+1 starlaquote:
Dat zeggen ze danquote:
Ik snap niet wanneer je een vraag beantwoord en ziet dat ie goed is, dat je dan geen nieuwe vraag stelt. Kan aan mij liggen, maar ik vind het vreemd. Vooral als je al jaren meespeelt.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:17 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik snap niet wanneer je een vraag beantwoord en ziet dat ie goed is, dat je dan geen nieuwe vraag stelt. Kan aan mij liggen, maar ik vind het vreemd. Vooral als je al jaren meespeelt.
Is geen discussie. Je post nadat de vraag goed is bevonden. Dat je daarna vergeet een vraag te stellen vind ik raar....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:27 schreef starla het volgende:
oeps vergeten
vraag komt eraan
och deze discussie weer![]()
quote:
Maar toch is het zo. Er zijn 2 opties: of je denkt gewoon dat ik vrij regelmatig een vraag vergeet te stellen zonder kwade bedoelingen, of je denkt dat ik kwaadaardig ben en blablabla en dat ik het altijd met opzet doe.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:32 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Is geen discussie. Je post nadat de vraag goed is bevonden. Dat je daarna vergeet een vraag te stellen vind ik raar....
Ik geloof best dat je het vergeet, maar het is soms best een beetje irritant. Maar goed zand eroverquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:33 schreef starla het volgende:
[..]
![]()
+ 1
[..]
Maar toch is het zo. Er zijn 2 opties: of je denkt gewoon dat ik vrij regelmatig een vraag vergeet te stellen zonder kwade bedoelingen, of je denkt dat ik kwaadaardig ben en blablabla en dat ik het altijd met opzet doe.
Geloof je het eerste dan geloof je de waarheid. Geloof je het tweede...tsja, dan ben je teveel gebrainwashed door qonmann.![]()
I know, en ik heb al meerdere malen mijn excuses daarvoor aangeboden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:38 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je het vergeet, maar het is soms best een beetje irritant.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |