NIet? En zaterdag jongen dan? of is dat nog aftasten?quote:
weer aan de arbeit morgen?quote:
Eerst doorsturen en posten natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
weer aan de arbeit morgen?
slaap ze..![]()
o ja, wil je die foto's even wissen..in Assen?
Thank u
the bells are ringing?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:57 schreef Peter het volgende:
TralalalalalalalalalLALALALA LALA LA LALALALALA hum hum Tralala tra-la tral-a tadatralaaaa!
daarom ga ik niet helemaal op foto's, aangezien ze hier gepost kunnen worden.. Ik ben nog niet uit de kast, u know...in Nederland dan...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Eerst doorsturen en posten natuurlijk
wat voor alcoholische versnapering zit je aan dan?quote:
u crazy bitch, ik heb mijn naam hoog te houden..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:58 schreef Desmonkey het volgende:
Ow goshie![]()
Truste
Hmm van waxxer heb ik nog een pic![]()
Alleen maar je naam..?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch, ik heb mijn naam hoog te houden..![]()
* ahum, kuch*
quote:
want je moeder struint homo topic af op zoek naar jouw foto'squote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
daarom ga ik niet helemaal op foto's, aangezien ze hier gepost kunnen worden.. Ik ben nog niet uit de kast, u know...in Nederland dan...
Waxxer gaf dat hier aan of die andere...NOOIT FOTO'S PLAATSEN..
quote:
Nee, maar vrienden wel... besides... ik wil het niet..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
want je moeder struint homo topic af op zoek naar jouw foto's
niks, aan de pepsiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat voor alcoholische versnapering zit je aan dan?![]()
Truste cutie van mequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:58 schreef Desmonkey het volgende:
Ow goshie![]()
Truste
Hmm van waxxer heb ik nog een pic![]()
zaterdag jongen?quote:
In bad krimp alles toch welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee over dat andere hoef ik me geen zorgen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |