Que?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:41 schreef Netsplitter het volgende:
MCE functionaliteit.
Hmmm,quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.windows-mediacenter.nl/
http://tweakers.net/revie(...)ws-media-player.html
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:28 schreef Friggles het volgende:
Ik heb een probleem met mijn videokaart. Op dit moment heb ik Vista en 7 ultimate als dual-boot en doet alles het in Vista. Als ik een spel (FM) wil openen in windows 7 dan staat er failed to set up graphics system. Nou heb ik geprobeerd om de drivers te updaten, maar als ik run>dxdiag doe om mijn videokaart te zoeken staat er standaard VGA Graphics Adapter ipv het type Nvidia kaart. Ook wanneer ik de prestatie index uitvoer, komt er een 1 te staan op de punten van de video kaart. Kan iemand mij helpen hoe ik alles werkend krijg?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef Friggles het volgende:
Ja, na opzoeken kwam ik op een Nvidia GeForce 9200M GS. Daar heb ik vervolgens een update van gedownload via de site van Nvidia, maar daarna deed het hele systeem het niet meer en moest die een aantal x herstellen.
Je hebt de juiste driver geselecteerd? (ook juiste bit versie)quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef Friggles het volgende:
[..]
Ja, na opzoeken kwam ik op een Nvidia GeForce 9200M GS. Daar heb ik vervolgens een update van gedownload via de site van Nvidia, maar daarna deed het hele systeem het niet meer en moest die een aantal x herstellen.
Ja, 64-bit en de goede versie geselecteerd. US en UK versie geprobeerd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je hebt de juiste driver geselecteerd? (ook juiste bit versie)
In Windows 7 zit media center in alle versies vanaf Home Premium. Itt tot Windows Vista wilde Microsoft minder verwarring creëren door 'betere' versies niet minder features te geven.quote:
tja, je kunt het nogmaals proberen dan ljikt me met die driver want zo op afstand lijkt het de juiste. Of je moet even de buurman vragen die verstand heeft van computers of je neemt contact op met microsoft support of nvidiaquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:09 schreef Friggles het volgende:
[..]
Ja, 64-bit en de goede versie geselecteerd. US en UK versie geprobeerd.
Niet in alle versies:quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef franske19 het volgende:
[..]
In Windows 7 zit media center in alle versies vanaf Home Premium. Itt tot Windows Vista wilde Microsoft minder verwarring creëren door 'betere' versies niet minder features te geven.
en waarom heb je ondersteuning nodig van MS? en computergebonden betekend dat ie maar op 1 pc te gebruiken is?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:35 schreef TeleluvR het volgende:
Is OEM, dus computergebonden en zonder ondersteuning vanuit MS
Geen idee waarvoor je dat nodig zou hebben. En deze is inderdaad maar op 1 pc te installeren...quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef murp het volgende:
[..]
en waarom heb je ondersteuning nodig van MS? en computergebonden betekend dat ie maar op 1 pc te gebruiken is?
nou, over 2 dagen hebn ik m binnen, we zien het wel.. Bedanktquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geen idee waarvoor je dat nodig zou hebben. En deze is inderdaad maar op 1 pc te installeren...
Dus in alle versies vanaf Home Premium zoals ik al zei.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet in alle versies:
http://windows.microsoft.(...)windows-media-center
Van toepassing op deze versies van Windows 7:
Home Premium
Professional
Ultimate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |