quote:Niet in die volgorde. Als hij zichzelf eerst aftrekt en jou dan vingert, zonder zn handen te wassen, zou het kunnen.
Op donderdag 25 april 2002 17:34 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
kan dat? als je eerst je vriendje aftrekt en dan hij je vingert?
quote:Wat is t verschil?
Op donderdag 25 april 2002 17:36 schreef WheeleE het volgende:[..]
Niet in die volgorde. Als hij zichzelf eerst aftrekt en jou dan vingert, zonder zn handen te wassen, zou het kunnen.
Er kan wat sperma op zn vingers zitten, dus goed handen wassen is gene slecht idee.
quote:Als iemand ander jou aftrekt zullen zijn of haar handen eventueel onder de sperma komen en dus niet je eigen handen. Als jij jezelf aftrekt dan kunnen wel je eigen handen onder het sperma komen...
Op donderdag 25 april 2002 17:41 schreef D.Rose het volgende:[..]
Wat is t verschil?
quote:Zoals zij het zegt kan het niet. Als zij hem aftrekt en hij haar vingert....
Op donderdag 25 april 2002 17:41 schreef D.Rose het volgende:[..]
Wat is t verschil?
tenminste, dat dacht ik altijd
quote:zeker geen bio gehad
Op donderdag 25 april 2002 17:45 schreef FiasoM_ het volgende:
als het goedje op zn vingers komt is het na een paar seconden toch al afgestorven omdat de temperatuur te laag is? De zaadjes zijn dan gewoon dood en kunnen dus niet meer zwemmen.tenminste, dat dacht ik altijd
quote:Niet zo snel....ik geloof na een uur of iets in die richting.
Op donderdag 25 april 2002 17:45 schreef FiasoM_ het volgende:
als het goedje op zn vingers komt is het na een paar seconden toch al afgestorven omdat de temperatuur te laag is? De zaadjes zijn dan gewoon dood en kunnen dus niet meer zwemmen.tenminste, dat dacht ik altijd
quote:Yeah rite
Tenminste dat d8 ik altijd
quote:aldus puntloos, en wat puntloos zegt is waar!
1/ Sperma kan ongeveer 2 UUR buiten het lichaam blijven leven onder goede omstandigheden. Dingen die in het voordeel werken zijn 'lichaamstemperatuur' (oftewel badwatertemperatuur, dus) en dat het wat bij elkaar blijft. (niet roeren ) Dingen die het tegenwerken zijn zeep in het water, of opdroging.
maar kan een vinger het zaad zo goed katapulteren dat het de eicel ooit bereikt?
quote:Eeh.. zwemstaartje? En zover is het nou ook weer niet
Op donderdag 25 april 2002 17:53 schreef Herald het volgende:
maar kan een vinger het zaad zo goed katapulteren dat het de eicel ooit bereikt?
quote:In bad toch?
Op donderdag 25 april 2002 17:57 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
idd heb me vrouwtje der baarmoeder wel eens een kopstoot gegeven
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:34 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
kan dat? als je eerst je vriendje aftrekt en dan hij je vingert?
quote:En dat maakt niks uit, zij heeft hem afgetrokken (dus als er al aan iemands handen sperma zou zitten dan waren het de hare), vervolgens gaat hij haar vingeren.
Op donderdag 25 april 2002 17:43 schreef Dlocks het volgende:[..]
Als iemand ander jou aftrekt zullen zijn of haar handen eventueel onder de sperma komen en dus niet je eigen handen. Als jij jezelf aftrekt dan kunnen wel je eigen handen onder het sperma komen...
Hij heeft dan toch helemaal geen sperma aan zn vingers
Antwoord is dus NEE, dat kan niet
quote:ok, weer wat geleerd!
Op donderdag 25 april 2002 17:50 schreef Devilnl het volgende:[..]
Yeah rite
Binne een paar seconden?
Paar minuten minimaal
Of zullen we het nog maar IET's hoger gooien?
quote:gisteren (woensdag) heeft men vriendje mij gevingerd,en ik hem toen afgetrokken,terwijl ik hem aan het aftrekken was ging hij mij weer vingeren (volgens mij was hij al klaargekomen want hij deed zen trui naar boven zodat het sperma op zen buik kon)
Op donderdag 25 april 2002 18:06 schreef vosss het volgende:[..]
[..]En dat maakt niks uit, zij heeft hem afgetrokken (dus als er al aan iemands handen sperma zou zitten dan waren het de hare), vervolgens gaat hij haar vingeren.
Hij heeft dan toch helemaal geen sperma aan zn vingers
Antwoord is dus NEE, dat kan niet
* vosss zou toch ffies een testje halen, just to make sure
Stel:
Je vriendin trekt jou af, en daarna vinger je haar.. Dan is de kans aanwezig dat jou sperma aan jou handen komt (want je gaat niet meteen van het trekken naar het vingeren, eerst nog wat bek&plek-werk)
Dus gewoon:
eerst vingerwerk, dan trekwerk
(zo is ook de deal met mijn vriendin, zwanger sux )
Als je niet weet hoe je zwanger kan raken zou je eigenlijk nog niet aan sex moeten doen.
[/oude zeiklul modus]
Ff serieus!
Ja je kunt er, zoals al gezegd hier, zwanger van worden.
quote:Als hij klaarkomt kun je dat niet zien ofzo dan? Normaal merk je dat echt wel hoor.
(volgens mij was hij al klaargekomen want hij deed zen trui naar boven zodat het sperma op zen buik kon)
oh wacht je bent een meisje dat geboren is in '88. Staan er in de Fancy niet dat soort dingen ??
moet wel lachen hierom dat zon bReEzAh kutje al seks heeft idd, terwijl ze er geen flikker afweet...
er gaat een wereld voor je open
[Dit bericht is gewijzigd door Flaman_Creationz op 26-04-2002 00:02]
zo en ik bewonder je echt erom dat je dr uitscheld voor breezer kutje, moet je echt bikkel voor zijn
kutkneus
Daarnaast weet ik ook niet waar je het vandaan haalt dat je een bikkel zou moeten zijn om iemand uit te schelden, zo moeilijk is het niet en de meeste fysiek zwakken kunnen het.
Verder lach ik je uit vanwege je belabberde en zelfs ontbrekende beargumentatie en benoem ik je post onder de "pot-ketel-zwart"-theorie. Ook een rede om je uit te lachen dat je een best groot bekkie hebt met je 36 posts. Ik lach je ook uit omdat je vrijwel nihiel aan profiel informatie hebt ingevuld. Nu kan ik je jammergenoeg niet uitlachen vanwege je waarschijnlijk lage leeftijd.
edit: smilies zie je onderaan je scherm als je je post intypt, newbie
edit2: oh ja je bent een kloon. Bikkel hoor!
edit3: owned
[Dit bericht is gewijzigd door Flaman_Creationz op 26-04-2002 01:18]
quote:rot toch op vent met je kutopmerkingen, waarom mag iemand die 36 posts heeft geen grote bek hebben? Vanaf hoeveel posts mag dat dan wel? Ik heb er meer dan jij dus dat zou betekenen dat ik in ieder geval wel een grote bek tegen je mag hebben. Dus laat ik daar dan meteen maar mee beginnen.....
Op vrijdag 26 april 2002 01:09 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Hoe kom jij er bij dat ik daar mijn kennis uit haal? Ik gaf een antwoord op het niveau van de topicstarter. Ik denk dat ze weinig heeft aan biologieboeken-uitleg e.d. Ik vond mijzelf toch erg behulpzaam in tegenstelling tot jou geblaatDaarnaast weet ik ook niet waar je het vandaan haalt dat je een bikkel zou moeten zijn om iemand uit te schelden, zo moeilijk is het niet en de meeste fysiek zwakken kunnen het.
Verder lach ik je uit vanwege je belabberde en zelfs ontbrekende beargumentatie en benoem ik je post onder de "pot-ketel-zwart"-theorie. Ook een rede om je uit te lachen dat je een best groot bekkie hebt met je 36 posts. Ik lach je ook uit omdat je vrijwel nihiel aan profiel informatie hebt ingevuld. Nu kan ik je jammergenoeg niet uitlachen vanwege je waarschijnlijk lage leeftijd.
edit2: oh ja, owned
Dat jij iemand voor breezer kutje uitmaakt zegt naar mijn mening 2 dingen:
1. Je bent fysiek wat zwakjes waardoor je achter je computer veilig en wel meisjes uitscheld omdat ze in jouw ogen domme vragen stelt (maar onthoud de domste vraag is degene die niet gesteld wordt) En een forum is toch bedoelt om oa informatie vanaf te halen.......
2. je stiekem wel zo'n breezerkutje zou willen aangezien de enige die jou aftrekt jijzelf bent........
quote:gaar dus jullie mogen een grote bek hebben, en ik mag weer geen kutopmerkingen maken?
Op vrijdag 26 april 2002 01:21 schreef mcintosh het volgende:[..]
rot toch op vent met je kutopmerkingen, waarom mag iemand die 36 posts heeft geen grote bek hebben? Vanaf hoeveel posts mag dat dan wel? Ik heb er meer dan jij dus dat zou betekenen dat ik in ieder geval wel een grote bek tegen je mag hebben. Dus laat ik daar dan meteen maar mee beginnen.....
Dat jij iemand voor breezer kutje uitmaakt zegt naar mijn mening 2 dingen:
1. Je bent fysiek wat zwakjes waardoor je achter je computer veilig en wel meisjes uitscheld omdat ze in jouw ogen domme vragen stelt (maar onthoud de domste vraag is degene die niet gesteld wordt) En een forum is toch bedoelt om oa informatie vanaf te halen.......
2. je stiekem wel zo'n breezerkutje zou willen aangezien de enige die jou aftrekt jijzelf bent........
Verder heeft het feit dat ik iemand een breezer kutje noem (ik bedoel kijk alleen maar hoe ze haar naam spelt) weinig met mijn fysieke toestand te maken Maar je hebt wel gelijk dat ik in een zwakke fysieke toestand verkeer.
Ja wtf dat is heel fijn dat een forum daarvoor bedoeld is maar als ik ga vragen wat 2 + 2 is wordt het ook niet zo gewaardeerd denk ik. Ik was aan het stoken omdat
a. Het meisje 14 is, best jong
b. het meisje zo dom is om sex te hebben terwijl ze er niets van af weet blijkbaar. Ik bedoel basis principe : sperma + vagina = potentieel zwangerschap.
Dan vind ik dit soort vragen dom ja en dan heb ik het recht om dat lekker te gaan uiten in kutopmerkingen. Oh ik hou zo van die happers he
edit:
"je stiekem wel zo'n breezerkutje zou willen aangezien de enige die jou aftrekt jijzelf bent........"
sorry maar je bent aan het uitschelden op een manier zoals ik dat deed toen ik 13 was.
Oh en jezelf aftrekken is heel normaal hoor. Al heb ik een vriendin die me wel eens een handje wil hebben.
quote:Waar het mij om gaat is dat ze hier eens moeten kijken naar de inhoud van reacties en niet eerst naar hoeveel posts iemand heeft, en als dat te laag naar de zin is daar meteen over beginnen te zeiken. Newbie shit......
Op vrijdag 26 april 2002 01:28 schreef Flaman_Creationz het volgende:[..]
gaar dus jullie mogen een grote bek hebben, en ik mag weer geen kutopmerkingen maken?
Verder heeft het feit dat ik iemand een breezer kutje noem (ik bedoel kijk alleen maar hoe ze haar naam spelt) weinig met mijn fysieke toestand te maken
Maar je hebt wel gelijk dat ik in een zwakke fysieke toestand verkeer.
Ja wtf dat is heel fijn dat een forum daarvoor bedoeld is maar als ik ga vragen wat 2 + 2 is wordt het ook niet zo gewaardeerd denk ik. Ik was aan het stoken omdat
a. Het meisje 14 is, best jong
b. het meisje zo dom is om sex te hebben terwijl ze er niets van af weet blijkbaar. Ik bedoel basis principe : sperma + vagina = potentieel zwangerschap.Dan vind ik dit soort vragen dom ja en dan heb ik het recht om dat lekker te gaan uiten in kutopmerkingen. Oh ik hou zo van die happers he
edit:"je stiekem wel zo'n breezerkutje zou willen aangezien de enige die jou aftrekt jijzelf bent........"
sorry maar je bent aan het uitschelden op een manier zoals ik dat deed toen ik 13 was.
Oh en jezelf aftrekken is heel normaal hoor. Al heb ik een vriendin die me wel eens een handje wil hebben.
En als je het dom vind reageer dan niet..........
Als je niks goeds te zeggen hebt houd je gewoon je bek.....
Doe ik ook.........
quote:Ja ik heb me even verlaagt naar jouw niveau zoals jij jezelf net zogenaamd ook deed voor de topicstarter.....
Op vrijdag 26 april 2002 01:28 schreef Flaman_Creationz het volgende:
"sorry maar je bent aan het uitschelden op een manier zoals ik dat deed toen ik 13 was.
quote:Kijk ik snap je redenering niet zo. ALs ik iets stom vind (of dom) moet ik niet reageren, maar als jij iets stom vind (mijn post) dan doe je het wel. Weer een gevalletje pot ketel zwart.
Op vrijdag 26 april 2002 01:33 schreef mcintosh het volgende:[..]
Waar het mij om gaat is dat ze hier eens moeten kijken naar de inhoud van reacties en niet eerst naar hoeveel posts iemand heeft, en als dat te laag naar de zin is daar meteen over beginnen te zeiken. Newbie shit......
En als je het dom vind reageer dan niet..........
Als je niks goeds te zeggen hebt houd je gewoon je bek.....
Doe ik ook.........
En die inhoud van Martin stelde niet veel voor Ik daarintegen gaf advies. En op lange termijn geldig want op die site staat veel nuttige info.
quote:Had ik mijzelf verlaagd dan? Ik had mijn antwoord in het nivau van topicstarter verlaagd zodat ze het begreep. Heel behulpzaam leek mij.
Op vrijdag 26 april 2002 01:36 schreef mcintosh het volgende:[..]
Ja ik heb me even verlaagt naar jouw niveau zoals jij jezelf net zogenaamd ook deed voor de topicstarter.....
oh en dan bedoel je dus dat je je verlaagd had tot mijn niveau toen ik 13 was
[Dit bericht is gewijzigd door Flaman_Creationz op 26-04-2002 01:40]
quote:Ik vind jouw post niet stom eerder arrogant en arrogantie daar kan ik niet tegen..........
Op vrijdag 26 april 2002 01:38 schreef Flaman_Creationz het volgende:[..]
Kijk ik snap je redenering niet zo. ALs ik iets stom vind (of dom) moet ik niet reageren, maar als jij iets stom vind (mijn post) dan doe je het wel. Weer een gevalletje pot ketel zwart.
En die inhoud van Martin stelde niet veel voor
Ik daarintegen gaf advies. En op lange termijn geldig want op die site staat veel nuttige info.
en nu krijg je geen aandacht meer jochie.......
quote:Je kan ook gewoon zeggen: Wesley, je hebt mij uitgeluld en je argumentatie is zoveel beter dan die van mij: ik heb wat opgestoken van je! Ik zal het ook doen kijk:
Op vrijdag 26 april 2002 01:40 schreef mcintosh het volgende:[..]
Ik vind jouw post niet stom eerder arrogant en arrogantie daar kan ik niet tegen..........
en nu krijg je geen aandacht meer jochie.......
Eric, je had gelijk betreffende userposts. Dat was niet lief van mij. (Zelfs niet dat hij onder een kloon post)
quote:had het lekker al ge-edit
Op vrijdag 26 april 2002 01:44 schreef mcintosh het volgende:
Eric
of doe je heel lang over een post
Ik heb ooit een verhaal gehoord van een jonge die zich had gemasturbeerd en hij had geknoeid op zijn bed. zijn moeder ging toen met haar blote kont op het bed zitten en hij was nu bang dat zijn moeder zwanger was van hem (Zijn moeder was echt zwanger, alleen niet van hem). De sexuologe zij toen dat dit niet kon.
quote:Als iemand bijvoorbeeld klaarkomt op de binnenkant van de dijen van zijn vriendin, vlak bij de vagina, kan het sperma zelfs naar binnen 'zwemmen'. Je moet dus gewoon goed uitkijken! Gebruik een condoom of slik de pil, dan hoef je ook niet zenuwachtig te worden.
Op vrijdag 26 april 2002 15:28 schreef Mescalino het volgende:
Nee, zodra sperma in aanraking komt met de "buitenlucht" heeft de sperma geen kracht.Ik heb ooit een verhaal gehoord van een jonge die zich had gemasturbeerd en hij had geknoeid op zijn bed. zijn moeder ging toen met haar blote kont op het bed zitten en hij was nu bang dat zijn moeder zwanger was van hem (Zijn moeder was echt zwanger, alleen niet van hem). De sexuologe zij toen dat dit niet kon.
quote:Heb jij geen mond gekregen van onze lieve heer
Op donderdag 25 april 2002 18:10 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
(volgens mij was hij al klaargekomen want hij deed zen trui naar boven zodat het sperma op zen buik kon)
quote:Zegt een 18 jarig jochie met zelf pas 371 posts ,newbie
Ook een rede om je uit te lachen dat je een best groot bekkie hebt met je 36 posts.
ontopic:
het kan dus wel ja maar de kans is niet echt groot ....
quote:Heb jij ooit van sarcasme gehoord? schelden is idd makkelijk en meestal gedaan door zwakke mensen zoals jou dus.
Hoe kom jij er bij dat ik daar mijn kennis uit haal? Ik gaf een antwoord op het niveau van de topicstarter. Ik denk dat ze weinig heeft aan biologieboeken-uitleg e.d. Ik vond mijzelf toch erg behulpzaam in tegenstelling tot jou geblaatDaarnaast weet ik ook niet waar je het vandaan haalt dat je een bikkel zou moeten zijn om iemand uit te schelden, zo moeilijk is het niet en de meeste fysiek zwakken kunnen het.
Oh en je bent wel zielig om naar aantal posts te gaan kijken ïk ben hier al langer dus ik ben beter":r
Profiel vul ik liever niet in ivm met dat je niemand kan vertrouwen hier. helaas.
Overigens ben ik geen kloon, geen newbie en own jij me zeker niet en dat zul je ook nooit zielig ventje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |