Nohhh. Mensen vinden elkaar leuk/interessant omdat ze een muzieksmaak hebben die overeenkomt. Ik heb dat nu met jouw voedselsmaak.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nohhh. Mensen vinden elkaar leuk/interessant omdat ze een muzieksmaak hebben die overeenkomt. Ik heb dat nu met jouw voedselsmaak.
Nee, nooit gezien, terwijl ik er bijna dagelijks kom. Ik ga erop lettenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:10 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie trouwens weleens het aanbod in de supermarkt gezien wat Turkse soep betreft?
Analı kızlı çorbası enzo.
Omg echt typisch Turks is dat he, alles met yoghurt eten. Nee, ik eet het alleen met sambalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:12 schreef zarGon het volgende:
Okay. Een rare vraag, allicht.
Jullie bakken vast ook wel patat thuis. Eet je dat met yoghurt? Zo ja, yoghurt met sambal?
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Misschien is dit een rare vraag, maar waarom kan ik geen plaatjes van "cirtma" vinden op het internet? Ken ik de naam verkeerd?
Soms gewoon met yoghurt, niet met sambal. Ik kan niet uitleggen hoe m'n moeder het klaarmaakt, ze heeft het allang niet meer op die manier gedaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:12 schreef zarGon het volgende:
Okay. Een rare vraag, allicht.
Jullie bakken vast ook wel patat thuis. Eet je dat met yoghurt? Zo ja, yoghurt met sambal?
Jij bedoelt met yoghurt en salca en zo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms gewoon met yoghurt, niet met sambal. Ik kan niet uitleggen hoe m'n moeder het klaarmaakt, ze heeft het allang niet meer op die manier gedaan.
meer met patlican dacht ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bedoelt met yoghurt en salca en zo?
Waar doel je op? Wat is cirtma dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Misschien is dit een rare vraag, maar waarom kan ik geen plaatjes van "cirtma" vinden op het internet? Ken ik de naam verkeerd?
Ik ben allang blij dat het niet raar jullie het raar vinden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms gewoon met yoghurt, niet met sambal. Ik kan niet uitleggen hoe m'n moeder het klaarmaakt, ze heeft het allang niet meer op die manier gedaan.
çırtma (goed getypt)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar doel je op? Wat is cirtma dan?
Ja zoiets, ik weet het niet allemaal preciesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, ik weet wat je bedoelt. Eerst een laag patates kizartmasi, daarover een laag met kizartilmis patlican en courgette en daar weer yoghurt en salca overheen?
Kan je een beetje vertellen wat het is? Misschien herkent mijn moeder het wel,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
çırtma (goed getypt)
bij veel mensen in tr als ik çırtma zeg, weten ze waar ik het over heb. Op het internet kan ik er niets over vinden..
Hamur isi, ik maak wel een keer een foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |