Hmm ben jij niet die vrouw die ik een paar weken geleden heb uitgescholden op Schiphol omdat ze de hele shit met haar kutfietsen aan het blokeren was?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:25 schreef CyclingGirl het volgende:
We zijn pas op vakantie geweest en uiteraard gaan dan de fietsen mee, verpakt in een speciale fietskoffer. Deze koffer is wat groter dan de standaard koffers. Dan zou je zeggen wat is er nou raar aan een koffer die wat groter is?
Nou schijnbaar heel veel want alle mensen staan naar die koffers te staren alsof Osama bin Laden er elk moment met een bombbelt uit kan springen.
Samenvatting: Lees boven de klacht is niet zo lang
Klacht 1: Mensen die naar je koffer staren alsof het een buitenaards wezen is.
Klacht 2: Mensen die niet tegen de schoonmoedergrap kunnen (hier vervoer ik mijn schoonmoeder in)
Een dubbel opgevouwen midget fietsquote:
Dat valt dus best mee, want de wielen gaan eruit, het stuur gaat dwars, en eventueel schroef je je pedalen eraf.quote:
Het feit dat iedereen er zo raar op reageert, geeft inderdaad wel aan dat het niet zo vanzelfsprekend is als zij het doet voorkomenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:28 schreef Jor_Dii het volgende:
"Uiteraard gaan de fietsen mee", alsof je op vakantie moet om te kunnen fietsen
Twee weken op een postzegeltje Middellands zeestrand doorbrengenquote:
Ja, zonder fiets zitten je ogen dicht inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Twee weken op een postzegeltje Middellands zeestrand doorbrengen![]()
Op de fiets zie je tenminste wat!
Op het strand is, mits je het juiste strand uitkiest, vaak ook genoeg te zien...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Twee weken op een postzegeltje Middellands zeestrand doorbrengen![]()
Op de fiets zie je tenminste wat!
Als je een echte goede fiets hebt, dan is het je best wat waard om die mee te nemen i.p.v. zo'n huurding dat niet past en niet lekker rijdt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:25 schreef AlligatorNL het volgende:
Je kan ook gewoon voor een euro of 5 fietsen huren?
Hier moest ik dan wel weer om grinnikenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:25 schreef CyclingGirl het volgende:
Klacht 2: Mensen die niet tegen de schoonmoedergrap kunnen (hier vervoer ik mijn schoonmoeder in)
Dat dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:28 schreef Jor_Dii het volgende:
"Uiteraard gaan de fietsen mee", alsof je op vakantie moet om te kunnen fietsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |