Stuur ik je even een PM.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Heel raar, maar ik wil ineens foto's zien![]()
Ja sorryquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dan komt meneer niet meer online.......
Sorry vriend maar op dat soort foto's zit NIEMAND te wachtenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:34 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoel, probeer het nog eens
Nou, ik denk dat jij iemand in huis hebt die je kan uitleggen dat overal een markt voor isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry vriend maar op dat soort foto's zit NIEMAND te wachten
dat zou veel verklarenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kun je de hele foutmelding eens geven? Want ik heb zo het idee dat jouw mailserver geblacklist is.
Wat weet jij wat ik niet weet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat jij iemand in huis hebt die je kan uitleggen dat overal een markt voor is
kort van memorie?quote:
Leuk als de mailserver geblacklist is... maar het is via gmail verstuurd.quote:The mail system
<fok@isthatso.nl> (expanded from <Fotowedstrijd@fok.nl>): delivery temporarily
suspended: connect to isthatso.nl[88.159.208.127]:25: Connection refused
Final-Recipient: rfc822; fok@isthatso.nl
Original-Recipient: rfc822;Fotowedstrijd@fok.nl
Action: failed
Status: 4.4.1
Diagnostic-Code: X-Postfix; delivery temporarily suspended: connect to
isthatso.nl[88.159.208.127]:25: Connection refused
Oftewel...het is allemaal IsDatZo's schuldquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:34 schreef Marc H het volgende:
Ik lees het anders.
fotowedstrijd@fok wordt geforward naar fok@isthatso.nl en die server is uit de lucht.
(weet er niet zoveel van hoor, ben maar exchange administrator geweest)
Da's vast niet het ontbijt marine-stijlquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 05:13 schreef Erasmo het volgende:
Goedemorgen![]()
Omdat jullie wél vrij hebben verzorg ik vandaag het ontbijt
[ afbeelding ]
Alle foto's komen wel gewoon bij mij binnen. Alleen Isdatzo lijkt uit de roulatiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef Chanty het volgende:
Ik hoor wel als mijn foto niet binnen is gekomen dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |