Als je een brilletje hebt ben je een nerd?quote:
Forza al geshipped?quote:
Geen idee,... ik vond haar heeeerlijk!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je een brilletje hebt ben je een nerd?![]()
Lekker hoor!
Geshippedquote:
Owwwwwwwwwww...dat zou een last zijn. Als hij hem zaterdag niet krijgt moet hij wachten tot dinsdag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:45 schreef Chocobo het volgende:
Geshipped
Volgens mij heeft B. bij bol.com besteld. Ik volg de soap op de voet! Zouden ze vandaag sturen of pas morgen,... is het pakket te groot voor zaterdaglevering of niet?
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006833004/index.html
Ja,.. er zit een dvd box trilogie bij ofzo! Anyway,... FRS verstuurd vandaag overigens!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwww...dat zou een last zijn. Als hij hem zaterdag niet krijgt moet hij wachten tot dinsdag.
Stel je voor dat hij ergens zoek raakt omdat het een onhandig formaat pakje is. Of dat hij wordt bezorgd bij een buurman die net die dag 1 week op vakantie gaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:49 schreef Chocobo het volgende:
Ja,.. er zit een dvd box trilogie bij ofzo! Anyway,... FRS verstuurd vandaag overigens!
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/forza-motorsport-3
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:58 schreef Bastard het volgende:
Dammit.. door jullie teksten heb ik gebeld met bol.com om te vragen of ik hem op de dag van release ga krijgen.
Maar dat werkt niet zo (natuurlijk niet) als hij morgen uitkomt, gaat hij morgen op de bus en dan is het 1 of 2 werkdagen levertijd.
Maw, zojuist mn preorder gecancelled (pijn)
Morgenochtend langs de MM!
Misschien dat ik vanavond om 2030 nog even naar de MM loopquote:
Zoooo slim Gijsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:58 schreef Bastard het volgende:
Dammit.. door jullie teksten heb ik gebeld met bol.com om te vragen of ik hem op de dag van release ga krijgen.
Maar dat werkt niet zo (natuurlijk niet) als hij morgen uitkomt, gaat hij morgen op de bus en dan is het 1 of 2 werkdagen levertijd.
Maw, zojuist mn preorder gecancelled (pijn)
Morgenochtend langs de MM!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien dat ik vanavond om 2030 nog even naar de MM loop
Kom ik ook langs de FRS
Ja.. dat is waar inderdaad.. what was I thinking?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoooo slim GijsBijna 80% verstuurd goed hoor,... bol.com zuigt alleen uiteraard
Vooral bedrijven die melden dat je op release gamed (FRS bv.) zijn ok op dat gebied.
Pre-orders geven rust de maanden voor een release. Maar op of vlak voor de releasedatum stress!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:15 schreef Bastard het volgende:
Ja.. dat is waar inderdaad.. what was I thinking?
Gijs, tijd om te relativeren! Het is maar een spel! En daarbij een ietsje pietsje mooiere versie van een spel dat je al 2x eerder hebt gespeeld.quote:Afgelopen 2 dagen kilo afgevallen, krijg bijna geen hap door mn keel..ziekelijk dit.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. dat is waar inderdaad.. what was I thinking?
Afgelopen 2 dagen kilo afgevallen, krijg bijna geen hap door mn keel..ziekelijk dit.
Nee, nu is hij wel te zienquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
Jongens...moet ik hem nu echt uitleggen?
Ik snap het niet, ik surf ook wel eens op het netwerk van mn buren maar ben niet zo technisch dat ik daarna op hun pc kan komen ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werkt
[naief]Waarom zou je het willen zou inderdaad de vraag moeten zijn. Weet niet of zij het is, maar ja,... eigenlijk zou iedereen daar gewoon af moeten blijven![/naief]quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik surf ook wel eens op het netwerk van mn buren maar ben niet zo technisch dat ik daarna op hun pc kan komen ofzo
Die buurman van Marion Thomas is toen voor de rechter gekomen. Heeft een boete en een paar uur dienstverlening gekregen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:30 schreef Chocobo het volgende:
Wat ik nu wel leuk vind is dat de poster het in zijn broek begint te doenDit zou best wel eens op RTL boulevard kunnen komen
God ik hoop op een kort geding hier
quote:Je IP-adres is xxxxxxxxxxxxxxxx. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Epicquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die buurman van Marion Thomas is toen voor de rechter gekomen. Heeft een boete en een paar uur dienstverlening gekregen.
En als ik onder de pagina kijk.
[..]
Serieus,... die kinderen,.... briljant overigens die website. Wat een vreselijk volk zijn die gangstertjes wannabees overigensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:42 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is ook wel een mooi topic.
Kansjongeren op Hyves #11 - Echte straatrovers
Beetje afzeiken, photoshops, uitdagen tot dit het gevolg is:
RET doet aangifte van doodsbedreiging
In het nieuwsbericht staat ook nog een link naar de nep-officiele site die door Fokkers is gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:42 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is ook wel een mooi topic.
Kansjongeren op Hyves #11 - Echte straatrovers
Beetje afzeiken, photoshops, uitdagen tot dit het gevolg is:
RET doet aangifte van doodsbedreiging
In het nieuwsbericht staat ook nog een link naar de nep-officiele site die door Fokkers is gemaakt.
[ afbeelding ]
Dat terzijde nog dan inderdaad.. het is gewoon geen stijl zoiets. Maar schijnt nep te zijn.. xebro's day of fame.. lul van een user.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[naief]Waarom zou je het willen zou inderdaad de vraag moeten zijn. Weet niet of zij het is, maar ja,... eigenlijk zou iedereen daar gewoon af moeten blijven![/naief]
Beterschap Gijs!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:45 schreef Bastard het volgende:
morgen 0900 uur heb ik m trouwens bij de Itoys
Gijsje mag m vanavond halen, lekker voor m!
tegenwoordig staat er in het begin van het loading screen... play moderate of zoietsquote:
ik ebn 3 dagen ind e week gedetacheerd bij een stichting die aan verslavingszorg doet. Laatst was er een cursus WoW voor degenen die mensen moeten behandelen die daaraan verslaafd zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:51 schreef Nadientje het volgende:
[..]
tegenwoordig staat er in het begin van het loading screen... play moderate of zoietsdenk dat er teveel vrije tijd verloren gaat
achja het is een spel zonder einde en ik vind het nog altijd hartstikke leuk ! Daarbij heb ik overal in Europa logeeradresjesmaar inderdaad.. tis triest soms
achjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ja ik heb het wel eens bij rondom tien gezien geloof ik.. sommigen zijn echt heel erg...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ebn 3 dagen ind e week gedetacheerd bij een stichting die aan verslavingszorg doet. Laatst was er een cursus WoW voor degenen die mensen moeten behandelen die daaraan verslaafd zijn.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:51 schreef Nadientje het volgende:
[..]
tegenwoordig staat er in het begin van het loading screen... play moderate of zoietsdenk dat er teveel vrije tijd verloren gaat
achja het is een spel zonder einde en ik vind het nog altijd hartstikke leuk ! Daarbij heb ik overal in Europa logeeradresjesmaar inderdaad.. tis triest soms
achjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
WoW was erg bijzonder vond ik. Heb er zo'n 200 uur in zitten. Dat is niks in WoW termen,.... heb wel flink wat van de WoW wereld kunnen zien en heb veel gereisd. Je ontsnapt echt even aan deze wereld en stapt echt een andere in. De muziek,... de gameplay,.... je bent inderdaad even verslaafd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:19 schreef Bastard het volgende:
Was hier laatst nog een foto gepost over een gast die er nu helemaal vertiefd uit ziet na zoveel jaar WoW?
Snap dat hele spel niet.. nooit willen gaan spelen ook.
Maar als het een soort vrij racegame is waar je met iedereen nieuwe circuits vind en onderzoekt dan snap ik het wel.
Ik had hetzelfde....verslavend om dezelfde redenen...nieuwe gebieden, nieuwe loot.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WoW was erg bijzonder vond ik. Heb er zo'n 200 uur in zitten. Dat is niks in WoW termen,.... heb wel flink wat van de WoW wereld kunnen zien en heb veel gereisd. Je ontsnapt echt even aan deze wereld en stapt echt een andere in. De muziek,... de gameplay,.... je bent inderdaad even verslaafd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |