Dat is mooi ik ook nietquote:Op zondag 1 november 2009 21:44 schreef GimmeGore het volgende:
ik kan verder niet zo heel veel.
Eigenlijk kan ik verder helemaal niks
Dat bedoel ik. En spelen hoeft ook al niet. Gewoon een drumcomputer gebruiken en gitaar klaarquote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef GimmeGore het volgende:
maar voor goregrind hoef je niet zo veel te kunnen, dikke pitchshifter erover heen en niemand hoort dat je niet kan zingen
Dat bedoel ikquote:
Oh ja vertelquote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef GimmeGore het volgende:
LSD Mossel heb ik dan weer niet gezien. Anal Penetration meerdere keren
Maar ik heb hele slechte ervaringen met mijn Anal Penetration patch op mn jas
Geniaal!quote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef GimmeGore het volgende:
Ik was boodschappen aan het doen, werd ik op mn schouder getikt door een ontzettende nicht (niks tegen homo's ofzo, maar dit was echt zo'n type van: OMG wat ben jij gay...) die tegen me zegt: hai... ik hou ook heel erg van anal penetration,.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gayniaal!quote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef GimmeGore het volgende:
Ik was boodschappen aan het doen, werd ik op mn schouder getikt door een ontzettende nicht (niks tegen homo's ofzo, maar dit was echt zo'n type van: OMG wat ben jij gay...) die tegen me zegt: hai... ik hou ook heel erg van anal penetration,.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef GimmeGore het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had hem gewoon keihard anaal moeten penetreren met je voorbinddilldoquote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef GimmeGore het volgende:
ik heb meestal wel een antwoord klaar. Ik heb al vaker gehad van: "staat daar nou Anal Penetration?" of "waarom heb je cliteater op je jas?"
maar toen stond ik echt met mn bek vol tanden
quote:Op maandag 2 november 2009 13:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had hem gewoon keihard anaal moeten penetreren met je voorbinddilldo
Wat is daar nu weer mis mee? Homofoobquote:
Goed punt.quote:Op maandag 2 november 2009 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer mis mee? Homofoob
Vraag maar aan de toetsenist van Rammstein hoe lekker het is om anaal genomen te wordenquote:
hahah dat was een letterlijke lol aan deze kan van de interwebs.. haha funny.. hehquote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef GimmeGore het volgende:
Ik was boodschappen aan het doen, werd ik op mn schouder getikt door een ontzettende nicht (niks tegen homo's ofzo, maar dit was echt zo'n type van: OMG wat ben jij gay...) die tegen me zegt: hai... ik hou ook heel erg van anal penetration
mwah, ik hoor toch een duidelijk verschil in de muziek, maar als je iemand hebt met zo'n herkenbare strot als John Tardy krijg je gewoon heel snel dat het hetzelfde lijkt te klinkt.quote:Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef BOKA het volgende:
Dat Tardy Brothers is trouwens wel heel erg hetzelfde als Obituary, waarom ze daar een aparte band voor op hebben gericht is mij niet helemaal duidelijk.
Nee wel van moederquote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef GimmeGore het volgende:
Heeft er iemand toevallig een Vader shirt over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |