Als je een brilletje hebt ben je een nerd?quote:
Forza al geshipped?quote:
Geen idee,... ik vond haar heeeerlijk!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je een brilletje hebt ben je een nerd?![]()
Lekker hoor!
Geshippedquote:
Owwwwwwwwwww...dat zou een last zijn. Als hij hem zaterdag niet krijgt moet hij wachten tot dinsdag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:45 schreef Chocobo het volgende:
Geshipped
Volgens mij heeft B. bij bol.com besteld. Ik volg de soap op de voet! Zouden ze vandaag sturen of pas morgen,... is het pakket te groot voor zaterdaglevering of niet?
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006833004/index.html
Ja,.. er zit een dvd box trilogie bij ofzo! Anyway,... FRS verstuurd vandaag overigens!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwww...dat zou een last zijn. Als hij hem zaterdag niet krijgt moet hij wachten tot dinsdag.
Stel je voor dat hij ergens zoek raakt omdat het een onhandig formaat pakje is. Of dat hij wordt bezorgd bij een buurman die net die dag 1 week op vakantie gaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:49 schreef Chocobo het volgende:
Ja,.. er zit een dvd box trilogie bij ofzo! Anyway,... FRS verstuurd vandaag overigens!
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/forza-motorsport-3
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:58 schreef Bastard het volgende:
Dammit.. door jullie teksten heb ik gebeld met bol.com om te vragen of ik hem op de dag van release ga krijgen.
Maar dat werkt niet zo (natuurlijk niet) als hij morgen uitkomt, gaat hij morgen op de bus en dan is het 1 of 2 werkdagen levertijd.
Maw, zojuist mn preorder gecancelled (pijn)
Morgenochtend langs de MM!
Misschien dat ik vanavond om 2030 nog even naar de MM loopquote:
Zoooo slim Gijsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:58 schreef Bastard het volgende:
Dammit.. door jullie teksten heb ik gebeld met bol.com om te vragen of ik hem op de dag van release ga krijgen.
Maar dat werkt niet zo (natuurlijk niet) als hij morgen uitkomt, gaat hij morgen op de bus en dan is het 1 of 2 werkdagen levertijd.
Maw, zojuist mn preorder gecancelled (pijn)
Morgenochtend langs de MM!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien dat ik vanavond om 2030 nog even naar de MM loop
Kom ik ook langs de FRS
Ja.. dat is waar inderdaad.. what was I thinking?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoooo slim GijsBijna 80% verstuurd goed hoor,... bol.com zuigt alleen uiteraard
Vooral bedrijven die melden dat je op release gamed (FRS bv.) zijn ok op dat gebied.
Pre-orders geven rust de maanden voor een release. Maar op of vlak voor de releasedatum stress!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:15 schreef Bastard het volgende:
Ja.. dat is waar inderdaad.. what was I thinking?
Gijs, tijd om te relativeren! Het is maar een spel! En daarbij een ietsje pietsje mooiere versie van een spel dat je al 2x eerder hebt gespeeld.quote:Afgelopen 2 dagen kilo afgevallen, krijg bijna geen hap door mn keel..ziekelijk dit.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. dat is waar inderdaad.. what was I thinking?
Afgelopen 2 dagen kilo afgevallen, krijg bijna geen hap door mn keel..ziekelijk dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |