Gister wezen zwemmen, niks aan de hand, allemaal relaxed enzo. uiteindeljik nog even in het bubbelbad gaan zitten en dat was leuk tot er een familie tokkie met het IQ van een pinda bij kwam zitten. Het begon al met het op harde toon met elkaar praten, toen begonnen ze water naar elkaar te spugen (

! volwassen mensen he! ) en dat ging maar zo door en ik en mijn vriendin zaten er tussenin. Op een gegeven moment begonnen ze zo ongeveer het halve bubbelbad af te breken dus op een gegeven moment vroegen mijn vriendin en ik of het teveel gevraagd was om rekening te houden met de andere mensen in het bubbelbad.
Je had de blikken moeten zien

dom, willoos, als een zombie en niet begrijpend keken ze naar mij. Alsof ik ze zojuist de werken van Einstein had uitgelegd. Dus mijn vriendin werd ook een beetje pissed of en begon te vertellen dat ze rekening met anderen kunnen houden en niet het halve bubbelbad hoeven te slopen. Wederom een paar niet begrijpende blikken onze kant op. Enfin, ze waren gestopt met het leegschoppen van het bubbelbad en het elkaar onderspugen dus we gingen weer verder bubbelen en toen begonnen ze gewoon WEER te kloten.
Met zulke mensen kun je niet discussieren want ze weten niet eens hoe ze hun eigen naam spellen dus ik ben maar het bubbelbad uitgestapt en de oude man die ook in het bubbelbad zat ging er ook maar uit want die was het ook zat

Vriendin eruit en ik hoorde ze nog zeggen: "zo die zijn weg"
Klacht:
- Mensen die niet snappen wat rekening houden met een ander is
- Mensen die heel dom uit hun ogen kijken
- Asociale tokkies
- TS had geen zin om ze in elkaar te meppen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'