geldt dat voor alles of maakt het uit of het particulier/zakelijk is?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef Me. het volgende:
Reken op een goeie 30% erbovenop (dus bedrag incl de verzendkosten). Zou dus neerkomen op een 3400 euro.
Ik denk dat je het bij een meubelmaker voor minder custom kan laten maken ;-) Wel een mooi ding overigens!
Zijn die tarieven nog ergens na te zoeken? En zit in die 30% dan nog BTW in (dat zou ik dan weer kunnen terugvorderen omdat het zakelijk is)?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef Me. het volgende:
Reken op een goeie 30% erbovenop (dus bedrag incl de verzendkosten). Zou dus neerkomen op een 3400 euro.
Ik denk dat je het bij een meubelmaker voor minder custom kan laten maken ;-) Wel een mooi ding overigens!
Als dat zo was dan had-ie al in mijn studio gestaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan je dat nou echt niet in nederland vinden
merendeel van de heffing is een importheffing , welke niet onder belastingrecht valt. Jammer genoeg valt america niet onder intra communicatair verdragquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef NV2009 het volgende:
[..]
Zijn die tarieven nog ergens na te zoeken? En zit in die 30% dan nog BTW in (dat zou ik dan weer kunnen terugvorderen omdat het zakelijk is)?
Lastig te achterhalen dat soort informatie
Zoek gewoon een goede timmerman in de gouden gids. Dan kan je het meubel precies krijgen zoals jij het wilt. Voor hetzelfde bedrag, of mogelijk zelfs nog minder dan wat je aan dat hele import avontuur uit gaat geven. Of is er écht iets heel gepatenteerd, bijzonder en unieks wat alleen dát bedrijf je kan bieden?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef NV2009 het volgende:
[..]
Als dat zo was dan had-ie al in mijn studio gestaan
Dus als je nog een adresje hebt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |