quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:04 schreef Jefmeister het volgende:
Sorry, ik wilde even kijken hoe het met je ging, maar toen bedacht ik me dat dat geld zou gaan kosten. Heb er wel nog hartelijk om kunnen lachen
Sorry, ik wilde even kijken hoe het met je ging, maar toen bedacht ik me dat dat geld zou gaan kosten. Heb er wel nog hartelijk om kunnen lachen
quote:
Even ter verduidelijking:quote:
Een boom dan, ook goed:quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:25 schreef Jefmeister het volgende:
[..]
Een boom dan, ook goed:
[ afbeelding ]
Welke site?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
Jefmeister check de voorwaarden van die site is mbt tot die gekopieerde foto daar.
Oh op die manier afgesneden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:51 schreef larry_flynt het volgende:
.. word ik .. afgesneden op de fiets...
kilroy.nlquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
kilroy.nl
Dat is streng verboden namelijk.
Geen grap, ik kijk namelijk regelmatig op die site, aangezien ik in die regio woon.
quote:Waarschuwing !
Door deze site te bezoeken gaat u akkoord met onderstaande voorwaarden.
Op alle foto's, afbeeldingen en teksten op de sites van U S Media rust auteursrecht.
Enigerlei publikatie van ons auteursrechtelijk beschermde materiaal zonder onze uitdrukkelijke schriftelijke toestemming wordt beschouwd als aankoop.
Op deze afname volgt een factuur van ¤ 75,00 exclusief BTW per foto en/of artikel.
Bij in gebreke blijven van betaling volgt gerechtelijke vervolging.
Indien het overnemen van teksten of beeldmateriaal niet binnen twaalf uur na publikatie aan U S Media gemeld wordt, worden bovendien administratiekosten in rekening gebracht.
In geval van "leeching" wordt een bedrag ter grootte van de schade door overmatig dataverkeer in rekening gebracht.
Bij in gebreke blijven van betaling volgt gerechtelijke vervolging.
Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh op die manier afgesneden.
Nee laat maar staan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:50 schreef Jefmeister het volgende:
[..]
Wat een gefaal, weghalen dan maar?
Haha is toch niet gehotlinktquote:
Ik zou hem weghalen. Want inderdaad er hoeft maar 1 sherlock tussen te zitten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:52 schreef Jefmeister het volgende:
[..]
Haha is toch niet gehotlinktals nou niemand de gaye verrader uithangt weten ze het toch niet
![]()
Mwa, dan haal ik hem er wel af als ze erover zeurenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou hem weghalen. Want inderdaad er hoeft maar 1 sherlock tussen te zitten.
Na de halve foto te hebben bewerkt is er niks meer van dat auteursrecht over. En hebben jullie automatisch zelf auteursrechtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:55 schreef Jefmeister het volgende:
[..]
Mwa, dan haal ik hem er wel af als ze erover zeuren
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Na de halve foto te hebben bewerkt is er niks meer van dat auteursrecht over. En hebben jullie automatisch zelf auteursrecht
De foto is niet bewerkt, dit is allemaal waargebeurd en ook zo gefotografeerdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Na de halve foto te hebben bewerkt is er niks meer van dat auteursrecht over. En hebben jullie automatisch zelf auteursrecht
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |