UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Nathalie! Die van Idols!!! Je weet wel..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
wie is die nathalie en waarom zit ze weer boven de oceaan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Ik ben hem al aan het binnenhalenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:25 schreef haakon het volgende:
ik heb gister Up gekeken ! echt superleuke film !aanrader
vanmiddag ga ik denk ik Battle Royale kijken, nog niet gezien
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
wie is die nathalie en waarom zit ze weer boven de oceaan?![]()
en owhjahAangenaam, mijn naam is Nathalie, en ik vlieg straks vanuit Amerika weer terug naar Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wie ben jij, nieuwkomeling?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm, stel je idd is voor Nathalie.
En ook nog denken dat je het beter weet?quote:
Hier is het ochtend, sorry hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En ook nog denken dat je het beter weet?![]()
Lekker terug naar het lekker koude, natte hollandquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier is het ochtend, sorry hoor
Geen slecht idee nee, heb er wel zin om er eindelijk een paar te kunnen drinken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik feest door tot 5 uur, dan naar huis en bij terugkomst gaat de klok een uur terug
goede reis!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga naar het vliegveld.
Mijn volgende post is weer vanuit Nederland
Ajooooow!
Dat deed ik vorig jaar ook behalve dan dat ik vergat hem terug te zettenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik feest door tot 5 uur, dan naar huis en bij terugkomst gaat de klok een uur terug
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:47 schreef Monitor het volgende:Top 100 van donderdag 22 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
14. 143 rulerofdeath
14. 143 MarkoAlmelo
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
foei, spammertquote:
ja, terwijl jij dat ene topic nog volgespammed hebtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ook wel humor. precies aantal berichten
Jah inderdaad, maar op de dag verder nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, terwijl jij dat ene topic nog volgespammed hebt
tjah, dan had je beter je best moeten doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah inderdaad, maar op de dag verder niet
Die heb ik toevallig gisteren gedownload, eens even kiek'nquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:25 schreef haakon het volgende:
ik heb gister Up gekeken ! echt superleuke film !aanrader
vanmiddag ga ik denk ik Battle Royale kijken, nog niet gezien
hier, oale spamgeitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig gisteren gedownload, eens even kiek'n
tjah, in de newbie-stand dan red je dat welquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
Zo nu heb ik genoeg voice chat msn berichten gedaan. Te lui om op de telefoon berichten te typen voor msn. Mooi weer achter de peeeceeee
Je vond 't wel kinkyquote:
Hij kreunt als een wijf, good enough for mequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
doe dan geile sexchat met een wijf
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hij kreunt als een wijf, good enough for me
[..]
Uuh nee? Ik heb een mic en daarom dacht ik, ik praat ff terugquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je vond 't wel kinky
Heb jij standaard een mic aan ofzo?
[..]
Ik heb een stijf piemoltje op dit momentquote:
misschien wil marko wel likken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik heb een stijf piemoltje op dit moment
Vermaak je dr meequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik heb een stijf piemoltje op dit moment
Neequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien wil marko wel likken.
je bent toch geen neger ofwel?
Dus zo doe jij dat, eerst iemand opgeilen met teksten als "Gaat goed met henrike", en dan dít?quote:
dan wil marko vast welquote:
Zou een meisje van zaad houden als haar mamsie zwanger is van haar en je haar volop in haar poes ragt waardoor het meisje slikt ?quote:
kusje?quote:
jawel, ze ze had alleen liever babyvoedingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zou een meisje van zaad houden als haar mamsie zwanger is van haar en je haar volop in haar poes ragt waardoor het meisje slikt ?
Van hem hoef ik dat ook nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kusje?
moet je maar aan Christiaan vragen
Marko zoent niet, doet alleen waar je voor betaalt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kusje?
moet je maar aan Christiaan vragen
alleen een swans in je bekkie?quote:
is hij duur?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Marko zoent niet, doet alleen waar je voor betaalt.
Ik doe helemaal niks voor en met julliequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Marko zoent niet, doet alleen waar je voor betaalt.
Mhoa ligt eraan, als je zijn anus stimuleert dan krijg je vaak een tientje korting op het tietzuigen wat hij voor 25 euro doet.quote:
Heulemaal nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mhoa ligt eraan, als je zijn anus stimuleert dan krijg je vaak een tientje korting op het tietzuigen wat hij voor 25 euro doet.
hmm, toch maar eens overwegenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mhoa ligt eraan, als je zijn anus stimuleert dan krijg je vaak een tientje korting op het tietzuigen wat hij voor 25 euro doet.
Oohnee dat is alleen voor vaste klanten hihiquote:
Daar is hij wat minder mee, ik moet altijd zelf nog een keer met de stofzuiger aan de slag om ook alle hoekjes goed schoon te krijgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe ben je met een stofzuiger Marko?
alleen met jou ertussenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk dat Christiaan en Wouter het wel goed bij elkaar zullen vinden, stelletje gaylords
hmm, daar heb ik dus niets aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Daar is hij wat minder mee, ik moet altijd zelf nog een keer met de stofzuiger aan de slag om ook alle hoekjes goed schoon te krijgen
Jaja nu gaat meneer opeens helemaal hetero achtig doen. Terwijl jij áltijd op school met een playgirl in je hand naar de wc loopt....en verdacht laat terug de les in komt!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk dat Christiaan en Wouter het wel goed bij elkaar zullen vinden, stelletje gaylords
Ik zit nauwelijks bij je in de klas, dus jij moet helemaal je mond houdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jaja nu gaat meneer opeens helemaal hetero achtig doen. Terwijl jij áltijd op school met een playgirl in je hand naar de wc loopt....en verdacht laat terug de les in komt!
ik weet niet hoeveel topics reagerenquote:
wat doet die hand hier dan?quote:
ja, en waarom dan niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zit nauwelijks bij je in de klas, dus jij moet helemaal je mond houden
ik heb geen nephandquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat jij een nep hand gebruikt om je zelf af te rukken, daar kan ik niks aan doen!!!!!!!!!
Kun je nagaan hoe vaak je wel niet op de plee zit, gadverdamme!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zit nauwelijks bij je in de klas, dus jij moet helemaal je mond houden
Begin jij ook nog ffquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die Marko heb een mond als een stofzuiger joh, mán wat kan die kerel ZUIGEN!
Jij eerst, hihiquote:
quote:
ik heb liever geen gozerquote:
Marko welquote:
hoiquote:
Je blijft van haar afquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
hoi, ik slaap vannacht alleen, jij ook
ja ik ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
hoi, ik slaap vannacht alleen, jij ook
laten we daar iets aan doenquote:
ga dan?!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:03 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb echt zin om de stad in te gaan!!
Marko is schat... en ik ben gewoon Davidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Marko is schat... en ik ben gewoon Davidhihi jij bent ook lief hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar gaat goed, met jou?
Turn the world into your dance floor.
Fackin' verkoudenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:10 schreef norich het volgende:
[..]
hihi jij bent ook lief hoor![]()
maar gaat goed, met jou?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Marko is schat... en ik ben gewoon DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Waar verhuis je nu heen?quote:Fackin' verkouden
Verder wel goed
Druk met verhuizen, moet nog steeds op het netwerk van de buren![]()
Begrijpelijk iddquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deventer
Ben best verhuis-moe nu
Daar ga ik wel vanuit eigenlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Begrijpelijk idd![]()
Nu blijf je daar voorlopig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
hahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Toch maar niet de stad in... Ik heb besloten te luisteren naar mijn lichaam. .
Wow man! Snelle reactie!quote:
Mogguh!!quote:
het schijnt dat de vissen je niet achterna lopenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Middag
Net ff een rondje door Deventer gemaakt met de snoekhengel...helaas niks gevangen
Dat ligt eraan waar je op vistquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het schijnt dat de vissen je niet achterna lopen
bakvissen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je op vist
ik vis altijd op hollandse nieuwequote:
quote:
posten terwijl je dronken/aangeschoten bentquote:
Matigquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:11 schreef haakon het volgende:
moggeverdomme gister weer door de enkel geklapt
sickquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Matig
Dat had ik jaren geleden iets van 6x in 2 weken tijdNa de laatste keer merkte ik het niet eens meer, omdat ik er zo gewend aan was geraakt
en, kater of nietquote:
Was jij gister in Oldenzaal?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woah. Zo even lekker richting de Mix met vrienden. Dat heb ik wel gemist![]()
Eh, neequote:
Die moet leeg!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik komt er net achter dat ik nog een kissie pools bier heb staan
halfverwege jonksquote:
Whehe, ik moet dinsdag weer voor t eerst werkenquote:
En dan nog een uur mislopen ook nog hehequote:Op zondag 25 oktober 2009 23:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe, ik moet dinsdag weer voor t eerst werken
Hoebedoel je?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En dan nog een uur mislopen ook nog hehe
Truste!quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Morgen stage.
Joow!![]()
dan is de kans 0,1% dat jij het bent?quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
dus als jullie een gozert zien met lang haar
2 plaatsen tegelijk?quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen om half 10 in oldenzaal, 10 u in hengelo en in deventer jonks!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kut voor je manAltijd irritant, geen duidelijkheid hebben
Dus toch!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens mij zoeken ze iemand hier, politie helicopter over de wijk cirkelen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dus toch!Ik hoorde wel wat maar toen ik uit het raam keek zag ik niks.
Oeh sensatie!
Jah idd..hehe precies tussen Centrum en mij in.. Hij vloog het over het dak..op zo'n 100m hoogtequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hij vliegt weer over. Ik zag 'm nu.
quote:
dat jij jezelf niet aanbiedquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat markooo eens bij ratel op bezoek moet![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat markooo eens bij ratel op bezoek moet![]()
Ja joh!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:19 schreef haakon het volgende:
hoi !mooi gehad im browns Daniel-san ?
heb je iemand met de blote reet op het podium zien liggen ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja joh!!![]()
![]()
Jij bent niet geweest hé?
Nee nu moet ratel dus vragen of ik niet liever langskom enzoquote:
Waarom had je een helm op? En een roze onderbroek?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:32 schreef haakon het volgende:
[..]
heb je iemand met de blote reet op het podium zien liggen ?
zo niet, dan was ik er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |