De metaaldetector zou toch echt af moeten gaan bij jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:54 schreef SpecialK het volgende:
Ernstig.
Ik ben nog nooit door douane er tussen uit gepikt. Wel vrij frequent door baggagecontrole.
Ik ben blank en ik vlieg ongeveer 50 keer (25 retourtjes) per jaar.
Waarom? omdat ik zo'n harde ben?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Adames het volgende:
[..]
De metaaldetector zou toch echt af moeten gaan bij je
Voor bagagecontroles zijn wij nooit eruit gepikt. Bij terugkomst weer wel te vaak. En dat terwijl wij simpel 2 koffers baggage hebben, terwijl sommige met 4-5 koffers gewoon door kunnen lopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:54 schreef SpecialK het volgende:
Ernstig.
Ik ben nog nooit door douane er tussen uit gepikt. Wel vrij frequent door baggagecontrole.
Ik ben blank en ik vlieg ongeveer 50 keer (25 retourtjes) per jaar.
Ik gok dat het te maken heeft met je usernamequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Waarom? omdat ik zo'n harde ben?
Nja wat verwacht ik nou op fok dat iemand me een complimentje gaat geven. Kom maar op met die keiharde egocrusher van je
http://www.dumpert.nl/med(...)_is_magnetisch_.htmlquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nja wat verwacht ik nou op fok dat iemand me een complimentje gaat geven. Kom maar op met die keiharde egocrusher van je
Die 4-5 koffers is ze natuurlijk gewoon te veel werk, dat is het probleem. Ze moeten gewoon een bepaald percentage controleren en iemand met één koffertje is dan lekker makkelijk en dan kunnen ze later op de dag een bakkie extra drinken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:58 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Voor bagagecontroles zijn wij nooit eruit gepikt. Bij terugkomst weer wel te vaak. En dat terwijl wij simpel 2 koffers baggage hebben, terwijl sommige met 4-5 koffers gewoon door kunnen lopen.
Wij vliegen gemiddeld 3-4x per jaar.
Ah ... het is nog vroegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik gok dat het te maken heeft met je username
Heb je geen ballen van staal dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:41 schreef bongo1 het volgende:
Ik ben er nog nooit uitgepikt! Moet hierbij wel opmerken dat ik aan de klein kant ben, zo klein dat ze me vaak over het hoofd zien. Wel wordt een goede vriend van me, die altijd aan het mopperen en klagen is, er wel áltijd uitgepikt! Dan ziet ie de douane alleen maar en begint ie al: "Ik haat douanes.. dit dat.. etc..." En ja hoor: "Kom maar even hier, mannetje!"
Ik heb trouwens een blauwe huidskleur
goudequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Ronhui het volgende:
Maar TS, ben je allochtoon of ben je "Petje op en goude ketting om je nek allochtoon"?
Dat is mazzel anders waren de rapen wel gaar geweest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
1 keer terecht overigens, zat een nogal groot mes in mijn zeiljack. Dit was nog voor 11 sept overigens.
Wtf is jouw probleem dan. Een zwarte Nederlander is een Nederlander en dus ook een 'echte' Europeaan, dwaas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:57 schreef kskopf het volgende:
Wat zeur je nou?
Je bent in Europa en een echte Europeaan is nou eenmaal blank.
Gek he dat ze willen weten of je hier wel legaal bent!
Bevalt het je niet, dan ga je toch lekker weg uit Europa?
Gezeik ook altijd, ik klaag toch ook niet als ik naar Afrika ga en ze pikken mij eruit?
Ben je al bij een discriminatie-meldpunt geweest, daar zitten vast wel een paar geitenwollen sokken waar je uit kunt huilen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:57 schreef kskopf het volgende:
Wat zeur je nou?
Gezeik ook altijd, ik klaag toch ook niet als ik naar Afrika ga en ze pikken mij eruit?
Ben je al bij een discriminatie-meldpunt geweest, daar zitten vast wel een paar geitenwollen sokken waar je uit kunt huilen.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat er naar mijn verblijfsvergunning gevraagd is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:57 schreef kskopf het volgende:
Wat zeur je nou?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:57 schreef kskopf het volgende:
een echte Europeaan is nou eenmaal blank.
vind je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:12 schreef k_man het volgende:
Ik ben nog nooit extra gecontroleerd. Ik ben blank, kort kapsel en goddelijk lichaam.
Het is inderdaad matig gesteld met de douane.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat er naar mijn verblijfsvergunning gevraagd is.
Eh. Nee?quote:
Dus jij bent een kale blob?quote:
Ik heb geen verblijfsvergunning nodig in Nederland...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:30 schreef slashyou het volgende:
[..]
Het is inderdaad matig gesteld met de douane.
Toch al minstens 2000 jaar.quote:
Wel. Misschien niet in het boedhisme, maar wel in het hindoeïsme. Maar goed, we raken off topic.quote:
Racisme FTWquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:37 schreef kskopf het volgende:
[..]
Toch al minstens 2000 jaar.
Afrikanen en Aziaten zijn net zo "Europees" als een blanke die in Kongo woont "Afrikaans" is.
of je het nu leuk vindt of niet
Maar het gaat erom dat TS zeurt dat hij als niet-blanke eruit wordt gepikt.
De statistieken wijzen uit dat kleurlingen vaker crimineel zijn, dus mogen ze ook best vaker gecontroleerd worden. En zeker op luchthavens.
Boeddha in hindoeisme een god? Een hindoe filosoof... ok... maar god? Tenzij je iets weet wat ik niet weet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Wel. Misschien niet in het boedhisme, maar wel in het hindoeïsme. Maar goed, we raken off topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |