Ik bedoel dit serieus meisjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ga langs de tandarts of de orthodontist , daar liggen damens vaak uren lang met een klem in de bakkes, en ja kan vast de Penis nog inwant daar worden ook nog verschillende apparaten naar binnen gestopt.
Nee hoor dat niet, maar leek ons beide wel een cool ideequote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:34 schreef Lano het volgende:
kijk es op x-toys.nl
Maarre je bent bang dat ze em er anders af bijt?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:42 schreef Yi-Long het volgende:
Vraag haar gewoon hoe haar dag was, dan doet ze 3 kwartier haar bek niet meer dicht...
Voor de spider gag zou ik niet gaan, die zijn prijzig en bij sommige types past je piel niet doorheen (of je moet een hele kleine hebben).quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:09 schreef DumDaDum het volgende:
Ring gag, dental gag, spider gag. Succes met google
wtf. mensen zijn gaar!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:43 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
"Piemel hier! Piemel hier! Dank u wel!"
Nou, valt wel mee? Valt nogal tegen als ik het zo zie..... Alleen large voldoet aan de penetratievoorwaardequote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:35 schreef splendor het volgende:
[..]
Voor de spider gag zou ik niet gaan, die zijn prijzig en bij sommige types past je piel niet doorheen (of je moet een hele kleine hebben).
Edit: valt wel mee trouwens..
http://www.erotiksjop.nl/asp/categorieoverzichtSSC.asp?HC=Gay%20Shop&SC=Mondknevel&SSC=Open%20Mond%20klemmen&catID=769
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:42 schreef Yi-Long het volgende:
Vraag haar gewoon hoe haar dag was, dan doet ze 3 kwartier haar bek niet meer dicht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |