quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:15 schreef afcajos het volgende:
Vannacht in de stad kwam ik een zwerver goudeerlijke handelsman tegen die mij een mooie fiets + slot aanbood voor 10 euro. Ideaal, zodat ik mijn stapcompaan niet achterop hoefde op mijn fiets. Kon hij mooi op mijn 2e fiets naar huis. Dus vol jolijt gingen wij naar huis en eenmaal thuis aangekomen op slot gedaan en heerlijk geslapen.
Kijk ik net buiten waar die fiets hoort te staan, is ie al weer verdwenen![]()
ik heb godverdomme net een nieuwe fiets, is ie na een halve nacht alweer gestolen.
KUTDIEVEN![]()
![]()
![]()
![]()
Onmogelijk, ik had na mijn koop die fiets ergens neergezet, en pas 3 uur later naar huis gegaan. Lijkt me sterk dat die gast me de hele nacht in de gaten heeft gehoudenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:16 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die goudeerlijke handelsman een tweede sleuteltje en is hij jou gevolgd naar huis.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:16 schreef o.us het volgende:
TS woont in een pauperwijk ergens in de Randstad.
Zo is ie goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:20 schreef o.us het volgende:
[..]
TS woont dan in een pauperwijk in Groningen. Zo goed?
Zeker. Gast verdient zowaar 10 euro per dag, RESTEPA.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ws. had die tsjappie een tweede sleutel.
Respect voor de handelaar.
TS is een slechte heler.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef afcajos het volgende:
Het is onmogelijk dat hij mij gevold is. Gelijk na de koop ben ik van die zwerver weggefietst en heb em ergens op slot gezet, 100% zeker dat hij niet wist waar. Hij is mij verder ook niet gevolgd. Ik weet wel dat ik hem de volgende keer als ik hem zie in elkaar sla. Gewoon voor de zekerheid.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef appelsjap het volgende:
Mensen die in Groningen wonen.Hebben ze daar wel internet?
quote:Woonplaats Nijmegen
Zijn wel 2 pakjes peuken en een 3ES cola jeweetz.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:22 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Zeker. Gast verdient zowaar 10 euro per dag, RESTEPA.
Stoere jongen hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef afcajos het volgende:
Het is onmogelijk dat hij mij gevold is. Gelijk na de koop ben ik van die zwerver weggefietst en heb em ergens op slot gezet, 100% zeker dat hij niet wist waar. Hij is mij verder ook niet gevolgd. Ik weet wel dat ik hem de volgende keer als ik hem zie in elkaar sla. Gewoon voor de zekerheid.
Ik woon godverdomme in een hofje, er staan nog 30 andere fietsen. Mijn andere fiets staat er ook altijd en is nog nooit gejatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:23 schreef NBT het volgende:
wie zet zijn fiets nou nog zomaar op straat, bij mij staatie achter slot en grendel!
Ik denk niet dat je hem in elkaar gaat slaan als je hem ziet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef afcajos het volgende:
nou ja zegquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik woon godverdomme in een hofje, er staan nog 30 andere fietsen. Mijn andere fiets staat er ook altijd en is nog nooit gejat
quote:
Op de Vismarkt was het altijd 10 gulden.quote:
Dat is niet "de stad", ligt in ieder geval buiten de ring.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
mijn stapcompaan zit nu mee te lezen. Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:48 schreef massy het volgende:
Misschien heeft je stapcompaan de fiets even geleend ?
Ow. Nou dan weet ik het ook niet meer hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
mijn stapcompaan zit nu mee te lezen. Lijkt me sterk.
Verdikkie, goede tip die schuur. Nog nooit zoveel 11-jarige geketende sletjes bij elkaar gezienquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
TS kijk eens bij je buurman in de schuur/ achtertuin.![]()
Of net als the A-teamquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:24 schreef GasTurbine het volgende:
GPS. Dure investering maar met geld maak je geld. 'Tis een slimme manier om geld te verdienen.
Kom je gelijk ff langs bij mij dan? de hete chocomelk staat klaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:50 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga vanavond voor je zoeken. Aangezien ik dan toch in Groningen ben.
Leeft die nog? echt millenia geleden voor het laatst van gehoord johquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:46 schreef kikoooooo het volgende:
Was het Edson? Zo'n neger met een leren jas, en een uitstekende onderkaak? Dat is echt een meester fietsendief en verkoper
Fietst altijd door de poele
Je ziet me wel verschijnen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom je gelijk ff langs bij mij dan? de hete chocomelk staat klaar.
Ik zie hem dagelijks voor mijn huis fietsen. 3x per dag met een andere fietsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leeft die nog? echt millenia geleden voor het laatst van gehoord joh
Kerelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zie hem dagelijks voor mijn huis fietsen. 3x per dag met een andere fiets![]()
![]()
Echt een master is dat
Ik denk het niet. Ik heb namelijk mijn nieuwe lingerie aan en de hartenkaarsjes volop aangestokenquote:
Poelestraatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kerelik weet nog, dat hij altijd in de stad langs mensen liep en dan gewoon flink begon te schreeuwen, echt keihard vlak naast iemand. Dan ging lachen en weer weg liep. Denk uit verveling
![]()
Baas is het.
EDIT: Waar ergens woon je? dan ga ik hem een keer opwachten man!
[..]
Kom daar toch wel altijd met uitgaan.quote:
GPS-tracer op de fiets, dude.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik had na mijn koop die fiets ergens neergezet, en pas 3 uur later naar huis gegaan. Lijkt me sterk dat die gast me de hele nacht in de gaten heeft gehoudenBovendien is het nogal een fietstocht naar huis.
Je bedoelt Edsel Martha denk ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zie hem dagelijks voor mijn huis fietsen. 3x per dag met een andere fiets![]()
![]()
Echt een master is dat
Ja man! verrassing van dit decennium godverdomme!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je bedoelt Edsel Martha denk ik.
Aantal jaar terug dacht iedereen dat hij dood was, maar opeens kwam hij weer uit een of ander gat gekropen.
"FIETS TE KOOP" en maar over de Grote Markt rondjes fietsen.
Hem heb ik eens gezienquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je bedoelt Edsel Martha denk ik.
Aantal jaar terug dacht iedereen dat hij dood was, maar opeens kwam hij weer uit een of ander gat gekropen.
"FIETS TE KOOP" en maar over de Grote Markt rondjes fietsen.
Nee, het was gewoon een blanke gast. Ik had em nog nooit eerder gezien volgens mij. (ik woon hier dan ook pas 2 maanden)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:46 schreef kikoooooo het volgende:
Was het Edson? Zo'n neger met een leren jas, en een uitstekende onderkaak? Dat is echt een meester fietsendief en verkoper
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:45 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Dat is niet "de stad", ligt in ieder geval buiten de ring.
Vismarkt\Grote markt en nabije omgeving is veel logischer.
Heb 8 jaar in Vinkhuizen gewoond en daar is mij nooit een fiets aangeboden of van mij gestolen.
In Selwerd daarentegen
Huh? waar zegt jos dan dat hij in "de stad" woont? Bij de stad groningen hoort vinkhuizen sowieso welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel eens dat het niet "de stad" is
![]()
En wat vind je van de stad?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
(ik woon hier dan ook pas 2 maanden)
Ik ben altijd een beetje bang voor hem.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:46 schreef kikoooooo het volgende:
Geweldigquote:
Klopt, afdingen kan altijd. Meer dan 7,50 hoef je niet te geven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:21 schreef RickoKun het volgende:
WE GETTIN' BAD BOY MONEYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga zaterdag eem naar Shadrak (Klup) eem losgaan op die hardstylez jijweetz, gratis! Groningen koningen.
Bovendien: 10 euro!? afzetterij! Zoen fiets hoor je voor 6 eu zu kaupfen mengz!
Poos geleden was ik met P8 (en volges mij 2dope) op stap en toen kwamen er 2 junks aan die aan elkaar gingen afdingenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Klopt, afdingen kan altijd. Meer dan 7,50 hoef je niet te geven.
Had het eerder aan je huisgenoot gevraagdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:36 schreef afcajos het volgende:
Mensen, jullie kunnen gerust slapen vannacht! de fietst is weer terechtmijn huisgenoot had em in het bergingshok gezet ( geen idee waarom
). En nee ik had daar niet eerder in kunnen kijken omdat er maar 1 sleutel van is.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:36 schreef afcajos het volgende:
Mensen, jullie kunnen gerust slapen vannacht! de fietst is weer terechtmijn huisgenoot had em in het bergingshok gezet ( geen idee waarom
). En nee ik had daar niet eerder in kunnen kijken omdat er maar 1 sleutel van is.
Daar hoef je niet bang voor te zijn in Groningen. Dat is uitlokking en daar doet de politie niet aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Kun je trouwens binnenkort ook even een fiets van een zwerver kopen voor mij Josje?
Ik kan wel eentje extra gebruiken maar ik ben altijd bang dat die 'junks' gewoon vermomde agenten zijn.
Klootzak die je bent. Jij bent er zo een die er voor zorgt dat zwervers blijven jatten. Je verdiende loon dus. Eigenlijk had de politie je ook nog een strafblad moeten geven voor heling + een boete.quote:
Huillie. Ga lekker bieren met je vrienden bij Dizkartes, daar heb je tenslotte voor betaald....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:53 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Klootzak die je bent. Jij bent er zo een die er voor zorgt dat zwervers blijven jatten. Je verdiende loon dus. Eigenlijk had de politie je ook nog een strafblad moeten geven voor heling + een boete.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:53 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Klootzak die je bent. Jij bent er zo een die er voor zorgt dat zwervers blijven jatten. Je verdiende loon dus. Eigenlijk had de politie je ook nog een strafblad moeten geven voor heling + een boete.
Loserquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:53 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Ja, als je uitgaat eerst even naar een bewaakte fietsenstalling gaan en dan ladderzat 's nachts om 0500 die fiets weer ophalen zekerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:52 schreef One_conundrum het volgende:
Fiets kopen en dan in bewaakte fietsenstalling zetten. Zo werkte dat in Leeuwarden tenminste wel.
Ja in de oude Boteringe.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:08 schreef One_conundrum het volgende:
is er uberhaubt zo'n ding in groningen?
Dat kan ik je niet vertellenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Owja, scherp. Is die 's nachts ook open dan?
Ik heb ook een groot slotquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:43 schreef One_conundrum het volgende:
Is voor gekken zoals Jos ej. Ik heb gewoon een superfuckinggroothangslotjeweetsellufff. en nu weer sommen maken.
Moet jij ook niet studeren? Volgende week tentamens gek
Aaah, de luxe van eerste jaars zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
en ja misschien wel, begin er morgen wel mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |