Ziet er goed uit! ff in de gaten houden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Die was écht mooi, 'drama histórico' in nl draait ie nog niet, mooie visuals
'agora'
ja gadver! met vis... Als ik vis wil, dan was ik wel hetero geblevenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zag het op internet. Met vis en spinazie erin![]()
Vond het wel grappig dat zo'n zaak in de VS kan draaien
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had jij daar ook een rol in?
Ze hebben er geen frikandellen inderdaad. Of bamischijven oidquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja gadver! met vis... Als ik vis wil, dan was ik wel hetero geblevenkidin'.
ja, schijnt een gat in de markt te zijn.... Nou nog de andere vette happen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee hoe kom je daar nou bij?
En nee, een ook niet werkgerelateerd. Titel kwam zo ineens op.
Volgens mij was er dacht ik new york wel ergens een snackmuurquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hebben er geen frikandellen inderdaad. Of bamischijven oid
Nee geen fikandellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hebben er geen frikandellen inderdaad. Of bamischijven oid
klopt! das waar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij was er dacht ik new york wel ergens een snackmuur
zoiets dacht ik, heb het ooit eens op tv gezien dacht ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klopt! das waar.soort FEBO bedoel je?
mike's kroket shopquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee geen fikandellen.
zou dat toch eens moeten opperen daar.![]()
quote:
Nee, Amerikanen vinden het gewoon niet lekker..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zoiets moet toch wel een succes worden daar
inderdaad en dan vinden ze ons vreemdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, Amerikanen vinden het gewoon niet lekker..
Zelfde als patat met mayo, dat eet ook niemand daar
In plaats daarvan plempen ze er ketchup en vinegar over![]()
Ik vind ook dat wij de standaard maar moeten gaan zetten wereldwijd, en niet de VSquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad en dan vinden ze ons vreemd
wereldwijd mayo bij de patatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind ook dat wij de standaard maar moeten gaan zetten wereldwijd, en niet de VS
Ik ben voor!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wereldwijd mayo bij de patat
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben voor!
En een frikandel, kroket of kaassoufflé er bij
Doe mij een CC'tjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Schrijf wel even een brief naar ban ki-moon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |