NIet? En zaterdag jongen dan? of is dat nog aftasten?quote:
weer aan de arbeit morgen?quote:
Eerst doorsturen en posten natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
weer aan de arbeit morgen?
slaap ze..![]()
o ja, wil je die foto's even wissen..in Assen?
Thank u
the bells are ringing?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:57 schreef Peter het volgende:
TralalalalalalalalalLALALALA LALA LA LALALALALA hum hum Tralala tra-la tral-a tadatralaaaa!
daarom ga ik niet helemaal op foto's, aangezien ze hier gepost kunnen worden.. Ik ben nog niet uit de kast, u know...in Nederland dan...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Eerst doorsturen en posten natuurlijk
wat voor alcoholische versnapering zit je aan dan?quote:
u crazy bitch, ik heb mijn naam hoog te houden..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:58 schreef Desmonkey het volgende:
Ow goshie![]()
Truste
Hmm van waxxer heb ik nog een pic![]()
Alleen maar je naam..?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch, ik heb mijn naam hoog te houden..![]()
* ahum, kuch*
quote:
want je moeder struint homo topic af op zoek naar jouw foto'squote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
daarom ga ik niet helemaal op foto's, aangezien ze hier gepost kunnen worden.. Ik ben nog niet uit de kast, u know...in Nederland dan...
Waxxer gaf dat hier aan of die andere...NOOIT FOTO'S PLAATSEN..
quote:
Nee, maar vrienden wel... besides... ik wil het niet..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
want je moeder struint homo topic af op zoek naar jouw foto's
niks, aan de pepsiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat voor alcoholische versnapering zit je aan dan?![]()
Truste cutie van mequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:58 schreef Desmonkey het volgende:
Ow goshie![]()
Truste
Hmm van waxxer heb ik nog een pic![]()
zaterdag jongen?quote:
In bad krimp alles toch welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee over dat andere hoef ik me geen zorgen te maken.
pepsi? right. en ik zit aan de 'cassis'quote:
tuurlijk! maar niet als je geil bent.quote:
o vreselijk ja! ken dat van vroeger nog...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond. De trein had maar een half uur vertraging op de terugweg, waardoor ik ook nog eens twintig minuten extra op de bus moest wachten. Happyjoy!
ik weet niet waarom, maar het voelde gemaakt.quote:
wat was het plan dan zaterdag? koffie? terrasje pakken? of echt uitgaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik weet niet waarom, maar het voelde gemaakt.
en er gaat iemand mee, all of the sudden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond. De trein had maar een half uur vertraging op de terugweg, waardoor ik ook nog eens twintig minuten extra op de bus moest wachten. Happyjoy!
'stappen'. i.e. naar de Pallaz in Eindhoven. Maar eerst nog een terrasje, er is niks te doen in de Pallaz voor twaalven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat was het plan dan zaterdag? koffie? terrasje pakken? of echt uitgaan?
en waarom neemt ie iemand mee? heb je dat gevraagd?
kan of hij neemt een vriendin mee omdat hij het lullig vond om helemaal af te zeggenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
'stappen'. i.e. naar de Pallaz in Eindhoven. Maar eerst nog een terrasje, er is niks te doen in de Pallaz voor twaalven.
Een vriendin wilde nog een drankje met hem doen. Zei hij. Ik weet het niet, misschien is hij zenuwachtig?
denk ik ook! that bitch is alleen als wing-woman.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
'stappen'. i.e. naar de Pallaz in Eindhoven. Maar eerst nog een terrasje, er is niks te doen in de Pallaz voor twaalven.
Een vriendin wilde nog een drankje met hem doen. Zei hij. Ik weet het niet, misschien is hij zenuwachtig?
denk het wel, die vriendin is er alleen maar voor zijn 'ego' zeg maarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En we hebben dus afgesproken dat we eerst iets gaan drinken op een terrasje, maar 'twee uur op een terras zitten vind ik wel erg lang'.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:27 schreef BMD het volgende:
[..]
denk het wel, die vriendin is er alleen maar voor zijn 'ego' zeg maar
o, die wil natuurlijk ook eerst de kat uit de boom kijken...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En we hebben dus afgesproken dat we eerst iets gaan drinken op een terrasje, maar 'twee uur op een terras zitten vind ik wel erg lang'.
maar weet je al iets van hem of weet je al alles van mekaar en is die vriendin er dus alleen maar om het gesprek op gang te houden? Of hij is echt onzeker ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En we hebben dus afgesproken dat we eerst iets gaan drinken op een terrasje, maar 'twee uur op een terras zitten vind ik wel erg lang'.
de treinreis of terras?quote:
o dat vreselijke gedoe...vandaar dat ik nooit aan dates doe...nah..bijna nooit eigenlijk...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:31 schreef Peter het volgende:
die vriendin moet keuren, als jij naar de wc gaat en zij gaat dan weg en hij blijft heb je haar goedkeuring ofzo
Twee uur op een terras.quote:
haha ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind op een terrasje zitten misschien nog wel toffer dan daadwerkelijk "uitgaan".
als er maar wel heaters zijn op het terras...quote:
ja inderdaad, en ik klink als een haperende motor als ik schor benquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als er maar wel heaters zijn op het terras...
trouwerns, op een terras kan je een beter gesprek voeren dan in de club.. dan moet je steeds schreeuwen...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef BMD het volgende:
[..]
ja inderdaad, en ik klink als een haperende motor als ik schor ben
Wel sexy ja. Hmmm wat een dilemma toch, sexy zijn of een poliepje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja vind dat sowieso vervelend om goede, leuke gesprekken te houden in een club. De andere zegt steeds: Wat?? vreselijk..
Maar ja, schor klinkt wel sexy....heb dat steeds als ik naar concerten ben geweest o.i.d. Of het goed voor je stembanden zijn, is een tweede vraag.
Je moet het positief bekijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |