Komop zeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef geelkuikentje het volgende:
Leer geduld te hebben... Moet je de trein halen of zo?
De SNS in gorinchem is wel altijd lekker traag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef -moppie- het volgende:
Weet je hoe lang sommige pinautomaten erover doen om wat geld uit te spugen?!
ja ik verbleek iedereenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, jij verbleekt iedereen met je intelligentie
ik haat rijen. en soms heb ik haast idd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef geelkuikentje het volgende:
Leer geduld te hebben... Moet je de trein halen of zo?
On nom nom nomquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik verbleek iedereendom kind.
Drukverband? Snelverband? Gipsverband?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens mij is er een verband tussen KLB users en langzame pinners.
Pin dan op een tijd dat er geen volk bij de automaat isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik haat rijen. en soms heb ik haast idd.
Of mensen die dat in de bus/tram doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:08 schreef Dj_unkie het volgende:
nee mensen die in de rij staan om te pinnen en pas de pinpas gaan zoeken als ze aan de beurt zijn (in een oversized handtas).
ik pin wanneer ik geld nodig heb. heb niet echt zin om dat te gaan plannenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:07 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Pin dan op een tijd dat er geen volk bij de automaat is
ja precies, je weet van tevoren toch al dat je gaat pinnen... als je gaat pinnen dan lijkt het me ook logisch dat je ff bedenkt hoeveel geld je nou wilt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:08 schreef Dj_unkie het volgende:
nee mensen die in de rij staan om te pinnen en pas de pinpas gaan zoeken als ze aan de beurt zijn (in een oversized handtas).
10 seconden is nog rap.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef wise het volgende:
ik ben binnen 15 seconden klaar
Daarnaast blijft vooral bij de rabobank automaten het "tot ziens" scherm 10 seconden staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |