dat vind ik idd ook niet fijn, en ook niet dat er geen knop is om naar het bureaublad te gaan (maar dat is vast al genoemdquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:00 schreef Arn0 het volgende:
Wat ik overigens nog een nadeel vind aan die nieuwe taakbalk is dat je bij MSN nu sowieso een 'item' open hebt met daarin je nickname. Sluit je dat af, sluit je heel msn af.
Vaak chat ik met 1 persoon en dan is het wel zo handig dat je meteen op het msn icoontje in de taakbalk kan klikken en in het gesprek zit.
Die is er wel, gewoon die knop naast de tijd en datumquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat vind ik idd ook niet fijn, en ook niet dat er geen knop is om naar het bureaublad te gaan (maar dat is vast al genoemd)
edit - en dat het startmenu niet meer naar 'klassiek' kan
dat zit daar wel erg onhandigquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Die is er wel, gewoon die knop naast de tijd en datum
Ik vind het wel meevallenquote:
ohhh okee... hm thanksquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Die is er wel, gewoon die knop naast de tijd en datum
Que?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:41 schreef Netsplitter het volgende:
MCE functionaliteit.
Hmmm,quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.windows-mediacenter.nl/
http://tweakers.net/revie(...)ws-media-player.html
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:28 schreef Friggles het volgende:
Ik heb een probleem met mijn videokaart. Op dit moment heb ik Vista en 7 ultimate als dual-boot en doet alles het in Vista. Als ik een spel (FM) wil openen in windows 7 dan staat er failed to set up graphics system. Nou heb ik geprobeerd om de drivers te updaten, maar als ik run>dxdiag doe om mijn videokaart te zoeken staat er standaard VGA Graphics Adapter ipv het type Nvidia kaart. Ook wanneer ik de prestatie index uitvoer, komt er een 1 te staan op de punten van de video kaart. Kan iemand mij helpen hoe ik alles werkend krijg?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef Friggles het volgende:
Ja, na opzoeken kwam ik op een Nvidia GeForce 9200M GS. Daar heb ik vervolgens een update van gedownload via de site van Nvidia, maar daarna deed het hele systeem het niet meer en moest die een aantal x herstellen.
Je hebt de juiste driver geselecteerd? (ook juiste bit versie)quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef Friggles het volgende:
[..]
Ja, na opzoeken kwam ik op een Nvidia GeForce 9200M GS. Daar heb ik vervolgens een update van gedownload via de site van Nvidia, maar daarna deed het hele systeem het niet meer en moest die een aantal x herstellen.
Ja, 64-bit en de goede versie geselecteerd. US en UK versie geprobeerd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je hebt de juiste driver geselecteerd? (ook juiste bit versie)
In Windows 7 zit media center in alle versies vanaf Home Premium. Itt tot Windows Vista wilde Microsoft minder verwarring creëren door 'betere' versies niet minder features te geven.quote:
tja, je kunt het nogmaals proberen dan ljikt me met die driver want zo op afstand lijkt het de juiste. Of je moet even de buurman vragen die verstand heeft van computers of je neemt contact op met microsoft support of nvidiaquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:09 schreef Friggles het volgende:
[..]
Ja, 64-bit en de goede versie geselecteerd. US en UK versie geprobeerd.
Niet in alle versies:quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef franske19 het volgende:
[..]
In Windows 7 zit media center in alle versies vanaf Home Premium. Itt tot Windows Vista wilde Microsoft minder verwarring creëren door 'betere' versies niet minder features te geven.
en waarom heb je ondersteuning nodig van MS? en computergebonden betekend dat ie maar op 1 pc te gebruiken is?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:35 schreef TeleluvR het volgende:
Is OEM, dus computergebonden en zonder ondersteuning vanuit MS
Geen idee waarvoor je dat nodig zou hebben. En deze is inderdaad maar op 1 pc te installeren...quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef murp het volgende:
[..]
en waarom heb je ondersteuning nodig van MS? en computergebonden betekend dat ie maar op 1 pc te gebruiken is?
nou, over 2 dagen hebn ik m binnen, we zien het wel.. Bedanktquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geen idee waarvoor je dat nodig zou hebben. En deze is inderdaad maar op 1 pc te installeren...
Dus in alle versies vanaf Home Premium zoals ik al zei.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet in alle versies:
http://windows.microsoft.(...)windows-media-center
Van toepassing op deze versies van Windows 7:
Home Premium
Professional
Ultimate
Waar zie jij Enterprise staan in dat lijstje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dus in alle versies vanaf Home Premium zoals ik al zei.
Overigens niet in de N versies maar dat spreekt voor zich.
Enterprise heeft een gelijke feature set als Ultimate en bovendien een versie die alleen bedrijven kunnen aanschaffen. Vandaar dat hij ook niet op de website staat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waar zie jij Enterprise staan in dat lijstje?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:06 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Nou.. Bij mij stond er dus eerst dat het een trial versie was, maar nu staat er helemaal niks meer.![]()
[ afbeelding ]
Kan ik op en andere manier erachter komen of mijn Windows geactiveerd is?
Ik denk dat Gmail notifier nog niet win7 klaar is. Probeer hem eens als admin of als vista/xp app te draaien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:01 schreef pronkjewail het volgende:
Sinds ik windows7 heb worden mijn instellingen voor gmail (via gmail notifier) en google (taal etc) niet opgeslagen. Andere wachtwoorden worden de ene keer wel opgeslagen, andere keer weer niet.
Als ik in google de instellingen probeer te veranderen, krijg ik de melding dat ik cookies moet inschakelen. Ga ik vervolgens via de genoemde link naar hoe de instellingen moeten zijn, dan blijkt dat het staat zoals het hoort te staan. Daarnaast worden wachtwoorden dus soms wel opgeslagen, dus helemaal uit zal het dan ook wel niet staan, toch?
Iemand een idee? Begin er onderhand behoorlijk geirriteerd door te worden.
Edit; als ik trouwens via internetopties alle geschiedenis, cookies, instellingen etc wis, dan blijven de wachtwoorden gewoon staan. Is dat normaal of kan dat te maken hebben met mijn probleem?
Dit kun je oplossen door Messenger in Vista compatilibiteitsmodus te draaien!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:00 schreef Arn0 het volgende:
Wat ik overigens nog een nadeel vind aan die nieuwe taakbalk is dat je bij MSN nu sowieso een 'item' open hebt met daarin je nickname. Sluit je dat af, sluit je heel msn af.
Vaak chat ik met 1 persoon en dan is het wel zo handig dat je meteen op het msn icoontje in de taakbalk kan klikken en in het gesprek zit.
Gmail notifier werkt hier perfect onder windows 7quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat Gmail notifier nog niet win7 klaar is. Probeer hem eens als admin of als vista/xp app te draaien.
Ik heb een win7 prof EN key van MA3D en die doet het perfect (ook al geactiveerd)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef c0nd0r het volgende:
Is er iemand die en W7 key via MA3d heeft?
En heeft er dan ook iemand ervaring mee dat deze niet wil activeren? Ik heb de precieze foutcode/melding niet direct bij de hand (kan ik thuis wel even nagaan) maar het kwam er op neer dat die key al te vaak geactiveerd was?
Dan komt nu mijn probleem; ik ben afgestudeerd voor de zomerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb een win7 prof EN key van MA3D en die doet het perfect (ook al geactiveerd)
Anders stuur je een mailtje naar key@ma3d.com (vanaf je bij ma3d geregistreerde (school) adres) dan krijg je er gewoon nog één.
Ze hebben daar geen goede administratie, ik heb 3 verschillende keys ontvangen.
gewoon proberenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan komt nu mijn probleem; ik ben afgestudeerd voor de zomernu deed mijn ma3d account het nog mooi maar sinds deze of vorige week dus niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |