quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:09 schreef alors het volgende:
Ik heb mn voorjaarscatalogus nog niet... hopelijk morgen dan...
Hij is fucking warm, en staat best nice.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ding is hilarischMn zus en ik hebben daarmee nog 'aaagh-it's-eating-meeeh" foto's gemaakt
43-8606quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:08 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Superbedankt voor de scans Daph!!!![]()
![]()
![]()
Zou je mij kunnen zeggen wat het artn.nr van kimonojurkje in het blauw is?
Bedankt.
Nee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:45 schreef Debsterr het volgende:
Hey, als je ALLES terugstuurt mogen ze toch niet die ene euro rekenen?
Dan is er al zo'n 4x iets misgegaan.. maar weer eens mailen danquote:
Ik twijfel nu.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan is er al zo'n 4x iets misgegaan.. maar weer eens mailen dan.
Maar je ziet wel geheel af van de koop, en dan mag er toch niets gerekend wordenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:04 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik twijfel nu.
Op de site staat:
Met alle bestellingen wordt er een voorgedrukt adreslabel meegestuurd dat je kunt gebruiken als je artikelen wilt terugsturen. In dat geval bedragen de retourkosten slechts ¤ 1,00,- ongeacht het aantal artikelen dat je terugstuurt. Hebben wij jou een fout artikel toegestuurd dan betalen wij natuurlijk de retourkosten.
Ik weet het ook niet meer. Volgensmij heb ik ook te vaak verzendkosten betaald voor deelzendingen omdat ik er niks van snapte...quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar je ziet wel geheel af van de koop, en dan mag er toch niets gerekend worden. Ik weet het ook niet zeker.
Hmm, dan heb ik pech dus.. nu is wel 1 euro van m'n 5 euro ongebruikte tegoed wegquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:36 schreef alors het volgende:
Volgens mij hebben ze dat onlangs veranderd.
Er mag wel geld gerekend worden voor retouren. Andere bedrijven (binnen Nederland) vragen er zelfs zomaar 5 euro voor.
Wanneer was dat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:27 schreef -Peach het volgende:
Hmmm nou ik had laatst maar 1 ding besteld, weer terug gestuurd en hoef geen 1 euro retourkosten te betalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |