Naar haar toe gaan of bellenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:15 schreef geelkuikentje het volgende:
SMSen![]()
Ga gewoon naar d'r toe of bel ff...
Ws heeft je telefoon toen Lot nog niet je ex was opgemerkt dat je vaker "Lot" dan "Jou" zei en moet je dat er even uit meppen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:12 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Wil ik aan mijn vriendin "ik hou van jou" sms'en, verstuur ik bijna "ik hou van lot". Mijn ex heet Lot, dus dat zou nogal pijnlijk zijn![]()
Klacht: T9 dat bij "568" als eerste woord "lot" geeft in plaats van het veel meer voorkomende "jou"![]()
Er zullen vast wel telefoons zijn waarbij je dit kunt veranderen o.i.d., maar de mijne kan dat niet en het is niet eens een ouwe. Kut-Nokia's.
Ligt eraan of het de 10e van de maand is?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:14 schreef Splutje het volgende:
Terechte klachtWat wordt nou vaker gebruikt? "Jou" of "lot"
houd.quote:
Hero ook primaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:15 schreef daReaper het volgende:
Mensen die iPhone schreeuwen
Android met qwerty!
Wie noemt zijn vriendin dan ook "Vriendin"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:18 schreef Jefmeister het volgende:
Nee, "ik vind je lekker" per ongeluk naar Vader in plaats van Vriendin sturen, das pas kut
Jij hebt ze daadwerkelijk als Vader en Vriendin in je telefoon staan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:18 schreef Jefmeister het volgende:
Nee, "ik vind je lekker" per ongeluk naar Vader in plaats van Vriendin sturen, das pas kut
Android![]()
Hmm leuke band heb jij met je vriendin? Als je haar in je contactlijst schaart onder "vriendin"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:18 schreef Jefmeister het volgende:
Android![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:22 schreef Cryothic het volgende:
Ach ja, in muiden had/heb je een Maxis winkel(centrum)....
Als je sms't "ik ga naar de maxis", maakte T9 ervan: "ik ga naar de nazis"...
zo blij met m'n onscreen toetsenbord tegenwoordig
Ik ken haar niet zo goedquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:19 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Wie noemt zijn vriendin dan ook "Vriendin"Mijn vroegere buren noemden elkaar "mama" en "papa"
Ik haal een rondje aidsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
"Heb jij aids of moet ik wat meenemen?"
quote:
Gehehe, dit is heel herkenbaar... laatst smste ik. Ze (ipv we) komen eraan. Word ik zo opgebeld: Huh, waar blijf jij dan...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:14 schreef Frollo het volgende:
Terechte klacht.
Ook lastig is dat hij altijd eerst met 'ze' komt als je 'we' wilt schrijven, as in 'We zitten daar-en-daar, kom je ook.'
Overigens kreeg ik heel droog: "dank voor de brandwonden" terugquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:45 schreef Pien85 het volgende:
T9 maakt van 'kus' ook eerst 'jus'. Zo heb ik ooit eens iemand "jus op je gebroken been" gestuurd
Whehequote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Overigens kreeg ik heel droog: "dank voor de brandwonden" terug
Wow iemand is blij dat hij de grap snaptquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:50 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je weet nog niet hoe ze heet maar je houdt wel van haar?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:18 schreef Jefmeister het volgende:
Android![]()
Nee hoor, wat je over andere mensen zegt moet je ook tegen die persoon durven zeggen. Anders ben je gewoon een pannenkoek.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:39 schreef Pannenkoeken het volgende:
Erger is, smsjes over een bepaalde persoon naar die persoon sturen
Soms, als mensen een goede grap maken, dan lachen anderen erom. Dit causale verband is jou wellicht ontgaan tot nu toe omdat je wss geen leuke grappen maaktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:05 schreef Jefmeister het volgende:
[..]
Wow iemand is blij dat hij de grap snapt
Beste Wazeggie,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:26 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Soms, als mensen een goede grap maken, dan lachen anderen erom. Dit causale verband is jou wellicht ontgaan tot nu toe omdat je wss geen leuke grappen maakt
Dude, met ghb heb je die hond veel sneller omquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:30 schreef Jefmeister het volgende:
[..]
Beste Wazeggie,
Het voorval dat u kennelijk zo zwaar geraakt heeft spijt mij zeer, u moet echter begrijpen dat ik niet in een erg sociale omgeving leef. Mijn zaterdagavond bestaat dan ook voornamelijk aan het namen geven aan bierdopjes van flesjes die ik niet eens leeggedronken heb maar aan de hond gevoerd, zodat ik deze ongepast kan aanraken als deze omvalt. Na deze korte uitleg ben ik bereid mijn excuses aan te bieden. Ik moet echter gaan, want mijn moeder heeft een taart gebakken en die 40 kaarsjes blazen zichzelf niet uit.
Met vriendelijke groet,
Jefmeister
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:32 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Dude, met ghb heb je die hond veel sneller om
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee hoor, wat je over andere mensen zegt moet je ook tegen die persoon durven zeggen. Anders ben je gewoon een pannenkoek.
Jouw wat? Jouw kont? Jouw ogen? Jouw lippen?quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee hoor, wat je over andere mensen zegt moet je ook tegen die persoon durven zeggen. Anders ben je gewoon een pannenkoek.
JE SNAPT HEM!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:39 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Jouw wat? Jouw kont? Jouw ogen? Jouw lippen?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:34 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Ik geef lot vanavond aids.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |