en dat is van ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:38 schreef zarGon het volgende:
Check die stilte.
Ik moest denken aan:
[..]
Het werd even helemaal stil, na zo'n gesprek over zo'n onderwerp. Alsof iedereen even zat te blozen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een typisch turks kenmerk, maar ik snap de vergelijking niet zo goed
Keigezellig is het wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:48 schreef Ayca het volgende:
- Een auto is nooit vol, je past er gerust met 8 a 9 man in
herkenbaar
Ik heb geen microfoonquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:47 schreef zarGon het volgende:
Als ik mijn stem opneem (mijn naam uitspreek ofzo), doen jullie dan mee? Ik wil eigenlijk horen hoe jullie klinken.
Of valt dit ook onder 'slecht'?.
misschien valt het onder slechtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:47 schreef zarGon het volgende:
Als ik mijn stem opneem (mijn naam uitspreek ofzo), doen jullie dan mee? Ik wil eigenlijk horen hoe jullie klinken.
Of valt dit ook onder 'slecht'?.
Nee, mensen hadden het gevoel dat ze verkeerd begrepen werden, daarom werd het stil. Ik zou iig niet blozen bij zo'n onderwerp, maar je geirriteerd aankijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het werd even helemaal stil, na zo'n gesprek over zo'n onderwerp. Alsof iedereen even zat te blozen..
echt waar, ik ben een meisjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:52 schreef zarGon het volgende:
JULLIE ZIJN GEWOON MANNEN DIE ZICH VOORDOEN ALS MEISJESWEZENS.
Geïrriteerd? Why?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, mensen hadden het gevoel dat ze verkeerd begrepen werden, daarom werd het stil. Ik zou iig niet blozen bij zo'n onderwerp, maar je geirriteerd aankijken.
Omg. Kaymisquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:52 schreef zarGon het volgende:
JULLIE ZIJN GEWOON MANNEN DIE ZICH VOORDOEN ALS MEISJESWEZENS.
je moet het zelf begrijpen, lees terugquote:
een jongetje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:04 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Een plaatje. Zien jullie het? Goed kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |