Dies KLB mod, dus hij mag daar tricker happy zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
yvonne opent een topic die swarma vervolgens, mocht die zn oude patroon volgen, meteen weer sluit?
Nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Snakey mag ik weer ff een ander kleurtje
Swarma mag mooi met z'n poten uit ONZ blijvenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
yvonne opent een topic die swarma vervolgens, mocht die zn oude patroon volgen, meteen weer sluit?
trigger*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dies KLB mod, dus hij mag daar tricker happy zijn.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dies KLB mod, dus hij mag daar tricker happy zijn.
* Tazar_Yoot heeft spijt dat die die qoute van danny niet heeft opgeslagen waarin die zegt dat een mod word aangenomen voor de hele site enzulksquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Swarma mag mooi met z'n poten uit ONZ blijven
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef -Datdus- het volgende:
zo lang op fok! en kan niet eens een normale quote bouwen jwz
Lui.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef -Datdus- het volgende:
zo lang op fok! en kan niet eens een normale quote bouwen jwz
Ik zou me sowieso onzeker voelen met poep als tag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:41 schreef Paul het volgende:
Ik voel me altijd zo onzeker in een topic van Yvonne
Let goed op je knopjes, zo zijn ze er, zo zijn ze weg...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:41 schreef Paul het volgende:
Ik voel me altijd zo onzeker in een topic van Yvonne
De quote werkt dan ook niet goedquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Let goed op je knopjes, zo zijn ze er, zo zijn ze weg...
Je hebt dan ook moeite met lezen. geeft niet hoor, komt vast goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:43 schreef Quir het volgende:
Ik snap de quote niet.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Let goed op je knopjes, zo zijn ze er, zo zijn ze weg...
Doe es een tagjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pas op yv, de trollmod is er weeeeerrrrrrrr!!!!!
Of nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt dan ook moeite met lezen. geeft niet hoor, komt vast goed.
Hier moet ik even over nadenken, zover het luktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef Biogarde het volgende:
Paul is uhm.. Ja..
Hij is zeg maar de net geslepen potlood waarvan het puntje afbreekt. Het is dat het een potlood is, want anders zou je 'm pijn doen. Fysiek.
Das waar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik een dubbel d had piepte je wel anders.
Wat aardig. Dan krijg jij van mij 'nquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt dan ook moeite met lezen. geeft niet hoor, komt vast goed.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef Biogarde het volgende:
Paul is uhm.. Ja..
Hij is zeg maar de net geslepen potlood waarvan het puntje afbreekt. Het is dat het een potlood is, want anders zou je 'm pijn doen. Fysiek.
bio vind je liefquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef Paul het volgende:
[..]
ik snap het niet, kan jij het uitleggen
Ja maar ik ben geen potloodquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:11 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
bio vind je liefga maar zacht slapen nu
allemaal filosofisch. Denk er maar niet over na op dit uur.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:15 schreef Xebrozius het volgende:
Ah, het is een beschrijf hier creatief hoe je over Paultje denkt topic geworden. Mooi.
Stel je voor: je hebt het meest romantische etentje dat je maar kunt voorstellen. Totdat er een dronken man aan je tafel komt zitten. Er doorheen wauwelt en daarna de tafel onderkotst. Daarna loopt de man beschaamd het restaurant uit. De zure geur die blijft hangen en doet denken aan een combinatie van kots, pis en chronische teleurstelling. DAT is Paultje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |