Komop zeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef geelkuikentje het volgende:
Leer geduld te hebben... Moet je de trein halen of zo?
De SNS in gorinchem is wel altijd lekker traag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef -moppie- het volgende:
Weet je hoe lang sommige pinautomaten erover doen om wat geld uit te spugen?!
ja ik verbleek iedereenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, jij verbleekt iedereen met je intelligentie
ik haat rijen. en soms heb ik haast idd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef geelkuikentje het volgende:
Leer geduld te hebben... Moet je de trein halen of zo?
On nom nom nomquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik verbleek iedereendom kind.
Drukverband? Snelverband? Gipsverband?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens mij is er een verband tussen KLB users en langzame pinners.
Pin dan op een tijd dat er geen volk bij de automaat isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik haat rijen. en soms heb ik haast idd.
Of mensen die dat in de bus/tram doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:08 schreef Dj_unkie het volgende:
nee mensen die in de rij staan om te pinnen en pas de pinpas gaan zoeken als ze aan de beurt zijn (in een oversized handtas).
ik pin wanneer ik geld nodig heb. heb niet echt zin om dat te gaan plannenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:07 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Pin dan op een tijd dat er geen volk bij de automaat is
ja precies, je weet van tevoren toch al dat je gaat pinnen... als je gaat pinnen dan lijkt het me ook logisch dat je ff bedenkt hoeveel geld je nou wilt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:08 schreef Dj_unkie het volgende:
nee mensen die in de rij staan om te pinnen en pas de pinpas gaan zoeken als ze aan de beurt zijn (in een oversized handtas).
10 seconden is nog rap.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef wise het volgende:
ik ben binnen 15 seconden klaar
Daarnaast blijft vooral bij de rabobank automaten het "tot ziens" scherm 10 seconden staan
zo hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef Dj_unkie het volgende:
wat dan wel leuk is....
op een zaterdagavond bij de PIn staan wachten en er staat een 17 (of jonger) jarige voor je die wilt gaan pinnen...totdat hij eindelijk aan de beurt is en je gewoon over zn schouder kan zien dat hij nog ¤,47 cent heeft....maakt mijn wachttijd ruim goed...
De blik in de ogen van de 17 jarige: "nu kan ik niet strontbezopen worden in het eurocafe".....priceless
En jij kon zien dat hij kanker had? Trek je bek dan ook open, of vraag of je hem kan helpen (quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:43 schreef Elixabete het volgende:
gisteren een kankerneger van een jaar of 25 denk ik.
Deed er fucking 10 minuten over om een beetje geld te pinnen.
Ik weet niet met wie of wat voor seks jij hebt...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef Jussle het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet? Het is net seks, je stopt wat in de sleuf en daarna komt er wat uit.
Daarom gaat Kees Kankerkachel altijd naar die Spaanse, krijg je er mooi geld bijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef Jussle het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet? Het is net seks, je stopt wat in de sleuf en daarna komt er wat uit.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik pin wanneer ik geld nodig heb. heb niet echt zin om dat te gaan plannen
Tegenstrijdigheidquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja precies, je weet van tevoren toch al dat je gaat pinnen... als je gaat pinnen dan lijkt het me ook logisch dat je ff bedenkt hoeveel geld je nou wilt.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
langzame pinners
hoe fokking moeilijk is het om te pinnen? van die debielen die de hele tijd in een rij staan voor een pinautomaat en dan pas hun portemonnee en pas pakken als ze er recht voorstaan, vervolgens heel lang na gaan denken over welk bedrag ze nou gaan pinnen en daarna de knoop doorhakken of ze nou wel of niet een bonnetje willen![]()
domme kutmensen
Misschien heeft hij wel 2 rekeningen (zoals mij), 1 rekening om te pinnen e.d., en 1 spaarrekening waar hij steeds allemaal geld naar overmaakt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef Dj_unkie het volgende:
wat dan wel leuk is....
op een zaterdagavond bij de PIn staan wachten en er staat een 17 (of jonger) jarige voor je die wilt gaan pinnen...totdat hij eindelijk aan de beurt is en je gewoon over zn schouder kan zien dat hij nog ¤,47 cent heeft....maakt mijn wachttijd ruim goed...
De blik in de ogen van de 17 jarige: "nu kan ik niet strontbezopen worden in het eurocafe".....priceless
Leuk als je een keer beroofd wordt, niet met biljetten van grote waarde kan betalen, of als je wisselgeld krijgtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:40 schreef teknomist het volgende:
Pinnen.Ik heb gewoon altijd dikke flappen in mijn broekzak zitten.
ik moet altijd de pinbonnetjes bewaren als ik de pinpas van de zaak gebruik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Komop zeg.
Pinnen doe je dagelijks, dat moet een automatisme zijn.
Mensen die die pinbonnetjes bewaren
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:40 schreef LePoo het volgende:
Soms is 't dan ook erg lastig:
[ afbeelding ]
nee. ik bedoel dat wanneer je in de rij staat, dan weet je dat je gaat pinnen. je staat er immers voor in de rijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:50 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
[..]
Tegenstrijdigheid![]()
Je weet ook van te voren wel dat het al weer bijna tijd wordt om te pinnen, dus je kan ook pinnen wanneer je nog een beetje geld over hebt en er geen rij staat. Staat er wel een rij dan kan je het later nog eens proberen, immers, je had nog geld.
En jij weet niet dat als je geld uit je portomonee haalt, het er dan ook weer ingestopt moet worden, wat je dus meestal doet door te pinnen? Dan kan je dat pinnen toch ook makkelijk bedenkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee. ik bedoel dat wanneer je in de rij staat, dan weet je dat je gaat pinnen. je staat er immers voor in de rij
Nee, ik hoefde niet te pinnen want ik stond alleen maar te wachten op een collegaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:49 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
En jij kon zien dat hij kanker had? Trek je bek dan ook open, of vraag of je hem kan helpen (), anders kun je hier ook beter je muil houden.
waar heb je het in godsnaam over?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
En jij weet niet dat als je geld uit je portomonee haalt, het er dan ook weer ingestopt moet worden, wat je dus meestal doet door te pinnen? Dan kan je dat pinnen toch ook makkelijk bedenken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |