Je kan de friet skippen en een pizza halenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:05 schreef Sarabi het volgende:
Alweer friet![]()
Oja en mijn nutteloze dag neem ik wel erg letterlijk, heb echt nog niets gedaan
Oja en wat ging jij nog ooit voor mij halen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan de friet skippen en een pizza halenOf shoarma
Of chinees
Of andere spannende dingen
Rotiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja en wat ging jij nog ooit voor mij halen?
Was ook zoiets slechts maar wat ik nog nooit gegeten had
Roept u maarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
RotiDa's niet slecht. Da's lekker
Wanneer kom je langs?
We bespreken dit ff op MSN vanavondquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Roept u maar
En ik vind het nog steeds niet lekker klinken
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:13 schreef Cryothic het volgende:
Hoe kom ik er achter of mijn inzending binnen is gekomen?
Na 4 dagen is mijn mailtje namelijk zojuist gebounced :S
ik heb hem nu opnieuw gestuurd, maar als ie weer niet aankomt, en over 4 dagen weer bounced, ben ik er niet bij
zet m ff online, en meel de linkquote:
Mail de link naar wie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
zet m ff online, en meel de linkdan komt t echt wel goed, bijwerken van die foto's gebeurt meestal pas op de laatste dag
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mail de link naar wie?
fotowedstrijd@fok.nl?
wat dus kan betekenen dat je bijlage te groot was, net als toen je wat meelde naar mijquote:
I hear that! Weekendje photoshoppen en Lightroom that is...quote:
En dan komt meneer niet meer online.......quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We bespreken dit ff op MSN vanavond
111 Kb... "25: Connection refused"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:09 schreef Ynske het volgende:
w
[..]
wat dus kan betekenen dat je bijlage te groot was, net als toen je wat meelde naar mij
dus als je Fotowedstrijd@fok.nl doet, en met alleen een linkje kan die best wel gewoon geaccepteerd worden
Kun je de hele foutmelding eens geven? Want ik heb zo het idee dat jouw mailserver geblacklist is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
111 Kb... "25: Connection refused"
heeft niks met t formaat te maken, maar ik zal t proberen morge
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kun je de hele foutmelding eens geven? Want ik heb zo het idee dat jouw mailserver geblacklist is.
Dat jullie mailserver gebruikt kan worden, of misschien zelfs al is gebruikt, voor het versturen van SPAM.quote:
quote:
En nu?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat jullie mailserver gebruikt kan worden, of misschien zelfs al is gebruikt, voor het versturen van SPAM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |