Wat voor functie was het ook alweer? en nee, ga niet teruglezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:10 schreef mike_hunt het volgende:
Straks tweede gesprek, maar eerst nog ff sporten. Maar het regent keihard.![]()
Heb je nu al een desent haircut ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:10 schreef mike_hunt het volgende:
Straks tweede gesprek, maar eerst nog ff sporten. Maar het regent keihard.![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat voor functie was het ook alweer? en nee, ga niet teruglezen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je nu al een desent haircut ?
Dit is de NYFD kalender. tenminste het artikel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:14 schreef Stroekie het volgende:
Heeft hier ooit iemand gehoord over een spannende kalender van de eindhovense brandweer wat een collectors item schijnt te zijn ?
moi ???quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat jij nu al in Sevilla op de paella geweest ?
linkjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dit is de NYFD kalender. tenminste het artikel.
http://www.nydailynews.co(...)hes_fdny_calend.html
hej, waarvan ken je haar?quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:09 schreef Weemz het volgende:
OMFG! Sluit ik net alles van de TV aan, en dus ook mijn (dacht ik gedeactiveerde) Smartcard... Blijkt dat 'ie het gewoon nog doet! Met ALLE kanalen! (voor hoelang weet ik niet, zal wel 2 weken zijn).
Maar...
Zomaar ineens gaypr0n midden op de dag![]()
ik kreeg een paar maanden geleden ofzo iets doorgelinkt van haar. Vond het meteen goed klinken! Beetje Jazz.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hej, waarvan ken je haar?
Ik ken alleen dit nummer nog hoor. Maar moet echt heul snel de rest eens opzoeken.
he gadverquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:09 schreef Weemz het volgende:
OMFG! Sluit ik net alles van de TV aan, en dus ook mijn (dacht ik gedeactiveerde) Smartcard... Blijkt dat 'ie het gewoon nog doet! Met ALLE kanalen! (voor hoelang weet ik niet, zal wel 2 weken zijn).
Maar...
Zomaar ineens gaypr0n midden op de dag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |