quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:43 schreef stan5374 het volgende:
kanker on the prairie
kanker on the prairie
" Bonus klacht: 224000 hersenloze Nederlanders die deze serie kijken."
helf hiervan is grijs en sterft tijdens het kijken...
Hersenloos.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:49 schreef Pien85 het volgende:
Little House on the Prairie is leuk
Noem me hersenloos, ik vind t leuk
quote:
Manipulatief kutwijfquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:49 schreef Pien85 het volgende:
Little House on the Prairie is leuk
Noem me hersenloos, ik vind t leuk
my name is Earlquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:03 schreef J.Herrer het volgende:
En voor zo'n klassieke kutserie hebben ze het geniale my name is Earl vervangen
Pciesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:06 schreef SimonBalk het volgende:
Toont alleen maar aan hoe we hadden geleefd als we nu nog steeds hadden geloofd dat god bestaat. Mooi afschrik middel
Jouw avatar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:06 schreef SimonBalk het volgende:
Toont alleen maar aan hoe we hadden geleefd als we nu nog steeds hadden geloofd dat god bestaat. Mooi afschrik middel
Ja man, waarom niet een 24-uurs kanaal met alleen maar Friends! Ik krijg maar geen genoeg van Chandler die dan zo heel sarcastisch doet en die ene gast die drie chicks per aflevering kan ballen, maar in plaats daarvan met z'n grote neus achter één of andere neurotische chick aan rent! En daarna zegt Joey wat geks! Haha! Klassieke shit, zo worden ze niet meer gemaakt!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:04 schreef stan5374 het volgende:
[..]
my name is Earl!!!
snap niet waarom ze friend niet gewoon wat vaker uitzenden afleveringen genoeg..
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja man, waarom niet een 24-uurs kanaal met alleen maar Friends! Ik krijg maar geen genoeg van Chandler die dan zo heel sarcastisch doet en die ene gast die drie chicks per aflevering kan ballen, maar in plaats daarvan met z'n grote neus achter één of andere neurotische chick aan rent! En daarna zegt Joey wat geks! Haha! Klassieke shit, zo worden ze niet meer gemaakt!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja man, waarom niet een 24-uurs kanaal met alleen maar Friends! Ik krijg maar geen genoeg van Chandler die dan zo heel sarcastisch doet en die ene gast die drie chicks per aflevering kan ballen, maar in plaats daarvan met z'n grote neus achter één of andere neurotische chick aan rent! En daarna zegt Joey wat geks! Haha! Klassieke shit, zo worden ze niet meer gemaakt!
En dat weet jij, omdat..?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:41 schreef dekilo het volgende:
Klacht #1: Little house on the prairie is een oude, waardeloze kutserie.
De zoetsappigheid stuit mij echt tegen de borst. De reden dat het weer uitgezonden wordt is omdat SBS6-volk dol is op dat soort nostalgietelevisie, en eigenlijk vinden dat heel Nederland godvrezend en ons-kent-ons moet zijn zoals het was in 1956, toen je enkel de brommers van de nozems moest vrezen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef IHVK het volgende:
Wat een haat tegen Laura en Mary Ingalls hier zeg.
En die verderfelijke duivelse Rock 'n Roll natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De zoetsappigheid stuit mij echt tegen de borst. De reden dat het weer uitgezonden wordt is omdat SBS6-volk dol is op dat soort nostalgietelevisie, en eigenlijk vinden dat heel Nederland godvrezend en ons-kent-ons moet zijn zoals het was in 1956, toen je enkel de brommers van de nozems moest vrezen.
Hm, beetje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De zoetsappigheid stuit mij echt tegen de borst. De reden dat het weer uitgezonden wordt is omdat SBS6-volk dol is op dat soort nostalgietelevisie, en eigenlijk vinden dat heel Nederland godvrezend en ons-kent-ons moet zijn zoals het was in 1956, toen je enkel de brommers van de nozems moest vrezen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:33 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
En die verderfelijke duivelse Rock 'n Roll natuurlijk.
Ik ken dit mattie, ik zweer je, ik keek het na school altijd met mijn zusje en mijn moeder, en zij met haar moederquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm, beetje.
De enige reden dat ik kijk is eigenlijk uit een soort nostalgie. Ik keek het vroeger met mij en zusje. En mijn ma had het weer met haar ma gekeken.
En is mijn broertje opgegroeid en kijken we samen.
Ja het is ontzettend zoetsappig, lame, ons kent ons etc.De traditionele familiewaarden vieren er echter hoogtij. Maar dat maakt het ook weer leuk. (Hoewel het niet past in het liberale Nederland, maar goed, het is dan ook een vorm van Romantiek)
Bovendien doen we niet zoveel met de familie, buiten het avondeten en dat. Verder is iedereen druk met zijn hectische eigen leventje. Dus het is meer een soort traditie. En ga binnenkort toch het huis uit, dus waarom niet ?
Ik zal weer worden uitgemaakt voor pussy na deze confession maar goed.![]()
(wij zijn geen ons-kent-ons 1956 sbs-familie)
Ja leuk toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:42 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ik ken dit mattie, ik zweer je, ik keek het na school altijd met mijn zusje en mijn moeder, en zij met haar moeder![]()
Ma
Ik ben net zo schuldig, toen ik een jaar of 10 was, was het op zaterdagavond om een uurtje of 7 bij de EO. Alleen ben ik nu wat ouder en dan is het heel vervelend dat God en traditionele waarden overal als een dikke laag pindakaas bovenop plakt. Na het kijken plakt het verdomme ook nog aan je gehemelte en moet je een half uur spoelen om het weg te krijgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm, beetje.
De enige reden dat ik kijk is eigenlijk uit een soort nostalgie. Ik keek het vroeger met mij en zusje. En mijn ma had het weer met haar ma gekeken.
En is mijn broertje opgegroeid en kijken we samen.
Ja het is ontzettend zoetsappig, lame, ons kent ons etc.De traditionele familiewaarden vieren er echter hoogtij. Maar dat maakt het ook weer leuk. (Hoewel het niet past in het liberale Nederland, maar goed, het is dan ook een vorm van Romantiek)
Bovendien doen we niet zoveel met de familie, buiten het avondeten en dat. Verder is iedereen druk met zijn hectische eigen leventje. Dus het is meer een soort traditie. En ga binnenkort toch het huis uit, dus waarom niet ?
Ik zal weer worden uitgemaakt voor pussy na deze confession maar goed.![]()
(wij zijn geen ons-kent-ons 1956 sbs-familie)
Tja het zijn ook niet de negatieve kanten die je worden opgedrongen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben net zo schuldig, toen ik een jaar of 10 was, was het op zaterdagavond om een uurtje of 7 bij de EO. Alleen ben ik nu wat ouder en dan is het heel vervelend dat God en traditionele waarden overal als een dikke laag pindakaas bovenop plakt. Na het kijken plakt het verdomme ook nog aan je gehemelte en moet je een half uur spoelen om het weg te krijgen.
nee maar ik woon niet meer thuis en mis haar nuquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja leuk toch?
Is er iets met ja ma nu dan?
Dan ga je toch naar haar toe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
nee maar ik woon niet meer thuis en mis haar nu
En ik dacht dat ze in Mexico woonde ofzo en dat je daarom niet kon gaan.quote:
Doe ik, en serieus ik dacht dat ik de enige was die dat vroeger met zusje en meoder keek hahahahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
En ik dacht dat ze in Mexico woonde ofzo en dat je daarom niet kon gaan.![]()
Dan ga je morgen ouwe.
kanker on the prairie
" Bonus klacht: 224000 hersenloze Nederlanders die deze serie kijken."
helf hiervan is grijs en sterft tijdens het kijken...
die avatarrrr: boogie pimps - parachuting babiesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:29 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Jouw avatar.Hoe heet dat nummer ook alweer?
![]()
On: Kutserie idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |