Sowieso, die nieuwerwetse bende!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:40 schreef alors het volgende:
Er staan 2 liedjes in van Katy Perry en één van Sam Cooke ->![]()
![]()
![]()
Ja, je zet sowieso A Change Is Gonna Come in de keuzelijst zou je denken, maar niet bij Radio 2 kennelijk...quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:40 schreef alors het volgende:
Er staan 2 liedjes in van Katy Perry en één van Sam Cooke ->![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het komt door de hele beperkte lijst waaruit je mag kiezenquote:Op maandag 17 november 2009 13:18 schreef starla het volgende:
De mensen hier heb een verdomd goede smaak valt me op. Maar volgens mij komt dit door een soort van selection bias: mensen met goede smaak waarderen goede muziek, dus zullen sneller gaan stemmen
Ik zeker niet, maar heel even zat Monty Python er wel even in bij mij. Puur om voor de lol.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:09 schreef BoerBert het volgende:
Hoeveel mensen hebben eigenlijk op Rick Astley gestemd?
Leuk gevarieerd lijstje!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef Adelante het volgende:
Dit zijn jouw favorieten uit de lijst
1 Beatles - Here comes the sun
2 Billy Paul - Me and mrs Jones
3 Doors - Riders on the storm
4 Frank Boeijen Groep - Kronenburg park (Ga die wereld uit)
5 Gladys Knight & the Pips - Midnight train to Georgia
6 Guns n' Roses - November rain
7 Jeff Buckley - Hallelujah
8 Kylie Minogue & Nick Cave - Where the wild roses grow
9 Led Zeppelin - Stairway to heaven
10 Madonna - Frozen
11 Procol Harum - A whiter shade of pale
12 R.E.M. - Everybody hurts
13 Radiohead - Karma police
14 Tavares - Heaven must be missing an angel
15 Van Morrison - Have I told you lately
Dit zijn jouw vrije keuzes
1 Clouseau - Afscheid Van Een Vriend
2 The Cardigans - My Favourite Game
3 Sarah McLachlan - Angel
4 Damien Rice - The Blower's Daughter
5 John Mayer - Assassin
ga je mond eens spoelen, zonder teveel als een huilie of coldplay fanboy te klinken ik denk dat je Coldplay zwaar onderschat. Als er een band is die in de toekomst dichtbij de top 3 van de top 2000 kan komen is het Coldplay wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sowieso, die nieuwerwetse bende!The Killers, The Editors, Coldplay, Snow Patrol!?!
WTF!
Die mogen niet eens de dansschoenen poetsen van Boney M!
Beet!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:42 schreef skittelman het volgende:
ga je mond eens spoelen, zonder teveel als een huilie of coldplay fanboy te klinken ik denk dat je Coldplay zwaar onderschat. Als er een band is die in de toekomst dichtbij de top 3 van de top 2000 kan komen is het Coldplay wel.
Fijn dat je fan bent van disco hits uit de late 70's, maar je hoort andere toch ook niet klagen dat Nick en Simon, Jan Smit en Andre Hazes er ook in staan?
Dat zeg ik niet!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Net alsof alle nieuwe muziek kut is.
Da's Tubeway Army.quote:Op maandag 16 november 2009 17:37 schreef Joppe het volgende:
Mijn keuzes (in willekeurige volgorde):
5 Gary Numan - Are Friends Electric?
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Beet!![]()
![]()
Wat mij betreft gooien ze er een leeftijd restrictie op. Dat het nummer ouder moet zijn dan 10 jaar ofzo. Alleen dan weet je of het een blijvertje is!![]()
Ik bedoel, Katy Perry - I kissed a Girl staat direct boven een nummer als Mammoth! Van Velzen bij Van Halen, Snow Patrol bij Spandau Ballet etc... Dat kan je dan toch niet meer serieus nemen!?!
quote:Op maandag 17 november 2009 13:59 schreef Nepthys het volgende:
Nog steeds geen Smiths.
Die hou ik dan maar alvast in gedachten voor op de keuzelijst, samen met The Killing Moon van Echo & The Bunnymen en The Passenger van Iggy Pop.
[..]
Da's Tubeway Army.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |