Daar heb ik geen idee van.quote:
Dank je, wil je het morgenvroeg nog een keer zeggen ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Janies, vergeet je de duplo niet te zoeken!
En na het vinden ook mee te nemen. ()
Morgenvroeg?!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je, wil je het morgenvroeg nog een keer zeggen ?
Ik ga nu naar boven en vast in bed liggen, dagboek schrijven. Redelijk druk weekendquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Morgenvroeg?!
Dan slaap ik net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga nu naar boven en vast in bed liggen, dagboek schrijven. Redelijk druk weekend
Is het stom dat ik het leuk vind dat Ado me op mn werk komt halen
Soms voel ik me net een puberDagboek? Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dat weet ik, daarom is het ook stom dat ik me soms zo voelquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:10 schreef Zotheid het volgende:
Bwhehe Gersje heeft "me eerste" in z'n fobo staan.
Ja.quote:
vrouwenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben een redelijk chaotisch type en zo kan ik mn gedachtes ordenen, zeker als ik niet lekker in mn vel zit of me ergens druk om maak, helpt het wel het op te schrijven.
Er zijn vaak wel dingen die me bezig houden.
Nu maak ik me wat druk om Sinterklaas. Ik heb mn moeder gevraagd of ze Sinterklaas wil komen vieren met haar vriend bij ons, maar dat doen ze niet, want:
- te ver
- in t donker terugrijden
- huis onbeheerd
Daar zit overigens een hele geschiedenis aan vast waardoor ik me nu drukker maak dan ik normaal zou doen om zoiets
Wut. Persoonlijk vind ik dat maar vreemde redenen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben een redelijk chaotisch type en zo kan ik mn gedachtes ordenen, zeker als ik niet lekker in mn vel zit of me ergens druk om maak, helpt het wel het op te schrijven.
Er zijn vaak wel dingen die me bezig houden.
Nu maak ik me wat druk om Sinterklaas. Ik heb mn moeder gevraagd of ze Sinterklaas wil komen vieren met haar vriend bij ons, maar dat doen ze niet, want:
- te ver
- in t donker terugrijden
- huis onbeheerd
Daar zit overigens een hele geschiedenis aan vast waardoor ik me nu drukker maak dan ik normaal zou doen om zoiets
Ja, ik ook. De echte reden is ws dat mn stiefvader niet wilquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wut. Persoonlijk vind ik dat maar vreemde redenen.
Pas 100x uitgezonden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:19 schreef Devvie het volgende:
discovery![]()
![]()
Een vent die zichzelf heeft opgesloten in een gepanserde bulldozer en een half dorp met de grond gelijkmaakt..
Die vent heeft 2x een cm dikke staalplaat op dat ding gelast en allemaal camera's gemonteerd zodat hij kan zien waar hij naartoe rijdt
WTF!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
Euh, Zotheid: http://fotoboek.fok.nl/Crack_/14/50#2220770
Mensen die een nul zijn en een ps3 hebben.quote:
Mensen die in hetzelfde bootje zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die een nul zijn en een ps3 hebben.
quote:
Seks met ...quote:
Goafquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mensen die in hetzelfde bootje zitten
Hier dacht ik aanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een verdomd bekende smoel heeft ze.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Is er al een reeks met het hoofd uit plaatje 2?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]Ik zag 'm pas na 3x.
roest ze ook van onderquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zag hem eerst goed, toen dacht ik van wacht eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:39 schreef Zotheid het volgende:
WAAROM DOET BP "Crack"
MOEST IK VAN IEMAND VRAGEN MAAR IK ZEG NIET WIE.
KUT.quote:
HIJ KAN NIET EENS RESIZEN.quote:
Whehe.quote:
Ja vannacht maar 4 uur ofzo geslapen dus mag wel wat inhalenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu al, dat is ook vroeg voor jou!
Slaap lekker
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vannacht maar 4 uur ofzo geslapen dus mag wel wat inhalenfijne nacht allemaal
!
Ik ben zo melig nu.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind hem zo pijnlijk eruit zien dat ik er niet om kan lachen, maar dat zal wel komen omdat ik een meisje ben
Tandjes zeg !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, ik kom niet meer bij.
Weeeee heebbbeeeeen eeeeen...quote:
Die zal die man wel kwijt zijn ja.quote:
Daar zit een complot van tandartsen achter.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die zal die man wel kwijt zijn ja.
Ik weet niet of ik dat wel mag zeggenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:44 schreef Devvie het volgende:
WHATS MY MOTHERFOKKING NAME?!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weeeee heebbbeeeeen eeeeen...
B![]()
en eeeeeeeen
P![]()
![]()
BP!![]()
![]()
In Woudenberg was het ook mistig..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
Mist. Buiten.
Waar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Woudenberg was het ook mistig..
In 1934 was het ook mistig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Woudenberg was het ook mistig..
DAAR!quote:
OKE.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DAAR!
Begin nou niet weer he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |