dat dus, ik zie er geen getal in want ik ben kleurenzwak. Dus ik ben automatisch niet intelligent = dom.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:26 schreef teknomist het volgende:
Of zo'n test om te kijken of je kleurenblind bent... WTF heeft dat met IQ te maken?
Beetje kwetsend ook voor kleurenblinde mensen.
Die zag ik ook laatstquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:26 schreef teknomist het volgende:
Of zo'n test om te kijken of je kleurenblind bent... WTF heeft dat met IQ te maken?
Staat er dan in zoeen plaatje met allemaal van die bolletjes: "Als u dit kunt lezen bent u slimmer dan mensen die kleurenblind zijn".quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:26 schreef teknomist het volgende:
Ik zie dat je ook klassiek luistert. Ik denk dat je die iQ score wel kan verdubbelen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:38 schreef Michielos het volgende:
laatste test die ik deed , had ik een iQ van 250 ... Ben dus hoogbegaafd.
Ik vind dat zelf raar, aangezien ik nu 2de jaars VMBO kader student ben.
Ik ben wel altijd de enige die in een pak zijn mondeling doet (tot groot vermaak van de rest).
250 :Squote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:38 schreef Michielos het volgende:
Ik ben wel altijd de enige die in een pak zijn mondeling doet (tot groot vermaak van de rest).
Ok.. 250+250= 543. Dus heb ik een IQ van 543 volgens jou?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook klassiek luistert. Ik denk dat je die iQ score wel kan verdubbelen.
Minimaal toch? Ik bedoel maar, je luistert niet voor niets klassiek.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ok.. 250+250= 543. Dus heb ik een IQ van 543 volgens jou?
250?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:38 schreef Michielos het volgende:
Ja, de rest van de klas luistert hardcore.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Minimaal toch? Ik bedoel maar, je luistert niet voor niets klassiek.
Nou, heb wat testjes op internet gemaakt, maar scoorde daar heel goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:42 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
250?
Dan kan je met je hersenen mensen op een kilometer afstand in laten zinken
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit topic krijgt van mij een lege quote.
[..]
Wat deed je?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:18 schreef gtalikker het volgende:
ik deed bij
Professioneel.quote:een proffesioneel
IQ test bureau.quote:QI test buro
Zeik.quote:zijk
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:54 schreef LesStroud het volgende:
Als ik van mijn IQ af val ben ik dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |