quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:54 schreef Jahr00n het volgende:
Haha ts wordt gedisst door nerds met bandshirts.
Kun je nagaan hoe lelijk ts is!!
hahahaha wat dom gedacht jongen alsof je alleen mag dissen naar mensen die lelijker zijn ben je 13 ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:54 schreef Jahr00n het volgende:
Haha ts wordt gedisst door nerds met bandshirts.
Kun je nagaan hoe lelijk ts is!!
nee ik typ gewoon afen toe een woordje straataal da tjullie daar dan zo over zeiken is niet mijn probleem maar jullie zijn gewoon nerds dat jullie dat niet kennen en zo lomp op reageren alsof ik niet mag typen wat ik wil, shit eyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:57 schreef mr_vavavoom het volgende:
Als jij nou even een normaal imago voor jezelf creert, ipv de semi-gangsta met je straat connecties.
Ga uithuilen bij je mama als je gevoelens gekrenkt zijn door het commentaar van fokkers. Je weet toch!
Aan de andere kant, een 'imago' creeëren op FOK! is ook wel weer het dieptepunt van triestheidquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:57 schreef mr_vavavoom het volgende:
Als jij nou even een normaal imago voor jezelf creert, ipv de semi-gangsta met je straat connecties.
Ga uithuilen bij je mama als je gevoelens gekrenkt zijn door het commentaar van fokkers. Je weet toch!
Ik maak gewoon normale topics hoor, jullie proberen steeds dom te verneuken met die haat opmerkingen allemaal jaloezie dat weet ik wel hoor bandshirt boyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
Wij haten alleen jou, TS. Met je ellendige, kansloze, schrale anus topics
Ik een bandshirt boy?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:06 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ik maak gewoon normale topics hoor, jullie proberen steeds dom te verneuken met die haat opmerkingen allemaal jaloezie dat weet ik wel hoor bandshirt boy![]()
En hier moet ik serieus op reageren?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:09 schreef Cacciatore het volgende:
mattie ik heb chicks in mijn klas die MyBrute spelen dat maakt jou een bandshirt boy
ja snap ik zijn meer mensen als ze mij zienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hier moet ik serieus op reageren?Wat een conclusie, ik ben onder de indruk
Ja, maar niet positief onder de indruk. En nee, ik ben ook niet positief verrast door je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:12 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja snap ik zijn meer mensen als ze mij zien
Volgens mij was je net nog keihard geownt in een ander topic. En heb je dus voor niets zoveel geld aan een diesel voor boven je nikies(quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:09 schreef Cacciatore het volgende:
mattie ik heb chicks in mijn klas die MyBrute spelen dat maakt jou een bandshirt boy
als je zou lezen zou je weten da tik later alsnog chicky had geregeld dus weer een faal van een haterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Volgens mij was je net nog keihard geownt in een ander topic. En heb je dus voor niets zoveel geld aan een diesel voor boven je nikies() uitgegeven.
Waarom duur doen als H&M en dergelijke ook prima kleding heeft.
Dieselbroeken zijn baasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Volgens mij was je net nog keihard geownt in een ander topic. En heb je dus voor niets zoveel geld aan een diesel voor boven je nikies() uitgegeven.
Waarom duur doen als H&M en dergelijke ook prima kleding heeft.
Straattaal, HOAX.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:58 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
nee ik typ gewoon afen toe een woordje straataal da tjullie daar dan zo over zeiken is niet mijn probleem maar jullie zijn gewoon nerds dat jullie dat niet kennen en zo lomp op reageren alsof ik niet mag typen wat ik wil, shit ey
Vertaald: Meiden in je klas spelen een dom spelletje, daardoor dragen wij T-shirts. Geniale conclusie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:09 schreef Cacciatore het volgende:
Die conclusie begreep ik ook al niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:21 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Vertaald: Meiden in je klas spelen een dom spelletje, daardoor dragen wij T-shirts. Geniale conclusie.
Ik ook al nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Die conclusie begreep ik ook al niet.
Ja, dat zal het wel wezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef Cacciatore het volgende:
Komt omdat jullie allemaal te dom zijn omdat te snappen
altijd weer reageren waarom eigenlijk als je mij zo haat ben je toch stiekem verliefd op mij ofzo gaylord??? hahahahhaaquote:
We staan open voor je uitgebreide uitleg ervanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef Cacciatore het volgende:
Komt omdat jullie allemaal te dom zijn omdat te snappen
En nou opbokken, klapjosti. Ik begin nu genoeg te krijgen van je hersenloze geblaat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:27 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
altijd weer reageren waarom eigenlijk als je mij zo haat ben je toch stiekem verliefd op mij ofzo gaylord??? hahahahhaa
TS vind het leuk als een man verliefd op hem isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:27 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
altijd weer reageren waarom eigenlijk als je mij zo haat ben je toch stiekem verliefd op mij ofzo gaylord??? hahahahhaa
Ts begint een klaag topic over haters.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:52 schreef Cacciatore het volgende:
Beter zoeken jullie een leven want jullie zijn alleen maar bezig topics te verneuken met domme opmerking en.
klacht: Nerds op fok die gaan doen alsof ze bazen zijn in hun leventje maar eigenlijk dikke nerds zijn met bandshirts!!![]()
![]()
ochhh word je boos jonge, weet je hoe het voelt om steeds te worden gehaat hahahaha sukkelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nou opbokken, klapjosti. Ik begin nu genoeg te krijgen van je hersenloze geblaat.
Ik ben niet boos, ik heb alleen genoeg van jouw kansloze posts.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:41 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ochhh word je boos jonge, weet je hoe het voelt om steeds te worden gehaat hahahaha sukkel![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:41 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ochhh word je boos jonge, weet je hoe het voelt om steeds te worden gehaat hahahaha sukkel![]()
![]()
![]()
nee nee daarotm moet je ook steeds reageren he je bent gewoon boos dat je een nerd bent, ik niet, jij geen leven hebt, ik wel en een chick regelde gisteren terwijl jij world of warcraft speelde hahahahah vet leven hoor ik ben jealousquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik heb alleen genoeg van jouw kansloze posts.
Hoe kom je erbij dat ik WoW speel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:44 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
nee nee daarotm moet je ook steeds reageren he je bent gewoon boos dat je een nerd bent, ik niet, jij geen leven hebt, ik wel en een chick regelde gisteren terwijl jij world of warcraft speelde hahahahah vet leven hoor ik ben jealous
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:44 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
nee nee daarotm moet je ook steeds reageren he je bent gewoon boos dat je een nerd bent, ik niet, jij geen leven hebt, ik wel en een chick regelde gisteren terwijl jij world of warcraft speelde hahahahah vet leven hoor ik ben jealous
TS, je faalt gewoon.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:40 schreef Cacciatore het volgende:
Eindefuckinglijk is het oogsttijd he, de topjes mooi bruin (sommige paars) maar allen mooi.
ik haalde dus een bult takken van de wiet naar boven om te knippen zie ik echt een kk lekkere top he ik zweer je zo groot als een rol mentos dus ik knippen zie ik ineens iets bewege tussen de bladeren, nou heb ik niet veel biologie gehad maar weet dat bladeren niet kunnen bewegen...
Dus ik pak zo stapel bladeren valt er ineens echt een fucking dikke spin op mijn schoot ik gilde gewoon (miniseconde hoor) komt mijn huisgenoot eraan zo van:
I heared screaming is everythang aight?
so im like fuck yeah ik stootte alleen mijn teen
Maar ik werd niet boos hoor ik pakte de spin op en zette hem buiten uit, ik ben vegetarier
klacht: Spin laat mij gillen van vreugde terwijl huisgenoot my prob steeds afluisterd
Die slaan (op) jouquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:45 schreef Cacciatore het volgende:
waar slaan die domme plaatjes steeds op
Je claimt vegetariër te zijn, dat maakt je per definitie al inferieur.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:47 schreef Cacciatore het volgende:
Maakt nie uit hoor ik had dikke zak wierie en jij? hahahahha helemaal niks weer ben ik superieur hahahah
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je claimt vegetariër te zijn, dat maakt je per definitie al inferieur.
Als eerste:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:52 schreef Cacciatore het volgende:
Beter zoeken jullie een leven want jullie zijn alleen maar bezig topics te verneuken met domme opmerking en.
klacht: Nerds op fok die gaan doen alsof ze bazen zijn in hun leventje maar eigenlijk dikke nerds zijn met bandshirts!!![]()
![]()
Nu heb je helemaal mijn respect.quote:
quote:
In de quote van error_404.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:40 schreef Cacciatore het volgende:
Maar ik werd niet boos hoor ik pakte de spin op en zette hem buiten uit, ik ben vegetarier
klacht: Spin laat mij gillen van vreugde terwijl huisgenoot my prob steeds afluisterd
nu pas?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nu heb je helemaal mijn respect.
Oh, Dat had je al wel deels hoor. Het moet natuurlijk wel een beetje exclusief blijven.quote:
Ja daar heb je een punt, ben je ook vegetarier?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, Dat had je al wel deels hoor. Het moet natuurlijk wel een beetje exclusief blijven.
Goed geraden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:10 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ja daar heb je een punt, ben je ook vegetarier?
Wat een baas, zelfs op internet is hij nog chicks aan het playen, terwijl wij internet alleen maar gebruiken voor WoW.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:12 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
![]()
Nu heb je ook mijn volle respect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |