Ik denk dat Chris z'n schoenen stinken, net als hun muziek, dus Bono heeft wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
CP vergelijken met U2![]()
ik had hier in MUZ toch mensen met verstand van muziek verwacht.
om terug te komen op schoenenpoetsen: Bono mag niet eens in de buurt van Chris Martin's schoenen komen.
Mooiste nummer aller tijdenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef Arn0 het volgende:
Tof dat veel mensen Shine on you crazy diamond nomineren
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:18 schreef childintime het volgende:
[..]
Mooiste nummer aller tijden(vind ik dan....
)
Dat magquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:18 schreef childintime het volgende:
[..]
Mooiste nummer aller tijden(vind ik dan....
)
Mwah, niet mee eens. Het zijn beide prachtige nummers, maar Shine On You Crazy Diamond vind ik nog net wat beter. Eigenlijk had van mij Wish You Were Here enkel maar uit SOYCD mogen bestaan, 40 minuten dit geniale nummerquote:
Is het ook toegestaan om meerdere keren te stemmen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:54 schreef peaceman het volgende:
Is het wel toegestaan om vaker dan 2 keer op een artiest te stemmen?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mwah, niet mee eens. Het zijn beide prachtige nummers, maar Shine On You Crazy Diamond vind ik nog net wat beter. Eigenlijk had van mij Wish You Were Here enkel maar uit SOYCD mogen bestaan, 40 minuten dit geniale nummer
Dat heb ik weleens geprobeerd. Je mag volgens mij vanaf 1 Ip adres met 2 verschillende emailadressen insturen. Ik kreeg eens de melding dat ik `vals speelde` omdat ik al had ingestuurd.......quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is het ook toegestaan om meerdere keren te stemmen?
Dat is goed om te weten, dank je. Logisch eigenlijk, bedenk ik nu, anders zou iemand als Gé Reinders bovenaan staanquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef childintime het volgende:
Dat heb ik weleens geprobeerd. Je mag volgens mij vanaf 1 Ip adres met 2 verschillende emailadressen insturen. Ik kreeg eens de melding dat ik `vals speelde` omdat ik al had ingestuurd.......
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten, dank je. Logisch eigenlijk, bedenk ik nu, anders zou iemand als Gé Reinders bovenaan staan
O ja, David Bowie met Heroes en Rolling Stones met Sympathy wilde ik ook nog, maar was geen plek meerquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:59 schreef Sanne het volgende:
1 AC/DC - Whole lotta Rosie
2 Aerosmith - Dream on
3 Anouk - Nobody’s wife
4 David Bowie - Heroes
5 Eagles - Hotel California
6 Guns n' Roses - Paradise city
7 Herman Brood & His wild romance - Saturday night
8 KISS - I was made for loving you
9 Led Zeppelin - Whole lotta love
10 Queen - Killer queen
11 Queen - Somebody to love
12 Rolling Stones - Sympathy for the devil
13 Status Quo - Roll over lay down
14 U2 - One
15 Van Halen - Jump
Vorig jaar konden we niet stemmen hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:33 schreef Norrage het volgende:
Lijkt wel of de keuzelijst kleiner is dit jaar! Ik heb toch echt serieus de indruk dat ik vorig jaar op nummers kon stemmen waar ik nu niet op kan stemmen....Met als gevolg dat mijn lijstje wel heel gedateerd is en dat ik vooral op artiesten heb gestemd en minder op nummers....Maar ja, dit is wel een goed lijstje hoor, ik ben er blij mee!! Het valt allemaal ook wel mee, maar ik kwam moeizaam op 15 :/ (heb er dan ook slechts 13)
[...]
Ghost of Tom Joad ook nog wel, was dat niet een "best grote" hit destijds??quote:Op woensdag 18 november 2009 18:36 schreef Gillingham het volgende:
Dit zijn jouw favorieten uit de lijst:
01 Beatles - A day in the life
02 Bob Dylan - Like a rollin' stone
03 Counting Crows - Mr. Jones
04 Creedence Clearwater Revival - Long as I can see the light
05 David Bowie - Space oddity
06 Doors - The end
07 John Lennon - Imagine
08 Leonard Cohen - Suzanne
09 Massive Attack - Unfinished sympathy
10 Pink Floyd - Wish you were here
11 Radiohead - Karma police
12 Radiohead - Street spirit
13 Rolling Stones - Gimme shelter
14 Tom Waits - Tom Traubert's Blues (Waltzing Mathilde)
15 U2 - With or without you
Dit zijn jouw vrije keuzes:
01 Damien Rice - Eskimo
02 Bob Dylan - Shelter from the Storm
03 Bruce Springsteen - The Ghost of Tom Joad
04 Pearl Jam - Black
05 Nina Simone - Sinnerman
Black is het enige nummer van mijn vrije keuze dat enige kans heeft in de eindlijst terecht te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |