Inderdaad, ik dacht dat er hier wel wat minder luie mensen zouden zijn die het plaatje wel zouden plakkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:03 schreef Broekpaling het volgende:
HAHA DIE ZAG JE NIET AANKOMEN
Door geen :S te posten jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je doet zelf stoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het mag, want het is oud en bijna vol. Gewoon een stukje leesvoer over dit onderwerp.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je eigen topic promoten in andere topics
Hoe lang zit jij al in KLB dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:13 schreef S.Seagal het volgende:
Sowieso zijn er de laatste tijd veel nieuwe mensen hier. Viel mij op afgelopen week.
Jullie ook gemerkt?
Zegt de ene newfag tegen de ander.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:16 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Hoe lang zit jij al in KLB dan?
Je onwetendheid doet mij deugd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zegt de ene newfag tegen de ander.
Al een tijdje. Maar een bekend gezicht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:16 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Hoe lang zit jij al in KLB dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |