Ik ben de hele dag op stap geweest me hubbiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:55 schreef Jarno het volgende:
Ik zit lekker even te zitten op zolder en Anna is naast me aan het rommelen en doen. Erg cosy met die regen op het raam..
En maakt ze wat moois ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:57 schreef Jarno het volgende:
En we zijn aan het kloten met Photo Booth op de Mac nu..
Aaah ja das een goeie! Lekker kloten samen op de pcquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:57 schreef Jarno het volgende:
En we zijn aan het kloten met Photo Booth op de Mac nu..
Ja daar moet ze achterna rennen om het te vangen eerstquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef Joene het volgende:
Nieuw KattenVoer? deze beweegt nog in het bakje?
Duur ?quote:
Nou ja een nieuwe helm van dat merk heb je vanaf 100 euro. Een nieuw vizier wat ik wil hebben is 75 euroquote:
YW. Ik ga er binnenkort ook diep induiken, aangezien er nu concrete plannen liggen om een (deels virtuele) kopie te gaan bouwen van ons eigen serverpark als emergency-fallback.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeker! Bedankt nog. Ik ga er met onze ESX beheerder eens induiken.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:14 schreef mijsje het volgende:
zow... weer terug van de dierenarts... wij konden ook met spoed even heen...
onze kat was aangereden vanmiddag... maar gelukkig was het bloed in z'n bekkie van een kapotte lip... de dierenarts denkt dat hij het wel redt... verder had hij niks wat de dierenarts kon vinden...
arm beest, helemaal overstuur en over z'n toeren en loopt helemaal wankel...
zucht... we zijn weer thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |