Ik zei 1,5 jaar geleden al dat je een kat moestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet klagen hoorInmiddels ben ik er redelijk van overtuigd dat het in huis halen van Muffin en Brownie toch wel een van de beste dingen ooit is geweest
Ben altijd wat traag van begripquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zei 1,5 jaar geleden al dat je een kat moest
Nutteloze dagen zijn goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Sarabi het volgende:
Het is dat ik zometeen even voor overblijfmoeder mag gaan spelen, anders zou het een erg nutteloze dag worden.
Preciesquote:
Van uit de Hoorn van Afrika? Dat zou ik knap vindenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hebben jullie die Divi-Divi bak omlaag geGoalkeeperd?
Zo ja: PICS!
Contract? Met wie dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:31 schreef Chanty het volgende:
Als we een keer een tuin hebben dan gaan we die als het kan ook dichtmaken en dan mogen ze de tuin wel in. Hebben sowieso een raskat waar in het contract ook staat dat ze niet naar buiten mag tenzij het is afgeschermd. Te groot risico ook dat ze van straat gejat wordt.
Oh, ik dacht dat jullie Willemstad hadden ingenomenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Van uit de Hoorn van Afrika? Dat zou ik knap vinden
De fokker, schijnt vrij normaal te zijn dat je bij raskatten een contract ondertekent waarin ze ook dat soort dingen mogen eisen. Vond het eerst ook wat vreemd maar na wat rondkijken bij diverse fokkers bleek dat dat toch veel gedaan wordt. Ook allerlei andere eisen en dingen als dat wanneer zij het idee hebben dat je er slecht voor zorgt, dan mogen ze het dier altijd terug halenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:38 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Contract? Met wie dan?![]()
Overigens zou ik mijn kat ook niet buiten laten lopen, gelukkig woon ik 10 hoog en ben ik allergisch voor katten, dat lost het probleem wel aardig op
Da's de Van Speijk geloof ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie Willemstad hadden ingenomen
Oh, wat raar.... net of je dat beest huurt ipv koopt zeg maar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
De fokker, schijnt vrij normaal te zijn dat je bij raskatten een contract ondertekent waarin ze ook dat soort dingen mogen eisen. Vond het eerst ook wat vreemd maar na wat rondkijken bij diverse fokkers bleek dat dat toch veel gedaan wordt. Ook allerlei andere eisen en dingen als dat wanneer zij het idee hebben dat je er slecht voor zorgt, dan mogen ze het dier altijd terug halenIn de praktijk natuurlijk allemaal moeilijk te controleren.
Ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
Eigenlijk is het raar dat we een levend beest kopen zonder zijn toestemming of iets dergelijks.
Of draaf ik nu door??
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:25 schreef Xcalibur het volgende:
Nou ja, als ik met een blikje eten in m'n hand vraag of die kat bij mij wil wonen zegt ie vast ja
Denk dat het meer bedoeld is van als er echt wat aan de hand is en ze komen erachter, dat ze er iig iets aan kunnen doen. Mag bijvoorbeeld ook niet zonder toestemming doorfokken met die raskat. Niet dat we dat wilden en ze is geholpen en zo, maar staat wel in het contract. Verder moeten we eens in het jaar of zo even laten weten of t goed gaat en moeten we doorgeven als ze ernstig ziek wordt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef RonaldV het volgende:
Zo werkt het ook bij asielkatten, hoor. Ik heb voor mijn (inmiddels overleden) asiel-schildpadpoes destijds een bruikleenovereenkomst moeten tekenen, waar soortgelijke artikelen in stonden. In de praktijk gebeurt er niets mee.
Klopt. Ze willen een stok achter de deur hebben, waarmee ze (eventueel met hulp van de politie) een dier uit vervelende situaties kunnen halen. Vanuit hun oogpunt kan ik het wel begrijpen, en jouw eerste reactie was ook de mijne. Maar nogmaals: in de ruim 18 jaar dat ik die poes heb gehad heeft er nooit iemand navraag gedaan. Al moet ik er wel bij vertellen dat ik ze nooit op de hoogte heb gesteld van mijn verhuizingen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Denk dat het meer bedoeld is van als er echt wat aan de hand is en ze komen erachter, dat ze er iig iets aan kunnen doen. Mag bijvoorbeeld ook niet zonder toestemming doorfokken met die raskat. Niet dat we dat wilden en ze is geholpen en zo, maar staat wel in het contract. Verder moeten we eens in het jaar of zo even laten weten of t goed gaat en moeten we doorgeven als ze ernstig ziek wordt.
Ik heb me eerst enorm lopen opfokken over dat contract omdat ik t gevoel had dat ik die mensen continu op de hoogte moest houden en ze straks onverwacht langs komen om te kijken of we de kattenbak wel vaak genoeg uitscheppenMaar t is meer een formaliteit om in geval van nood in te kunnen grijpen
Dus ze staan nog steeds wanhopig op je oude adres te bellen??quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Klopt. Ze willen een stok achter de deur hebben, waarmee ze (eventueel met hulp van de politie) een dier uit vervelende situaties kunnen halen. Vanuit hun oogpunt kan ik het wel begrijpen, en jouw eerste reactie was ook de mijne. Maar nogmaals: in de ruim 18 jaar dat ik die poes heb gehad heeft er nooit iemand navraag gedaan. Al moet ik er wel bij vertellen dat ik ze nooit op de hoogte heb gesteld van mijn verhuizingen.
Beterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:41 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, vanochtend fanatiek gesport, daarna even in de snelbruiner en de infraroodsauna. Vanmiddag gewerkt, nu thuis en vanavond weer naar een modeshow in het altijd bruisende Eindhoven. Langzaam begint mijn oude activiteitenpatroon weer wat terug te komen.
Nee, die daarvoor nog!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus ze staan nog steeds wanhopig op je oude adres te bellen??
Je kan de friet skippen en een pizza halenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:05 schreef Sarabi het volgende:
Alweer friet![]()
Oja en mijn nutteloze dag neem ik wel erg letterlijk, heb echt nog niets gedaan
Oja en wat ging jij nog ooit voor mij halen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan de friet skippen en een pizza halenOf shoarma
Of chinees
Of andere spannende dingen
Rotiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja en wat ging jij nog ooit voor mij halen?
Was ook zoiets slechts maar wat ik nog nooit gegeten had
Roept u maarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
RotiDa's niet slecht. Da's lekker
Wanneer kom je langs?
We bespreken dit ff op MSN vanavondquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Roept u maar
En ik vind het nog steeds niet lekker klinken
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:13 schreef Cryothic het volgende:
Hoe kom ik er achter of mijn inzending binnen is gekomen?
Na 4 dagen is mijn mailtje namelijk zojuist gebounced :S
ik heb hem nu opnieuw gestuurd, maar als ie weer niet aankomt, en over 4 dagen weer bounced, ben ik er niet bij
zet m ff online, en meel de linkquote:
Mail de link naar wie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
zet m ff online, en meel de linkdan komt t echt wel goed, bijwerken van die foto's gebeurt meestal pas op de laatste dag
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mail de link naar wie?
fotowedstrijd@fok.nl?
wat dus kan betekenen dat je bijlage te groot was, net als toen je wat meelde naar mijquote:
I hear that! Weekendje photoshoppen en Lightroom that is...quote:
En dan komt meneer niet meer online.......quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We bespreken dit ff op MSN vanavond
111 Kb... "25: Connection refused"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:09 schreef Ynske het volgende:
w
[..]
wat dus kan betekenen dat je bijlage te groot was, net als toen je wat meelde naar mij
dus als je Fotowedstrijd@fok.nl doet, en met alleen een linkje kan die best wel gewoon geaccepteerd worden
Kun je de hele foutmelding eens geven? Want ik heb zo het idee dat jouw mailserver geblacklist is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
111 Kb... "25: Connection refused"
heeft niks met t formaat te maken, maar ik zal t proberen morge
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kun je de hele foutmelding eens geven? Want ik heb zo het idee dat jouw mailserver geblacklist is.
Dat jullie mailserver gebruikt kan worden, of misschien zelfs al is gebruikt, voor het versturen van SPAM.quote:
quote:
En nu?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat jullie mailserver gebruikt kan worden, of misschien zelfs al is gebruikt, voor het versturen van SPAM.
Stuur ik je even een PM.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Heel raar, maar ik wil ineens foto's zien![]()
Ja sorryquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dan komt meneer niet meer online.......
Sorry vriend maar op dat soort foto's zit NIEMAND te wachtenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:34 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoel, probeer het nog eens
Nou, ik denk dat jij iemand in huis hebt die je kan uitleggen dat overal een markt voor isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry vriend maar op dat soort foto's zit NIEMAND te wachten
dat zou veel verklarenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kun je de hele foutmelding eens geven? Want ik heb zo het idee dat jouw mailserver geblacklist is.
Wat weet jij wat ik niet weet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat jij iemand in huis hebt die je kan uitleggen dat overal een markt voor is
kort van memorie?quote:
Leuk als de mailserver geblacklist is... maar het is via gmail verstuurd.quote:The mail system
<fok@isthatso.nl> (expanded from <Fotowedstrijd@fok.nl>): delivery temporarily
suspended: connect to isthatso.nl[88.159.208.127]:25: Connection refused
Final-Recipient: rfc822; fok@isthatso.nl
Original-Recipient: rfc822;Fotowedstrijd@fok.nl
Action: failed
Status: 4.4.1
Diagnostic-Code: X-Postfix; delivery temporarily suspended: connect to
isthatso.nl[88.159.208.127]:25: Connection refused
Oftewel...het is allemaal IsDatZo's schuldquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:34 schreef Marc H het volgende:
Ik lees het anders.
fotowedstrijd@fok wordt geforward naar fok@isthatso.nl en die server is uit de lucht.
(weet er niet zoveel van hoor, ben maar exchange administrator geweest)
Da's vast niet het ontbijt marine-stijlquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 05:13 schreef Erasmo het volgende:
Goedemorgen![]()
Omdat jullie wél vrij hebben verzorg ik vandaag het ontbijt
[ afbeelding ]
Alle foto's komen wel gewoon bij mij binnen. Alleen Isdatzo lijkt uit de roulatiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef Chanty het volgende:
Ik hoor wel als mijn foto niet binnen is gekomen dus?
Zijn server was toch kaduuk?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Alle foto's komen wel gewoon bij mij binnen. Alleen Isdatzo lijkt uit de roulatie
Da's balenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:36 schreef Marc H het volgende:
Moggeh
wat een takkeweer. En de voorspelling voor de rest van de dag is al niet veel beter.
Ja nu heb ik mijn wedstrijdfoto alquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:36 schreef Marc H het volgende:
Moggeh
wat een takkeweer. En de voorspelling voor de rest van de dag is al niet veel beter.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:36 schreef Marc H het volgende:
Moggeh
lieverd, je moet t anders zien, daar zitten mensen bij die al langere tijd met een camera spelen, je idee is goed, de uitwerking heeft nog wat hulp nodig, stamp die vent van jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik heb wat herfstfoto's geschoten maar in tegenstelling tot wat ik gezien heb in het discussietopic voel ik me een total loser
yup. Dan morgen maar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's balenKun je je cam niet uitproberen
Ieder zijn meug he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieverd, je moet t anders zien, daar zitten mensen bij die al langere tijd met een camera spelen, je idee is goed, de uitwerking heeft nog wat hulp nodig, stamp die vent van jeeens onder zijn kont, en laat m je helpen. en dan niet t voor je doen, maar laat t m stap voor stap uitleggen wat je moet doen en nog belangrijker waarom.
ow en jij voed twee prachtige kinderen op, waarvan ik nog maar moet bewijzen of ik t kan
daarom zeg ik ook, hij moet t uitleggen, en waarom je dat moet doen, niet voor doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieder zijn meug he?
En hij wil me wel helpen maar zo leer ik het ook niet. Wat dat betreft ben ik een ongeduldig kreng![]()
Aan de andere kant denk ik ook heel simpel. Een foto is goed of niet. Klaar
mocht ik me een stuk beter voelen, wil ik morgen nog op pad gaan, en anders gaat t maar weer overquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:57 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Hier ook weer geen deelname aan de maandwedstrijd
Hebben we het over foto's maken of over het bewerken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook, hij moet t uitleggen, en waarom je dat moet doen, niet voor doen
Ik had vandaag anders gewoon een lekkere pannenkoek bij het ontbijt hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's vast niet het ontbijt marine-stijl
allebeiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben we het over foto's maken of over het bewerken?
Want in dit geval is het het laatste waar ik mijn hoofd over breek.
Coolquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik had vandaag anders gewoon een lekkere pannenkoek bij het ontbijt hoor
Iedere morgen hebben wel wel iets extra bij het ontbijt, dat kan een pannenkoek, een eitje, een wentelteefje oid zijn. Behalve op donderdag, dan hebben we Engels ontbijtquote:
Coolquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Iedere morgen hebben wel wel iets extra bij het ontbijt, dat kan een pannenkoek, een eitje, een wentelteefje oid zijn. Behalve op donderdag, dan hebben we Engels ontbijt
Ja daar heb ik ook al zitten lezen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
allebei
mocht je nog over iets vallen, geef ff een gilen kijk ook in t beginnerstopic, daar kun je ook al veel uit leren
Als je voor 200 man kookt dan kan het wel, en een leger marcheert immers op zijn maagquote:
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:18 schreef Erasmo het volgende:
Als er een dag aan boord wat slechter wordt gekookt is dat ook gelijk aan de sfeer te merken
Rijsttafel is meestal op woensdag en zondag, meestal bami/nasi met een paar bijgerechten en verse kroepoek. Maar soms hebben we ook een andere variatie, zo hadden we bv. afgelopen woensdag paella met zeevruchten en kip.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HahahahahahaEn hoe is het eten verder? Ik lees wel eens verhalen over rijsttafels?
Nicequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Rijsttafel is meestal op woensdag en zondag, meestal bami/nasi met een paar bijgerechten en verse kroepoek. Maar soms hebben we ook een andere variatie, zo hadden we bv. afgelopen woensdag paella met zeevruchten en kip.
Ik vind het eten altijd wel goed te doen aan boord, het blijft natuurlijk compromissen sluiten als je voor 220 man kookt. Het ligt ook aan de kwaliteit van het eten dat we aangeleverd krijgen, het eten dat we hier in Afrika inslaan is vaak net wat minder van kwaliteit.
Morgen zou het vrij goed herfstweer moeten wordenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:36 schreef Marc H het volgende:
Moggeh
In Pakrac leefden we deels op de overschotten van de Argentijnse para's (die bewaakten ons deel van de sector), daar zaten hele lekkere slaatjes bij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je voor 200 man kookt dan kan het wel, en een leger marcheert immers op zijn maag
Als er een dag aan boord wat slechter wordt gekookt is dat ook gelijk aan de sfeer te merken
Ben ook van plan om morgen mijn camera eens echt te gaan testen in een dierentuin, maar nog geen idee welke (Waarschijnlijk een van deze drie: Burgers, Blijdorp of Ouwehands).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
Morgen zou het vrij goed herfstweer moeten worden
De temperaturen zijn tot nu toe best aardig, jammer alleen van al die stapelwolken en regenbuien....
Vliegvrager ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:07 schreef RonaldV het volgende:
Als VV Vliegvrager betekent: nee, dat ligt niet aan jou. Heeft alles te maken met de sfeer het afgelopen jaar. Er zijn er wel meer weg.
Nou ben ik toch wel benieuwd aan het worden wat ik het afgelopen jaar allemaal gemist hebquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:07 schreef RonaldV het volgende:
Als VV Vliegvrager betekent: nee, dat ligt niet aan jou. Heeft alles te maken met de sfeer het afgelopen jaar. Er zijn er wel meer weg.
we zitten in FOTquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:39 schreef RonaldV het volgende:
Oorlog. Stalingrad, Beirut en Sarajevo bij elkaar, maar dan virtueel.
De kinderen een uur eerder wakkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 08:53 schreef Chanty het volgende:
Heeft toch zo zijn voordelen die klok een uur terug, ben lekker vroeg uit bed
Elk voordeel heb zijn nadeelquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kinderen een uur eerder wakker
Voordeel: je hebt kinderenquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Voordeel: Je hebt wel wat aan je dag
laat de depressies maar weer komenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:53 schreef Kremers het volgende:
Blegh.. Wintertijd... Zonsondergang om 17:30
Je moet het positief bekijken: er is vandaag tenminste een zonnetje dat onder kan gaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:53 schreef Kremers het volgende:
Blegh.. Wintertijd... Zonsondergang om 17:30
EN.....je hoeft niet zo laat op te blijven om een zonsondergang te fotograferenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je moet het positief bekijken: er is vandaag tenminste een zonnetje dat onder kan gaan
Wel weer vroeger opstaan om een zonsopgang te fotograferenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EN.....je hoeft niet zo laat op te blijven om een zonsondergang te fotograferen
Nu wel ja, maar goed....da's over een maandje of zo ook weer andersquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wel weer vroeger opstaan om een zonsopgang te fotograferen
Daar heb ik ook altjd last vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat de depressies maar weer komen
daglichtlamp staat al klaar
Laat opblijven? Jij gaat na sesamstraat altijd naar bed?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EN.....je hoeft niet zo laat op te blijven om een zonsondergang te fotograferen
Dan is het koudquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar goed....da's over een maandje of zo ook weer anders
Warm aankledenquote:
Daar hebben mijn vingers en gezicht niet zoveel aan. En fotograferen met wanten is geen succesquote:
http://products.lowepro.com/product/Photo-Gloves,1990.htm Deze kopenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar hebben mijn vingers en gezicht niet zoveel aan. En fotograferen met wanten is geen succes
Heb vorig jaar in een sportzaak voor 20 euro thermohandschoenen gekocht, lekker dun en kan er ook mijn cam mee bedienen maar eigenlijk zijn ze even warm als dikke handschoenen, wat betekent dat mijn vingers alsnog bevriezenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:48 schreef Kremers het volgende:
Kou heb ik nooit zo last van. Helemaal niet nu ik een paar LowePro handschoenen heb, die kan ik gewoon aanhouden terwijl ik de camera gebruik
[..]
http://products.lowepro.com/product/Photo-Gloves,1990.htm Deze kopenHeb ik vorig jaar via eBay gekocht voor zo'n ¤20. Echt ideaal.
Stoofpotjesquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zo ff de laatste boodschappen halen, dan ga ik vandaag eens lekker koken
Herst dus tijd voor stoofpotjes
Mooi, dat is een mod minder, kunnen we lekker gaan rellenquote:
Iets met rundvleesquote:
Moet je maar afwachtenquote:
Neuy het is gewoon omdat het KANquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:45 schreef Kremers het volgende:
Hier in Amsterdam-noord hetzelfde met de C1000. Echt achterlijk dat de regering het tegen wil houden, schijnbaar is er veel behoefte om op zondag boodschappen te kunnen doen.
Werkt zo'n lamp nu echt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat de depressies maar weer komen
daglichtlamp staat al klaar
vorig jaar dus naar zo'n centrum gegaan, en voelde echt verschilquote:
Hebben we het hier over een wake-up light -achtig iets ofquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
vorig jaar dus naar zo'n centrum gegaan, en voelde echt verschil
dit jaar die van Macka te leen
nee een echte daglichtlampquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben we het hier over een wake-up light -achtig iets of
mocht je last hebben van winterdepressies moet je even contact opnemen met je huisarts.quote:
Ik heb (vooralsnog) geen last van winterdepressies *klopt af*quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
mocht je last hebben van winterdepressies moet je even contact opnemen met je huisarts.
dan kun je kijken of lichttherapie wat voor je is, door naar een lichttherapiecentrum te gaan, en die behandeling word compleet vergoed door je verzekering (bij mij althans)
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:57 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik ben af en toe ook zo handig he...
Ik ga vanavond koken. Pan op het fornuis, olie erin en even wachten tot het allemaal warm is. Vervolgens gooi ik de gehakt in de pan, echter met iets te veel panache. Gevolg, vet spat uit de pan tegen de onderkant van de arm aan, die nu weer behoorlijk rood is. Zoals ik al zeg, behoorlijk handig af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |