Hmm ben jij niet die vrouw die ik een paar weken geleden heb uitgescholden op Schiphol omdat ze de hele shit met haar kutfietsen aan het blokeren was?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:25 schreef CyclingGirl het volgende:
We zijn pas op vakantie geweest en uiteraard gaan dan de fietsen mee, verpakt in een speciale fietskoffer. Deze koffer is wat groter dan de standaard koffers. Dan zou je zeggen wat is er nou raar aan een koffer die wat groter is?
Nou schijnbaar heel veel want alle mensen staan naar die koffers te staren alsof Osama bin Laden er elk moment met een bombbelt uit kan springen.
Samenvatting: Lees boven de klacht is niet zo lang
Klacht 1: Mensen die naar je koffer staren alsof het een buitenaards wezen is.
Klacht 2: Mensen die niet tegen de schoonmoedergrap kunnen (hier vervoer ik mijn schoonmoeder in)
Een dubbel opgevouwen midget fietsquote:
Dat valt dus best mee, want de wielen gaan eruit, het stuur gaat dwars, en eventueel schroef je je pedalen eraf.quote:
Het feit dat iedereen er zo raar op reageert, geeft inderdaad wel aan dat het niet zo vanzelfsprekend is als zij het doet voorkomenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:28 schreef Jor_Dii het volgende:
"Uiteraard gaan de fietsen mee", alsof je op vakantie moet om te kunnen fietsen
Twee weken op een postzegeltje Middellands zeestrand doorbrengenquote:
Ja, zonder fiets zitten je ogen dicht inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Twee weken op een postzegeltje Middellands zeestrand doorbrengen![]()
Op de fiets zie je tenminste wat!
Op het strand is, mits je het juiste strand uitkiest, vaak ook genoeg te zien...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Als je een echte goede fiets hebt, dan is het je best wat waard om die mee te nemen i.p.v. zo'n huurding dat niet past en niet lekker rijdt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:25 schreef AlligatorNL het volgende:
Je kan ook gewoon voor een euro of 5 fietsen huren?
Hier moest ik dan wel weer om grinnikenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:25 schreef CyclingGirl het volgende:
Klacht 2: Mensen die niet tegen de schoonmoedergrap kunnen (hier vervoer ik mijn schoonmoeder in)
Dat dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:28 schreef Jor_Dii het volgende:
In de auto ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Natuurlijk in een Spaans dorp in Spanje waar geen toerisme is verhuren ze racefietsen zo speciaal voor mij op maatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:25 schreef AlligatorNL het volgende:
Je kan ook gewoon voor een euro of 5 fietsen huren?
Het zadel is van de fiets gedemonteerd, evenals het stuur de pedalen en de wielen. Het gaat om een racefiets.quote:
Nee want die fietsen zaten in een kofferquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmm ben jij niet die vrouw die ik een paar weken geleden heb uitgescholden op Schiphol omdat ze de hele shit met haar kutfietsen aan het blokeren was?
Als je in de bergen wilt rijden welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Neem ook een fietskoffer is ideaal, je kan er ook andere spulletjes bijstoppen en heb je buiten je handbagage om geen andere koffer erbij nodig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:34 schreef Hi_flyer het volgende:
Tja, altijd een heel gedoe om je fiets mee te nemen in het vliegtuig. Laatst moest mijn fiets door zo'n scanner en paste die niet. Hij moest en zou echter gescand worden, dus heb ik mijn fiets eerst in onderdelen uit elkaar gehaald en na de scan weer in elkaar gezet.
Kom je vervolgens aan op het vliegveld van bestemming, moet je maar hopen dat ze weten hoe ze met een fiets moeten omgaan. In veel gevallen komt ie gewoon over de bagageband binnen, in andere gevallen wordt je fiets netjes bij je gebracht.
Tot nu toe heb ik zo'n 15 keer mijn fiets meegenomen en elke keer is het weer spannend of het goed gaat.
En bedankt...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:06 schreef buzz1291 het volgende:
Nee joh, ze keken gewoon naar je dikke reet. Maar wat nog leuker is, dat zijn die gasten die je dan op een hele verre bestemming hun fietsbox gaan ophalen bij de outsize luggage en dan tot de ontdekking komen dat hun voorvork platgevouwen is omdat ze thuis even vergeten zijn er een plastic dummy naafje tussen te stoppen. Fietsen is leuk, hardfietsen nog leuker, maar dan wel thuis want op vakantie doe ik andere dingen. Overigens heb ik altijd de indruk dat mensen met zo'n fietsdoos of box een air over zich hebben van kijk mij eens beter zijn dan jullie luie toeristen.
Jij snapt het ook nog niet helemaalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:27 schreef H-blast het volgende:
yo doe is quoten in 1 reply. Danke.
Daarnaast: vliegen![]()
Bussen
Wat natuurlijk ook gewoon zo is. Sporten roeleert, en mensen die actief leven zijn gezonder, fitter, en dus superieur. Als ik met een rugzak vol klingelende ijsbijlen een skilift in stap (op weg naar beneden, want ik ben naar boven geklommen natuurlijk) moeten al die volgevreten cholesterolbommen op ski's het vooral niet wagen om daar grappen over te maken in de trant van "je weet dat de lift je ook naar boven kan brengen hè"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:06 schreef buzz1291 het volgende:Overigens heb ik altijd de indruk dat mensen met zo'n fietsdoos of box een air over zich hebben van kijk mij eens beter zijn dan jullie luie toeristen.
Ik huur gewoon een vlotte cabrio, maar dat kan een pauperstudent natuurlijk niet betalenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Well excuuuuuuuuuuuuuuuuuse me (cycling) princessquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:29 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
En bedankt...
Nou een air heb ik niet maar het is gewoon vervelend vooral als ze nog eens op je koffer gaan staan leunen als je aan het inchecken bent :S
Ik ben heel zuinig op mijn racefiets dus er zitten plastic naafjes en bubbeltjes plastic en van dat zachte spul nog om heen. Mijn vriend die komt uit Spanje en heeft daar nog een appartement, daar kan je fijn in de bergen trainen dus gaat die fiets gewoon lekker mee. Ieder zijn ding hoor op vakantie.
Je hoeft je niet te excuseren hoor, ik zeg toch iedereen zijn ding op vakantie. De een gaat fietsen, de ander berg beklimmen, weer een ander ligt op het strand, etc.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Well excuuuuuuuuuuuuuuuuuse me (cycling) princess
In de lounge van de eerste klas kom je ze gelukkig niet tegen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:06 schreef buzz1291 het volgende: Overigens heb ik altijd de indruk dat mensen met zo'n fietsdoos of box een air over zich hebben van kijk mij eens beter zijn dan jullie luie toeristen.
Ze hebben wel meer seksquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Mensen met rugzakken zijn veel erger trouwens, en bovendien stinken die
Als je veel sex wilt hebben moet je als homo naar mykonos gaan.quote:
Ja met schrale hippewijven die hun maar vagina eens per jaar wassen. Liever kwaliteit boven kwantiteit.quote:
Slechts bepakt met een weekendtas bij de check in op Schiphol staan voor een vlucht naar Bangkok impliceert echt niet dat ik niet sportief zou zijn, ongezond leef of minder fit zou zijn. Voor 4 weken daar heb je een hele goede conditie nodig._O- Nee, weet je wat gezond is, daar een beetje in 35 graden op je racefiets gaan rondtouren en kost wat kost elke dag die 120km moeten volmaken. Niet dus!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook gewoon zo is. Sporten roeleert, en mensen die actief leven zijn gezonder, fitter, en dus superieur. Als ik met een rugzak vol klingelende ijsbijlen een skilift in stap (op weg naar beneden, want ik ben naar boven geklommen natuurlijk) moeten al die volgevreten cholesterolbommen op ski's het vooral niet wagen om daar grappen over te maken in de trant van "je weet dat de lift je ook naar boven kan brengen hè"
Jij plaatst nu dus net zo goed in hokjes als degene die je gequote heb. Een beetje wielrenner hoeft niet elke dag koste wat kost in 35 graden 120km vol te maken. Dat slaat echt nergens op en van mij hoor je echt niet dat je alleen fit bent als je een fiets meeneemt op vakantiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Slechts bepakt met een weekendtas bij de check in op Schiphol staan voor een vlucht naar Bangkok impliceert echt niet dat ik niet sportief zou zijn, ongezond leef of minder fit zou zijn. Voor 4 weken daar heb je een hele goede conditie nodig._O- Nee, weet je wat gezond is, daar een beetje in 35 graden op je racefiets gaan rondtouren en kost wat kost elke dag die 120km moeten volmaken. Niet dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |