Ik kom op 511dan. Ik had het zelf alleen over de toekomst he, niet over nuquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:40 schreef DjRex89 het volgende:
Om maar even antwoord te geven. Volgens mij met stagevergoeding + stufi rond de 565 euro
quote:Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op 23 oktober. Het verschilt per bank wanneer het geld op je rekening staat.
Met vriendelijke groet,
De medewerkers van de IB-Groep
Dean!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef The_Dean het volgende:
Niks.
Fuck yeah!quote:
Vanavond weer opzuipenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren zo?
edit: oh, dat is vandaag!
Ik heb er nog niets over gehoord?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
En de stufi wordt volgend jaar weer hoger
Ik krijg maar liefst 2 euro meer
Zwart, met zwart/rood leren bekledingquote:
Ik kreeg gister of eergister een brief van de IB-groep met daarin mn studieschuld tot nu toen en de bepaling van de stufi voor 2010. Heb iets van 5000 euro studieschuld dus ik maak mn opleiding wel afquote:
Oh, dan zal ik dat eerdaags ook nog wel ontvangen. Of ze moeten dat af laten hangen van de verjaardagen ofzo. Dan duurt het nog tot juniquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kreeg gister of eergister een brief van de IB-groep met daarin mn studieschuld tot nu toen en de bepaling van de stufi voor 2010. Heb iets van 5000 euro studieschuld dus ik maak mn opleiding wel af
Leen je bij dan? Bij mij staat er bij studieschuld 17.000, maar als ik m'n studie haal dan is het een gift...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kreeg gister of eergister een brief van de IB-groep met daarin mn studieschuld tot nu toen en de bepaling van de stufi voor 2010. Heb iets van 5000 euro studieschuld dus ik maak mn opleiding wel af
Ja iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:03 schreef The_Dean het volgende:
Nice
Alleen jammer dat het van die koekblikjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |