quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:54 schreef Jahr00n het volgende:
Haha ts wordt gedisst door nerds met bandshirts.
Kun je nagaan hoe lelijk ts is!!
hahahaha wat dom gedacht jongen alsof je alleen mag dissen naar mensen die lelijker zijn ben je 13 ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:54 schreef Jahr00n het volgende:
Haha ts wordt gedisst door nerds met bandshirts.
Kun je nagaan hoe lelijk ts is!!
nee ik typ gewoon afen toe een woordje straataal da tjullie daar dan zo over zeiken is niet mijn probleem maar jullie zijn gewoon nerds dat jullie dat niet kennen en zo lomp op reageren alsof ik niet mag typen wat ik wil, shit eyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:57 schreef mr_vavavoom het volgende:
Als jij nou even een normaal imago voor jezelf creert, ipv de semi-gangsta met je straat connecties.
Ga uithuilen bij je mama als je gevoelens gekrenkt zijn door het commentaar van fokkers. Je weet toch!
Aan de andere kant, een 'imago' creeëren op FOK! is ook wel weer het dieptepunt van triestheidquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:57 schreef mr_vavavoom het volgende:
Als jij nou even een normaal imago voor jezelf creert, ipv de semi-gangsta met je straat connecties.
Ga uithuilen bij je mama als je gevoelens gekrenkt zijn door het commentaar van fokkers. Je weet toch!
Ik maak gewoon normale topics hoor, jullie proberen steeds dom te verneuken met die haat opmerkingen allemaal jaloezie dat weet ik wel hoor bandshirt boyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
Wij haten alleen jou, TS. Met je ellendige, kansloze, schrale anus topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |