Dat dacht ik eerst dus ook echt.. seriouslyquote:
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef Knorriepot het volgende:
Bij gebrek aan smilies typ je tekst. Zoals ik ze nu voor je heb neergezet, komt het aardig overeen met hoe ik normaal praat (afgezien van een accent)
Maar de tekst dan vervolgens afsluiten met hihihi..Hopelijk klinkt het in het echt niet zoals het er staat.
Wha ha ha komt dan toch dichter in de buurt, ook al staat het nog steeds raar![]()
Hoe zit dat bij jullie? En nu niet allemaal gaan hinniken
Dat ze gay zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:19 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst dus ook echt.. seriouslyTotdat ik het door mannen zag doen. Tja, wat denk je dan
Ja, maar je gaat mij niet wijsmaken dat er daadwerkelijk mensen zijn die als standaard reactie hihi geven.. op zowat elk ding wat een ander zegt, of waarbij ze enigzins een lach op het gelaat weten te toverenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef Hetiszover het volgende:
Er zijn mensen die echt zo lachen. Net zoals er mensen zijn die zo lachen:
moehahahahahahahahahahahahhwhhahahahahahahahahaohmygoshwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiwhahah
ahhwhoooohohohohohohohohohohhohohohiihihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Als je een meissie, oftewel een XX bent, dan mag je dat doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe ook wel eens hihi, maar ook in het echt doe ik wel eens zo giechelen
Juist variatie in de tent. Wees creatief met letters, en dan vooral de klinkersquote:
'De dorpsgek', een combinatie van kerk en cafe. Geen wonder dat je zulke taal uit gaat kramenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:40 schreef Paul het volgende:
Ik doe altijd haha en hihi door elkaar heen
hjihihaihaahiiahahiiahaihaihiahhaiaihiaai
Zo hoort 'ie ja.quote:
Het aantal Spaanstaligen in Nederland met hun jajaja, tegen het aantal mensen die Hihihi(hihi) typen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:22 schreef Caspian het volgende:
Spaanstaligen typen jajajaja, daar moet je echt aan wennen in het begin.
Ja, of 'jejeje', wat dan overkomt als 'jejeje, zal welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:22 schreef Caspian het volgende:
Spaanstaligen typen jajajaja, daar moet je echt aan wennen in het begin.
Okayquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Hihihihi = klein, ineengedoken stiekum lachje
Wheheheheh = een gniffel met een
RITERUOFLOFL%%^%^&^$##!~!@#$%^EINZ EINZ< HEINZ TOMATOOOOO**^^:)))) =
Zoveel toetsen gebruiken voor eigenlijk alleenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Hihihihi = klein, ineengedoken stiekum lachje
Wheheheheh = een gniffel met een
RITERUOFLOFL%%^%^&^$##!~!@#$%^EINZ EINZ< HEINZ TOMATOOOOO**^^:)))) =
Friet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:11 schreef Runfun het volgende:
[..]
Klopt, die boeren in Brabant vinden alles KEI-...
En huhu klinkt dan zeker: 'ik-lach-wel-maar-snap-de-grap-niet'-achtigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:58 schreef Jussle het volgende:
haha klinkt zo ik-lach-maar-om-jou-een-plezier-te-doen-achtig
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:02 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
En huhu klinkt dan zeker: 'ik-lach-wel-maar-snap-de-grap-niet'-achtig
RITERUOFLOFL%%^%^&^$##!~!@#$%^EINZ EINZ< HEINZ TOMATOOOOO**^^:))))quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Je bent een knorriepot! hihihi *grotemannentekst*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo.. je moet wel conformeren.. is wel zo netjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:08 schreef OeJ het volgende:
RRRRRRRRRRRRRRRROFLMAO!!!!!111!!!!!!!!!!!!!EINZZZZZZZZZZ!!!PONG!!!!!!!!!!JEWEETZ!!!&!@&rew!&^(*^!@%!&*
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
Mensen die de knipoogsmiley gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |