Typisch dat je op dit soort posts nooit respons krijgt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Paar dingen (voor de zoveelste keer):
- kijk naar uitvoering en form factor en de exacte onderdelen (dus geen xeon's met core 2 duo's vergelijken)
- probeer bijvoorbeeld eens een all-in-one als een imac te vinden die goedkoper is, of een macbook air of een macpro
- bedenk je dat, wanneer je geen gamer bent, een mac veel langer meegaat dan de gemiddelde medion pc (mijn imac is 2 jaar oud en ik pieker er nog niet over hem te upgraden of vervangen, ding wordt met elke osx upgrade sneller zowat)
- bedenk je daarnaast dat het niet raar is dat mensen extra geld over hebben voor mooie spullen (of dat nou een sony vaio, een dell adamo of een macbook pro is)
dan vraag ik me serieus af over welk prijsverschil je het hebt.
Kul natuurlijk, als je secretaresse bent hoef je niet dezelfde skills te hebben van een systeembeheerder. Vergelijking gaat dus niet helemaal op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:53 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Om goed met een boormachine te werken is wel enige kennis nodig, hetzelfde geldt voor 't werken met een computer. En als je zonder na te denken gaat boren en door een leiding boort, ligt dat dan aan de boormachine?
Dat wel, maar het is voor een end-user niet zo gebruiksvriendelijk als dat een windows-omgeving is. Unix vereist een andere manier van denken, en end-users zijn erg windows-minded. De omschakeling is dermate groot dat je eigenlijk iedereen op cursus moet sturen, wat de kosten van implementatie dermate opdrijft dat daar naartoe overstappen problemen geeft. Daarnaast is communicatie met derden lastig; bestandsformaten die onderling niet compatible zijn e.d. waardoor je weer moet gaan converteren... maakt het allemaal niet makkelijker dus. Vandaar dat Unix voor een end-user-omgeving niet handig is in veel gevallen. Voor toepassingen als databases, webservers e.d. is het weer geweldig, want het kan rete-snel draaien en is erg stabiel. Je configuratiemogelijkheden zijn eigenlijk eindeloos, dus wat dat betreft is Unix wel weer koningquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap gewoon niet wat je bedoelt. Als je een Terminal opent kun je toch net zover gaan met MacOS als met Linux?
Natuurlijk moet je normaal omgaan met je spullen. Maar het installeren van drivers, scannen op spyware of opschonen van je register lijken mij nou niet echt taken waar de gemiddelde computergebruiker zich mee bezig zou moeten houden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:53 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Om goed met een boormachine te werken is wel enige kennis nodig, hetzelfde geldt voor 't werken met een computer. En als je zonder na te denken gaat boren en door een leiding boort, ligt dat dan aan de boormachine?
Da's wel een heel dure software-oplossing dan... haken een hoop mensen op af (waaronder ik dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De echte reden om een Mac te kopen is de software. Dat het in een mooi pakketje zit is alleen maar mooi meegenomen.
Je argument is dus dat je niet van Microsoft af kan omdat iedereen de software van Microsoft gebruikt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:56 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is voor een end-user niet zo gebruiksvriendelijk als dat een windows-omgeving is. Unix vereist een andere manier van denken, en end-users zijn erg windows-minded. De omschakeling is dermate groot dat je eigenlijk iedereen op cursus moet sturen, wat de kosten van implementatie dermate opdrijft dat daar naartoe overstappen problemen geeft. Daarnaast is communicatie met derden lastig; bestandsformaten die onderling niet compatible zijn e.d. waardoor je weer moet gaan converteren... maakt het allemaal niet makkelijker dus. Vandaar dat Unix voor een end-user-omgeving niet handig is in veel gevallen.
En die kan wel omgaan met Linux?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:56 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is voor een end-user
Echt, je moet eens een complete leek achter een Windows computer en een Mac OS X computer zetten. Wat denk je dat zo'n persoon kiest (prijs achterwege gelaten) uiteindelijk nadat ze er een dag mee gewerkt hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:56 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is voor een end-user niet zo gebruiksvriendelijk als dat een windows-omgeving is. Unix vereist een andere manier van denken, en end-users zijn erg windows-minded. De omschakeling is dermate groot dat je eigenlijk iedereen op cursus moet sturen, wat de kosten van implementatie dermate opdrijft dat daar naartoe overstappen problemen geeft. Daarnaast is communicatie met derden lastig; bestandsformaten die onderling niet compatible zijn e.d. waardoor je weer moet gaan converteren... maakt het allemaal niet makkelijker dus. Vandaar dat Unix voor een end-user-omgeving niet handig is in veel gevallen. Voor toepassingen als databases, webservers e.d. is het weer geweldig, want het kan rete-snel draaien en is erg stabiel. Je configuratiemogelijkheden zijn eigenlijk eindeloos, dus wat dat betreft is Unix wel weer koning
Je functie is niet relevant. Tuurlijk heeft een systeembeheerder er meer verstand van, maar als jij als secretaresse met dat apparaat moet werken, mag verwacht worden dat je voldoende basiskennis hebt om 't ding niet te slopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kul natuurlijk, als je secretaresse bent hoef je niet dezelfde skills te hebben van een systeembeheerder. Vergelijking gaat dus niet helemaal op.
Welke van de 2 zullen ze eerder stuk hebben denk je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:59 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Je functie is niet relevant. Tuurlijk heeft een systeembeheerder er meer verstand van, maar als jij als secretaresse met dat apparaat moet werken, mag verwacht worden dat je voldoende basiskennis hebt om 't ding niet te slopen.
Goedkoper dan de oplossingen van Microsoft, dat kan ik je garanderen. Als je een paar jaar met Windows en Office werkt, ben je echt goud geld kwijt aan licentiekosten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:57 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Da's wel een heel dure software-oplossing dan...
"He? Software KOPEN?"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Goedkoper dan de oplossingen van Microsoft, dat kan ik je garanderen. Als je een paar jaar met Windows en Office werkt, ben je echt goud geld kwijt aan licentiekosten.
Het ligt er denk ik een beetje aan waar je de software voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:57 schreef kroegtijger het volgende:
Da's wel een heel dure software-oplossing dan... haken een hoop mensen op af (waaronder ik dus) ondanks dat je standaard wel heel veel ervoor terug krijgt; het aankoopbedrag schrikt behoorlijk af
Best lastig hoor, MS Word/Excel heeft nogal nare trekjes, waardoor je je computer uit het raam wil gooien..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Welke van de 2 zullen ze eerder stuk hebben denk je?
Oh ja, van die Sjakies die thuis alles via ThePirateBay binnen halen en op hun werk een volume license overeenkomst hebben (waarvoor ze de financiën niet hoeven te beheren) en dus denken dat het allemaal gratis komt aanwaaien vanuit Redmondquote:
Ja, zo kan ik een PC ook wel goedkoop maken als je Windows als gratis rekent en Office a la paar 100 euro niet hoeft te kopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ja, van die Sjakies die thuis alles via ThePirateBay binnen halen en op hun werk een volume license overeenkomst hebben (waarvoor ze de financiën niet hoeven te beheren) en dus denken dat het allemaal gratis komt aanwaaien vanuit Redmond
Voor de mac moet je toch ook office kopen ..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Goedkoper dan de oplossingen van Microsoft, dat kan ik je garanderen. Als je een paar jaar met Windows en Office werkt, ben je echt goud geld kwijt aan licentiekosten.
iWork. 79 euro. Klaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Voor de mac moet je toch ook office kopen ..
Als alternatief heb je openoffice, iets dat je net zo goed hebt op een Windows bak.
Ja, vergelijk de prijs dan eens tussen MS Office 2007/9 Retail en iWork '09 Retail?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Voor de mac moet je toch ook office kopen ..
Als alternatief heb je openoffice, iets dat je net zo goed hebt op een Windows bak.
Ja inderdaad. Dat komt omdat het grootste gedeelte van de thuis-gebruikers op een windows-machine werkt. Daar zijn ze mee bekend en weten daar de weg in te vinden. Als je dan op je werk met een compleet ander systeem moet gaan werken, dan is dat enorm wennen. Voor een bedrijf is het een stuk interessanter als je een personeelslid hebt die meteen overweg kan met de software en je niet eerst moet investeren in cursussen. Het is een pure centen-kwestie voor bedrijven, en aangezien die de markt bepalen....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je argument is dus dat je niet van Microsoft af kan omdat iedereen de software van Microsoft gebruikt.
Tsja... mooi is dat.
Nee, ook niet...zie hierbovenquote:
En dat is dus het punt....zie maar eens een complete leek te vinden. Iemand van "windows-mindset" ombouwen naar een ander OS is een hels karwij. Iemand van 0 naar een punt brengen is al makkelijker, maar iemand die al het e.e.a van het gebruikte OS af weet is natuurlijk in het voordeel. Stukken goedkoper voor een bedrijf. Als je in elk persoon eerst nog eens 2 of 3 ruggen aan opleiding moet investeren voordat die persoon uberhaubt aan 't werk kan, dan is dat een behoorlijke kostenpost. Zeker als je dat over alle werknemers gaat bekijken. Stel dat je 500 werknemers hebt en je moet die op cursus sturen voor laten we zeggen 1500,- (en dan zit ik nog laag) dan komt dat, naast extra kosten voor hardware (in het geval van apple dus; praat je over Unix of Linux, of eventueel zelfs windows met Terminal Server of Citrix, dan kan je juist weer besparen op dat onderdeel door ThinClients te nemen) op een bedrag van 750.000,- alleen aan cursus-geld. Tel daar ook nog eens de factor van efficiency op (cursus volgen betekend dus niet op je werk aanwezig zijn waar je voor betaald wordt; na je cursus werk je nog niet in 1x zo vloeiend als dat je met windows doet dus daar kost 't je ook wat efficiency) en je bent al met al rustig een miljoen blinkende euro'tjes kwijt alleen maar om die overstap te maken. De wereld heeft in het verleden vrij massaal voor Microsoft's OS gekozen en die omschakeling naar wat anders maken is stervens-duur daardoor geworden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Echt, je moet eens een complete leek achter een Windows computer en een Mac OS X computer zetten. Wat denk je dat zo'n persoon kiest (prijs achterwege gelaten) uiteindelijk nadat ze er een dag mee gewerkt hebben.
Mwoah, Jarno en ik komen ook van Windows 1.0 af, geloof me. Ik vond die Mac-users vroeger ook allemaal van die faggotboysquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:22 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat komt omdat het grootste gedeelte van de thuis-gebruikers op een windows-machine werkt. Daar zijn ze mee bekend en weten daar de weg in te vinden. Als je dan op je werk met een compleet ander systeem moet gaan werken, dan is dat enorm wennen. Voor een bedrijf is het een stuk interessanter als je een personeelslid hebt die meteen overweg kan met de software en je niet eerst moet investeren in cursussen. Het is een pure centen-kwestie voor bedrijven, en aangezien die de markt bepalen....
[..]
Nee, ook niet...zie hierboven
[..]
En dat is dus het punt....zie maar eens een complete leek te vinden. Iemand van "windows-mindset" ombouwen naar een ander OS is een hels karwij. Iemand van 0 naar een punt brengen is al makkelijker, maar iemand die al het e.e.a van het gebruikte OS af weet is natuurlijk in het voordeel. Stukken goedkoper voor een bedrijf. Als je in elk persoon eerst nog eens 2 of 3 ruggen aan opleiding moet investeren voordat die persoon uberhaubt aan 't werk kan, dan is dat een behoorlijke kostenpost. Zeker als je dat over alle werknemers gaat bekijken. Stel dat je 500 werknemers hebt en je moet die op cursus sturen voor laten we zeggen 1500,- (en dan zit ik nog laag) dan komt dat, naast extra kosten voor hardware (in het geval van apple dus; praat je over Unix of Linux, of eventueel zelfs windows met Terminal Server of Citrix, dan kan je juist weer besparen op dat onderdeel door ThinClients te nemen) op een bedrag van 750.000,- alleen aan cursus-geld. Tel daar ook nog eens de factor van efficiency op (cursus volgen betekend dus niet op je werk aanwezig zijn waar je voor betaald wordt; na je cursus werk je nog niet in 1x zo vloeiend als dat je met windows doet dus daar kost 't je ook wat efficiency) en je bent al met al rustig een miljoen blinkende euro'tjes kwijt alleen maar om die overstap te maken. De wereld heeft in het verleden vrij massaal voor Microsoft's OS gekozen en die omschakeling naar wat anders maken is stervens-duur daardoor geworden.
Je komt dus uiteindelijk in een soort circel terecht. Bedrijven kiezen voor Windows omdat de bevolking windows-minded is, en dat komt weer omdat de mensen bij bedrijven op windows werken. Niemand wil zn nek uit steken om die verandering in te zetten en microsoft lacht zich n scheur in zn broek natuurlijk.
De verschillende besturingssystemen ontlopen elkaar niet eens zo gek veel wat betreft mogelijkheden e.d., maar de manier van benaderen is compleet anders en dat is wennen
2 weken is voor een bedrijf een kapitaal. Als je van 500 man een half maandsalaris door de plee spoelt alleen om je mensen met je computer-systeem om te laten leren gaan dan praat je over gigantische bedragen. Dat doen bedrijven liever niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mwoah, Jarno en ik komen ook van Windows 1.0 af, geloof me. Ik vond die Mac-users vroeger ook allemaal van die faggotboysVervolgens heb ik 2 weken met een Mac gespeeld van een vriend van me, nou er ging een hemelpoort open..
Binnen no-time had ik er zelf een..
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
2 weken is voor een bedrijf een kapitaal. Als je van 500 man een half maandsalaris door de plee spoelt alleen om je mensen met je computer-systeem om te laten leren gaan dan praat je over gigantische bedragen. Dat doen bedrijven liever niet.
En dan praten we alleen nog maar over 't OS; laat staan als je even het rekensommetje door trekt en al je maatwerk-applicaties moet laten herschrijven, alle bestaande software-pakketten over boord mag gooien etc. Je praat over miljoenen euro's bij MKB bedrijven; laat staan de kosten bij de grote ondernemingen als AKZO Nobel, Corus, DSM... dan ben je bezig met investeringen die oplopen tot honderden miljoenen... het moet wel een super-verbetering worden in productiviteit wil je dat terug gaan verdienen. Maak je geen zorgen, dat hebben al die grote bedrijven allang doorgerekend en blijkt gewoonweg niet rendabel om te doen.
Dat valt op zich nog best wel mee die kosten zolang je het maar "slim" inkoopt. Dus gebruik maken van concurrend licensing e.d. scheelt al een enorme stapel stuivers. Daarnaast is een standaard kantoor-machine voorzien van: OS + Office + virusscanner (+ adobe reader, maar die's gratisquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:38 schreef HQ-Design het volgende:
Ja, je koopt ze iig niet voor een Apple en een I(phone)
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:33 schreef TwyLight het volgende:
Ah well, die ene maand dan misschien 50% productiviteit die maanden daarna 300%
Dat steeds meer applicaties webbased worden is pas iets van de laatste paar jaar. Hiervoor was dit niet tot nauwelijks het geval. Pas als je echt alles naar webbased omgevingen gaat krijgen, dan wordt het interessant om andere OSen te gaan bekijken (en dat punt komt hiermee wel steeds dichter bij, maar het is nog niet zo ver)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je een beetje doorslaat, veel van de bedrijfsapplicaties (die ik gebruik) zijn webbased of via Java (grote Multinational met duizenden medewerkers). Dus in feite heb je alleen een browser dan nodig. Waarom zijn bedrijfsapplicaties steeds meer webbased? Om juist uniformateit tussen verschillende OS'en te kunnen garanderen.
En van de overstap van Windows XP naar Vista, hadden mensen ook cursussen nodig, ondanks dat het op elkaar leek. Ditzelfde geldt voor de overstap van XP naar Windows 7 (aangezien het steeds meer op OS X lijkt)
2.12: Let bij het lezen van een post altijd op het PI gebruikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:38 schreef kroegtijger het volgende:
[..]en dat geloof je zelf?? als dat echt zo was dan was de hele wereld al over gestapt. Als jij dat rekensommetje echt goed kan onderbouwen en kan aantonen dat je een hogere productiviteit gaat halen zou ik maar eens heel gauw met grote bedrijven gaan praten om zo'n traject in te starten; daar kan je stinkend rijk mee worden. Maar maak je geen zorgen, je kan het niet aantonen dat het zo is
Nope, en dat is dus ook de reden waarom Windows het qua aantal gebruikers nog wint van Apple. Het bedrijfsleven "bepaalt" wat de standaard is...niet de consument. Of je het leuk vindt of niet, het is nu eenmaal zo. En niet alleen in dit soort gevallen hoor; 't gaat in bijna alles zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:37 schreef Jarno het volgende:
Alsof Apple de business als primaire doelgroep heeft zeg...
in het bedrijfsleven misschien. Misschien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Nope, en dat is dus ook de reden waarom Windows het qua aantal gebruikers nog wint van Apple. Het bedrijfsleven "bepaalt" wat de standaard is
Klopt, het is van de laatste paar jaar, maar als je zelf merkt dat je als medewerker zijn van een grote multi-national met een erg logge bedrijfsstructuur/koeltuur ziet dat ze steeds meer overstappen op webbased applicaties in plaats van oude in C, Cobol-achtige database applicaties, whatever else voor prehistorische automatiseringsmeuk, dan kun je als bedrijf zijnde toch wel even nadenken of je misschien niet achterloopt met de technologiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Dat steeds meer applicaties webbased worden is pas iets van de laatste paar jaar. Hiervoor was dit niet tot nauwelijks het geval. Pas als je echt alles naar webbased omgevingen gaat krijgen, dan wordt het interessant om andere OSen te gaan bekijken (en dat punt komt hiermee wel steeds dichter bij, maar het is nog niet zo ver)
Nee, niet misschien... En helaas bepaalt het bedrijfsleven ook het prive-gebruik indirect. Dat verklaart o.a. ook het enorme aanbod aan software voor Windows t.o.v. software voor Mac of andere OSen. Gevolg is dat daardoor de software-prijs kan dalen (aangezien je development-kosten over een veel groter aantal kopieen wordt verdeeld) en dus kan de prijs lager zijn dan voor een Mac; gevolg is dat de consument dan al heel snel de Mac laat liggen en voor Windows kiest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
in het bedrijfsleven misschien. Misschien.
Maar dat is het nou juist; De softwareprijs daalt niet! In ieder geval niet van Microsofts eigen producten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:48 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Nee, niet misschien... En helaas bepaalt het bedrijfsleven ook het prive-gebruik indirect. Dat verklaart o.a. ook het enorme aanbod aan software voor Windows t.o.v. software voor Mac of andere OSen. Gevolg is dat daardoor de software-prijs kan dalen (aangezien je development-kosten over een veel groter aantal kopieen wordt verdeeld) en dus kan de prijs lager zijn dan voor een Mac; gevolg is dat de consument dan al heel snel de Mac laat liggen en voor Windows kiest.
Mee eens; je ziet de omslag langzaam komen. Een van de redenen daarvoor is overigens door Microsoft zelf "veroorzaakt" door elke paar jaar een nieuw OS op de markt te pompen, maar ook de introductie van flexplekken, thuis werken e.d. heeft hier aan mee geholpen. Het is natuurlijk veel makkelijker als je alle pc's universeel hebt ingericht en je niet aparte applicaties moet installeren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Klopt, het is van de laatste paar jaar, maar als je zelf merkt dat je als medewerker zijn van een grote multi-national met een erg logge bedrijfsstructuur/koeltuur ziet dat ze steeds meer overstappen op webbased applicaties in plaats van oude in C, Cobol-achtige database applicaties, whatever else voor prehistorische automatiseringsmeuk, dan kun je als bedrijf zijnde toch wel even nadenken of je misschien niet achterloopt met de technologieOp zich niks mee met een paar jaar achterlopen, zorgt voor goed uitgebalanceerd/productiegeteste omgevingen, maar je moet niet op applicaties blijven hangen die uit de jaren '80/ begin jaren '90 komen.
De software-prijs zit al relatief op een bodem-punt. Verder dalen kan niet. Maar reken nou eens door als Microsoft de helft van het aantal pakketten zou verkopen wat dat met de prijs zou doen. Die zou stukken hoger komen te liggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:51 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist; De softwareprijs daalt niet! In ieder geval niet van Microsofts eigen producten.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:51 schreef Plantagehouder het volgende:
Apple kan zijn prijsmodel handhaven omdat ze een 'uniek' product aanbieden in een markt die ze zelf controleren.
Het verschil zit niet in de softwarepakketten van Microsoft en Apple zelf, maar in third party solutions. Daarin is voor Windows-omgeving vele malen meer te vinden dan voor welke andere omgeving dan ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Uhm, softwarepakketten voor de Mac zijn over het algemeen goedkoper voor de Mac als voor WindowsEn qua aanbod, maakt het tegenwoordig echt niet zoveel meer uit, voor elke windows toepassing is wel een OSX toepassing te vinden (en andersom). OS X Snow Leopard heeft bijvoorbeeld al MS Exchange support in hun Mailclient ingebouwd, zodat mensen niet nog een keer apart MS Outlook 2007/2009 hoeven aan te schaffen.
Sharepoint icm unified communications en zeker als je daar later nog de nieuwe office aan koppelt geeft een erg mooie oplossing moet ik zeggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Google Docs...of MS Sharepoint... hmmm beide word ik niet echt vrolijk van...
Nu nog niet iig..
En daarom is het juist mooi om te zien dat steeds meer 3rd party Business solutions richting webbased/Java-driven gaan...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Het verschil zit niet in de softwarepakketten van Microsoft en Apple zelf, maar in third party solutions. Daarin is voor Windows-omgeving vele malen meer te vinden dan voor welke andere omgeving dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |