swaggerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is een swagger?
En hoeveel denkje dat jouw mening waard is?quote:
Hebben ze je mantel gestolen TS? Ach gutquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef Dibble het volgende:
[..]
swagger
swag - ger
[ ´ swe gg´ (r)]
( Engels)
de -woord (mannelijk)
swaggers
wijde, loshangende damesmantel
you fail, I'm on that next shit now.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:21 schreef kensei het volgende:
Dat is toch niet normaal![]()
Dat dit kan in Nederland.
![]()
![]()
![]()
:S
Niet zo heel veel. Het is ten slotte maar internet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoeveel denkje dat jouw mening waard is?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:27 schreef Biels het volgende:
Dit lijkt me onwaarschijnlijk. Ik ga toch ook geen 50 cent van een zwerver stelen.
Nou dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Niet zo heel veel. Het is ten slotte maar internet.
Schoolreisje MBO elektrotechniek?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:34 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gasten hebben ook aardig wat swagger van elkaar gegapt.
Zo, daar heb je mij tuk. Ik zit verbaal muurvast. Ik ben sprakeloos.quote:
Was inderdaad een staaltje hoogstaand bashen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo, daar heb je mij tuk. Ik zit verbaal muurvast. Ik ben sprakeloos.
Zo! Jij bent zeker zo'n aankomend boegbeeld?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was inderdaad een staaltje hoogstaand bashen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo! Jij bent zeker zo'n aankomend boegbeeld?
Dat worden alle topics waarin ik postquote:
Bedankt voor het posten dan....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat worden alle topics waarin ik post
Check pm voor bankrekening nummer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:43 schreef kensei het volgende:
[..]
Bedankt voor het posten dan....
Maar nu ontopic!![]()
Ja lul!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:48 schreef Biels het volgende:
Ben ik al te laat voor de internetfittie?
Net op tijd!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:48 schreef Biels het volgende:
Ben ik al te laat voor de internetfittie?
Zodra je je foto post, knullenbinkie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja lul!
En wanneer gaan we trouwen dan?
No one on the corner has swagger like us.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef Gupje het volgende:
No one on the corner gotta bop like this
Can't wear skinny jeans cuz my knots don't fit
No one on the corner gotta pocket like this
So I rock Roc jeans cuz my knots so thick
You can learn how to dress just by jocking my fresh
Jocking jocking my fresh
Jocking jocking my fresh
Follow my steps, it's the road to success
Where the niggas know you thorough
And the girls say yes
But I can't teach you my swag
You can pay for school but you can't buy class
School of hard knocks I'm a grad
And that all-blue yankee is my graduation cap, it's
Hova, dipping different rovers whipping with the soda
Hova, could u even have any doubt that the doubt is over
Nu is een discussie winnen van php net zo moeilijk als soep eten, maar toch, het gaat om het principe.quote:
Dan zul je nog echt nog even geduld moeten hebben, ben namelijk vandaag naar het ziekenhuis geweest om mijn verstandskiezen te laten trekken dus niet mijn verstand. En nu is alles opgezet waardoor ik je waarschijnlijk niet kan opwindenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Zodra je je foto post, knullenbinkie.
De discussie iig niet.quote:
Je hebt toch godverdomme wel een foto liggen die je niet vandaag neemtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan zul je nog echt nog even geduld moeten hebben, ben namelijk vandaag naar het ziekenhuis geweest om mijn verstandskiezen te laten trekken dus niet mijn verstand. En nu is alles opgezet waardoor ik je waarschijnlijk niet kan opwinden![]()
Je hebt toch wel tieten he?
Godverdommequote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Nu is een discussie winnen van php net zo moeilijk als soep eten, maar toch, het gaat om het principe.
Jawel maar geen recente ofzo. Alleen van een volle schreeuwende gillende VMBO klas, maar dat zou mijn flonkerende reputatie kunnen schaden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Je hebt toch godverdomme wel een foto liggen die je niet vandaag neemt. Ik wil hem wel ruilen tegen een foto van mij.
Maakt niet uit joh, ik vond dit best een aardig smoesje weer hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel maar geen recente ofzo. Alleen van een volle schreeuwende gillende VMBO klas, maar dat zou mijn flonkerende reputatie kunnen schaden.
Hij heeft denk meer tijd nodig om naar de kapper te gaan en om nieuwe kleren te kopen voor de foto-shoot die zijn FOK!-reputatie zal bepalen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, ik vond dit best een aardig smoesje weer hoor.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij heeft denk meer tijd nodig om naar de kapper te gaan en om nieuwe kleren te kopen voor de foto-shoot die zijn FOK!-reputatie zal bepalen.
Je zal maar dom én lelijk zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:03 schreef Biels het volgende:
[..]. Hij roept al een jaar dat volgende week de foto komt, dus ik begin te vermoeden dat PHP eigenlijk een lelijke stereotype internetnerd is die niet durft. Maar dat zal wel niet he?
Ja precies. Emimich was tenminste nog redelijk intelligent.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je zal maar dom én lelijk zijn.
Maar hij had wel een grote bek.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja precies. Emimich was tenminste nog redelijk intelligent.
WTF ik zeg je toch wat duidelijk of luister je niet ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, ik vond dit best een aardig smoesje weer hoor.
En aan jouw ben ik al helemaal niets verschuldigd. En anders laat even een foto van jouw zien mooiboy.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij heeft denk meer tijd nodig om naar de kapper te gaan en om nieuwe kleren te kopen voor de foto-shoot die zijn FOK!-reputatie zal bepalen.
Waarop baseer je al die dingen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja precies. Emimich was tenminste nog redelijk intelligent.
Je zegt duidelijk dat je nu, alweer, niet met een foto komt. Net als dat je gister uiteindelijk toch niet doorkwam met je foto, net als dat je al een half jaar geleden niet durfde. Zie je het patroon, internetheldje ( quizvraag: is een faler op internet nog steeds een internetheld? ) ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WTF ik zeg je toch wat duidelijk of luister je niet ofzoEn inderdaad een tijd geleden geen jaar.
Ik ben niet degene die zegt dat ie een foto gaat sturen en het constant uitsteltquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En aan jouw ben ik al helemaal niets verschuldigd. En anders laat even een foto van jouw zien mooiboy.
A: onzekerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarop baseer je al die dingen.
A ben ik lelijk
B ben ik dom?
Fantast.
Ik ben zeker zo knap als jouw en dat durf ik uit deze stoel wel te zeggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:10 schreef Biels het volgende:
[..]
A: onzeker
B:. Dat je het nog durft te vragen.
Dubbelzinnige versierpogingen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:13 schreef Hetiszover het volgende:
Biels weet op de een of andere manier elk topic naar zich toe te trekken met dubbelzinnige versierpogingen
Ik ga hem na vertoon van mijn foto penetreren, lief hequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:13 schreef Hetiszover het volgende:
Biels weet op de een of andere manier elk topic naar zich toe te trekken met dubbelzinnige versierpogingen
Ja, of oneindige nietszeggende gesprekken met users.quote:
En ik durf prima met een foto in mijn fotoboek rond te lopen. Jij niet. Waarom niet dan? Als je net zo extreem lekker bent als ik zou dat geen probleem zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben zeker zo knap als jouw en dat durf ik uit deze stoel wel te zeggen.
Ik durf prima te stellen dat ik niet dom ben als ik mezelf zo is meet aan me medeleerlingen dan ben ik dus niet dom. En als ook me leraren dat bevestigen![]()
Maargoed dat is MBO, even de vavo nog afwachten
Alsof de OP uitnodigde tot iets anders.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja, of oneindige nietszeggende gesprekken met users.
Zelfs zonder username en avater is Biels wel te erkennen, Je kan het altijd wel uit die gekke teksten ophalen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja, of oneindige nietszeggende gesprekken met users.
Hoeveel mensen hebben nou foto's in hun avater dan? 10 procent? Waarschijnlijk geen eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:15 schreef Biels het volgende:
[..]
En ik durf prima met een foto in mijn fotoboek rond te lopen. Jij niet. Waarom niet dan? Als je net zo extreem lekker bent als ik zou dat geen probleem zijn.
Fotoboek, jongen. Fotoboek. Meer dan 10%.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben nou foto's in hun avater dan? 10 procent? Waarschijnlijk geen eens.
En overdrijven is ook een vak Biels, of studeer je dat soms?
Weer genoeg oppervlakkig gebral voor vandaag. Moet me vocabulaire weer even opvijzelen, heb je mooi onderwerp Biels? Ga ik daar even een topic over maken. Ik behandel namelijk elke dag een onderwerp om me horizon te verbreden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Fotoboek, jongen. Fotoboek. Meer dan 10%.
Flessen Heinz tomatenketchup die in een keer een hele bult ketchup naar buiten knallen, in plaats van geleidelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weer genoeg oppervlakkig gebral voor vandaag. Moet me vocabulaire weer even opvijzelen, heb je mooi onderwerp Biels? Ga ik daar even een topic over maken.
Heb je niets diepzinnigers? Even fatsoenlijk Bielsje, ik maak topic en OP, en jij zorgt dat het topic een ongekend succes wordt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Flessen Heinz tomatenketchup die in een keer een hele bult ketchup naar buiten knallen, in plaats van geleidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |