GVD hier heb ik moeite voor gedaan ja!!!! Nu ga je er om lachen ook.quote:
Nee, het is om te huilen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
GVD hier heb ik moeite voor gedaan ja!!!! Nu ga je er om lachen ook.
quote:
Gaat hij mij instrueren hoe ik dit topic wel naar een hoger niveau krijg??quote:
Dat kan mijn dochter van 3 nog voor je doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat hij mij instrueren hoe ik dit topic wel naar een hoger niveau krijg??
Ja nou ja, dat ligt wat genuanceerder zeg maar.quote:
Pics.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat kan mijn dochter van 3 nog voor je doen.
Onderwijsassistent.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja nou ja, dat ligt wat genuanceerder zeg maar.
Lang verhaal kort te maken volgend jaar vavo, die ene user hierboven doet wel MBO, om precies te zijn de assistent opleiding.
Retorische vraag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
Zeg, ben jij niet die mbo'er?
Het wordt zo langzamerhand meer demagogie.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef cvboer het volgende:
Waar zijn de foto's van het oorlogsgebied?
Aan de rechterkant boven en onder, en een stuk van de tong was ook verdoofd. Voor links moet ik weer terug komenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:14 schreef dino889 het volgende:
Ben je nu aan de linker- en rechterkant tegelijkertijd geholpen?
Dit mag volgens mij al helemaal niet omdat je tong dan wordt verdoofd en je dus een grote kans hebt om je tong door te slikken en te stikken.
Ik weet dit omdat ik ook voor de tweede keer terug moest komen om de andere kant te doen.
BTW welke vestiging was je geweest ? Sophia of de Weezenlanden?
Stekte ermee!
Hopelijk heb je sterke pijnstillers gekregen die je pijn enigzins verzachten.
quote:Stekte ermee!
Wat ben je toch ongekend hard.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is dit voor een OP? Potje kinderverlamming.
Ja duh, lijkt me wel logisch na drie dagenquote:
Oh, dacht dat dit van vandaag wasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja duh, lijkt me wel logisch na drie dagen
Moeilijk moeilijk, pepernoten wil wel, maar van die scherpe cashews doet gewoon ongelofelijk zeer. Plus puntje is wel dat ik nu al 2 KG afgevallen ben, en dat is niet geheel onverdienstelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dit van vandaag was
Kun je al weer nootjes eten?
Klopt!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:19 schreef Siniti het volgende:
Sinds wanneer doet verstandskiezen trekken pijn?
Het is alleen irritant.
Aanklagen, perverse praktijken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Klopt!
Alleen bleek (achteraf) dat bij mij de eerste keer niet goed verdoofd was.
Wtf helemaal voor mij geschrevenquote:
gevleitquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wtf helemaal voor mij geschrevenIk voel me gevleit
![]()
Of is dat zo'n autoscriptje?
NSB'ERquote:
Leuk gedaanquote:
Nee er liep zo'n 'verneuk een donald duck stripje' topic in ONZ en ik dacht, post mijn meesterwerk ook even hier in een random topicquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wtf helemaal voor mij geschrevenIk voel me gevleid
![]()
Of is dat zo'n autoscriptje?
Hoe dan ook, hij gaat wel in mijn fobo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee er liep zo'n 'verneuk een donald duck stripje' topic in ONZ en ik dacht, post mijn meesterwerk ook even hier in een random topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |