moet
Tuurlijk is er niets mis mee. Maar het argument 'negers zie je zo slecht in het donker' vind ik toch wel om te janken. Alsof je een blanke wel in het donker zietquote:
Waarschijnlijk gewoon een lokale inboorling die een grapje meende te moeten maken. En dat haalt dan de krant uiteraard alsof het bij het standpunt van de lokale autoriteiten hoort.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tuurlijk is er niets mis mee. Maar het argument 'negers zie je zo slecht in het donker' vind ik toch wel om te janken. Alsof je een blanke wel in het donker ziet.
Waar lees je dat in de OP ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een lokale inboorling die een grapje meende te moeten maken. En dat haalt dan de krant uiteraard alsof het bij het standpunt van de lokale autoriteiten hoort.
Ja, dat wel. Dus nogmaals, ik vind die hesjes helemaal zo gek nog niet. Ik heb gelezen dat die asielzoekers helemaal niets weten van de verkeersregels hier, dus vind het prima dat ze beschermd worden. Begrijp niet dat mensen hier weer een 'racisme-item' van maken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:08 schreef bijdehand het volgende:
En als je er een aanrijdt ben je een racist
Ja, en alsof hun het wat kan schelen. Ze zitten hier omdat ze het hier beter hebben als thuis, dan kan dit toch wel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Dus nogmaals, ik vind die hesjes helemaal zo gek nog niet. Ik heb gelezen dat die asielzoekers helemaal niets weten van de verkeersregels hier, dus vind het prima dat ze beschermd worden. Begrijp niet dat mensen hier weer een 'racisme-item' van maken.
Dat hebben ze al gedaan, lees dit topic maar eens doorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, en alsof hun het wat kan schelen. Ze zitten hier omdat ze het hier beter hebben als thuis, dan kan dit toch wel?Straks gaan mensen het nog vergelijken met jodensterren
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hebben ze al gedaan, lees dit topic maar eens door
Omg, wat voor zieke mensen bevolken de aarde zegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hebben ze al gedaan, lees dit topic maar eens door
Alle vergelijkingen passeerden de revue. Was natuurlijk wel te verwachten he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg, wat voor zieke mensen bevolken de aarde zeg
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bedoeld dat het verplicht moet worden dat iedereen dayglow gaat dragen als we na zonsondergang naar buiten gaan, voor de veiligheid?
quote:de hesjes nodig zijn vanwege "de donkere huidskleur" van asielzoekers. "Daardoor ziet men de mensen niet of pas op het laatste moment, wat tot schrikreacties leidt."
Zou jij morgen, als je van plan bent naar buiten te gaan, aub een zak over je hoofd willen doen? Er zouden mensen kunnen zijn die schrikkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef Mortaxx het volgende:
Overdag zijn ze trouwens ook een gevaar. Laatst reed er groep negers links op het fietspad. Tegenliggers moesten uitwijken naar links en vervolgens moest ik ze rechts inhalen
Dat vraag ik me ook al de hele dag afquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
. Begrijp niet dat mensen hier weer een 'racisme-item' van maken.
Nee, het is dommigheid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:39 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al de hele dag af.
Zelden zoveel spastische reacties bij elkaar gezien.
Het MOET hoe dan ook racisme zijn.
Anders lees je even de post boven je. Is toch een veel betere manier om te helpen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:40 schreef bijdehand het volgende:
Waarom zijn hier mensen op tegen eigenlijk? Het is toch alleen maar om hen te helpen?
Net alsof de asielzoekers de Ned verkeersregels op school geleerd hebben..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Anders lees je even de post boven je. Is toch een veel betere manier om te helpen?
Een kind leert op school toch al hoe de verkeersregels zijn?
Voorlichting geven, aanpakken bij de bron. Aan een hesje heeft een neger of een blanke geen fluit als ie in het donker in een bocht een auto tegenkomt.
Ja, maar toch blijven ze dan niet zichtbaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Anders lees je even de post boven je. Is toch een veel betere manier om te helpen?
Een kind leert op school toch al hoe de verkeersregels zijn?
Voorlichting geven, aanpakken bij de bron. Aan een hesje heeft een neger of een blanke geen fluit als ie in het donker in een bocht een auto tegenkomt.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Net alsof de asielzoekers de Ned verkeersregels op school geleerd hebben..
Ja, dus alle negers in de VS hebben ook een hesje aan als ze over straat lopen in het donker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar toch blijven ze dan niet zichtbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |