dat gelukkig niet, voelde dat t warmer werd, ben opgesprongen, bed natquote:
is wel lekkerquote:Ik twijfel of ik nog even snel een tukkie zal doenVoordat ik naar de film ga.
Gaat onze afspraak niet doorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:26 schreef Cat22 het volgende:
Vanavond helemaal niks gepland! (eerste avond deze week) en morgen vrij!
Ja maar, jij bent ontspanning en geen geplande verplichting!quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
Auw Yns, verbrand? Nee toch?
Ik twijfel of ik nog even snel een tukkie zal doenVoordat ik naar de film ga.
dat is lastig kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:34 schreef Cat22 het volgende:
En mijn afstandsbediening voor de digitale tv doet het nog steeds niet.![]()
De ontvanger snapte na een reboot dat hij wat moest doen, maar hij kent de ab niet meer. Batterijen zijn nog goed, de lampjes branden en hij is pas een maand in gebruik.
Ik ga de gebruiksaanwijzing maar eens uploaden.
Nou, ik ken iemand die heel intelligent en verstandig is, maar die altijd op die manier tegen haar man praat. Die is overmatig dol op haar en vindt haar incredible sexy. Maar telkens als ik het hoor krijg ik gewoon jeuk, en dan niet in depositieve vorm. Ik ben er echt allergisch voor.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, ik ken iemand die heel intelligent en verstandig is, maar die altijd op die manier tegen haar man praat. Die is overmatig dol op haar en vindt haar incredible sexy. Maar telkens als ik het hoor krijg ik gewoon jeuk, en dan niet in depositieve vorm. Ik ben er echt allergisch voor.
Ja, het ergste is, als je voor lange afstand in een rolstoel zit,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, ik ken iemand die heel intelligent en verstandig is, maar die altijd op die manier tegen haar man praat. Die is overmatig dol op haar en vindt haar incredible sexy. Maar telkens als ik het hoor krijg ik gewoon jeuk, en dan niet in depositieve vorm. Ik ben er echt allergisch voor.
Dit is jouwe Hara? Wat een schatje!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had hier nog geen spam
[ afbeelding ]
Hahah hier ook. Dan gaan ze altijd tegen mij of mijn moeder praten omdat ze denken dat mn zusje achterlijk is of zoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het ergste is, als je voor lange afstand in een rolstoel zit,
mensen schijnen dan te denken dat je debiel bent en gaan ook zo praten, van koedie,koedie,koedie enz.
Tegen de katten en honden heb ik wel mijn stem hoor, net als Greys.
Hoewel, voor de honden heb ik ook een boze ėvil"stem.
Hier ook een man in de keuken. Een zieke man. Die werd vanochtend wakker met een rare dikke bovenlip. Hij snottert al dagen en ergens van binnen zit een ontsteling. Bijholtes en wat meer. Alleen had mijn stoertje mij niet verteld dat het gister ook al zeer deed. Vandaga kon ie het nou niet echt verbergen. Nogal zichtbaar, zo'n lip.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:36 schreef Strega het volgende:
Zo, Pagan staat te huilen in de keuken![]()
Hij kookt vanavond, lekker capucijners met veel uien.
Heeft de fabrikant de gebruiksaanwijzing dan nog nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:34 schreef Cat22 het volgende:
En mijn afstandsbediening voor de digitale tv doet het nog steeds niet.![]()
De ontvanger snapte na een reboot dat hij wat moest doen, maar hij kent de ab niet meer. Batterijen zijn nog goed, de lampjes branden en hij is pas een maand in gebruik.
Ik ga de gebruiksaanwijzing maar eens uploaden.
Ik zit op een nieuwe operatie oproep te wachten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:44 schreef Ml-etje het volgende:
Grmppff dat lijkt me enorm frustrerend als je in een rolstoel zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |