Nee, ik ben niet bi. Wil je me overtuigen dat ik fout bezig ben dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah er komen hier wel vaker hetero's kijken... dus je bent niet bi? o nee je was een MILF hunter toch?
wat doe je? studeer je?
Tuurlijk! kan mijn keel zo openzetten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een kunstgebit valt al jaren onder het ziekenfonds
Moeilijke eter, makkelijke slikker dus?
kijken we wel naar hetzelfde plaatje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:32 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Eerder wtf bij die hothunk op foto 3
de volgende keer dat ik in NEderland ben ga ik dat toch eens proberen....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Peter het volgende:
[..]
d'r gaat best veel sla/komkommer/tomaat en ui op.
- halfafgebakken patat
- döner of shoarma
- knoflooksaus en/of sambalsaus
- plak kaas er overheen
in de oven
er uit:
sla, komkommer, tomaat, ui naar keuze er bij.
jam!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben ik nou de enige die stiekem moet lachen als iemand joppie-saus besteld? Ik denk dan altijd dat er iemand genaamd jop in de keuken werkt en de emmers vult met zelfgeklopte room.
Er is hier een user die Yoppie heet, dus nee je bent niet de enige die daar meteen aan moet denken..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben ik nou de enige die stiekem moet lachen als iemand joppie-saus besteld? Ik denk dan altijd dat er iemand genaamd jop in de keuken werkt en de emmers vult met zelfgeklopte room.
Het smaakt een stuk lekkerder dan het er uit zietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de volgende keer dat ik in NEderland ben ga ik dat toch eens proberen....
Tis in R'dam voluit te krijgen, in Den Haag ook, A'dam wat minder, rest van NL weet ik niet..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de volgende keer dat ik in NEderland ben ga ik dat toch eens proberen....
Tuurlijk niet! the more the merrier...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bi. Wil je me overtuigen dat ik fout bezig ben dan?![]()
Wat ik doe? Forum-en! En nee, ik studeer niet, dat gaat lastig met fokken
so i keep saying what? dat ik een moeilijke eter ben?quote:
hoe bevalt je huisje nu na een aantal dagen?quote:
* Peter beaamtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het smaakt een stuk lekkerder dan het er uit ziet
Vroeger in Amsterdam werd een shoarma tent gesloten omdat er sperma in de saus zat... Bleek dat de werknemers met hun puddingbuks boven de saus hingen.quote:
is het weer een bliksem bezoek hier?quote:
Ja prima, alleen is de helft nog niet uitgepakt enz... En vanuit mijn ouders moeten er ook nog enkele spullen komen... Zal dus nog even duren voor ik ècht over ben...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef Peter het volgende:
hoe bevalt je huisje nu na een aantal dagen?
* Peter beaamt
Of met stokjes van de bijenkorf thuis gaat eten, maar dat is kansloos gebleken.quote:
Dus je kunt alleen goed eten met de stokjes van de Bijenkorf bij de Bijenkorf? Goed gedaan van zequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of met stokjes van de bijenkorf thuis gaat eten, maar dat is kansloos gebleken.
Thuis hebben we meer oog voor elkaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus je kunt alleen goed eten met de stukjes van de Bijenkorf bij de Bijenkorf? Goed gedaan van ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |