abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74013934
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 17:10 schreef HerbstNebel het volgende:

[..]

Aan een soort van stress heb ik ook gedacht, zou heel goed kunnen. Ben laatste tijd echt te druk met school en dat geeft echt een partij stress. Maar ik snap het gewoon niet, ik heb nooit ergens last van gehad, zelfs dronken of knetter stoned lukte het me altijd. Nu opeens met haar wil het helemaal niet meer lukken en dat zit me echt niet lekker. Uiteindelijk is het einde van het verhaaltje dat het straks weer niet lukt en dan is het afgelopen :(
Self For Filling Prophecy.
Je gelooft niet in het krijgen van een stijve, dan zal je ook geen stijve krijgen.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_74082601
Und?!
pi_74096318
[quote]Op donderdag 22 oktober 2009 11:01 schreef HerbstNebel het volgende:
Mensen,

Heb sinds 2 weken een nieuwe vriendin, mooie blonde dame met een pracht van een lichaam.
Alles leuk en aardig maar we probeerden vorige week sex met elkaar te hebben en het wilde maar niet lukken om mijn snikkel hard te houden . We begonnen elkaar op de bank gruwelijk op te geilen en toen stond mijn jongeheer wel constant in de houding. Toen we wilden beginnen werd ie opeens slap en het lukte niet meer om hem stijf te krijgen,[quote]

Zou zeggen leg hem eens in de vriezer!!!!!

[ Bericht 38% gewijzigd door dartchickie op 26-10-2009 23:17:50 ]
devilwoman from hell
pi_74096389
kamagra.nl
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:20:44 #55
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_74108734
Et zit gewoon tussen je oren zoals al eerder is gezegd.
Ik had het zelfde probleem bij mijn vriendin in het begin, maar dat ging vanzelf over. Ontspan je gewoon en geniet van het moment. Ga dus ook absoluut niet nadenken van: "Kom, blijf overeind!", of "Wordt nou stijf!". Werkt je alleen maar tegen .
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:27:31 #56
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_74117530
krijg btje deja vu gevoel hier. Had laatst precies het zelfde probleem. Eerste keer dat ik bij haar was zaten we btje op de bank en na een tijdje lagen we te zoenen. Kreeg toen wel een harde enzo. Ik wist niet hoe snel ze ermee zou zijn maar al snel ging het shirtje uit. Daarna maar voorgesteld om naar d'r slaapkamer te gaan en daar ging al snel d'r broek uit. Was wel btje verbaasd over hoe snel ze het bed in wou duiken gezien dit de 1e keer was dat we uberhaupt kans hebben gehad om seks te hebben. Anyway, we lagen in bed en begon haar te vingeren en zij btje met d'r hand over m'n pik. Kon me harde nog wel behouden totdat ze me begon te pijpen. Ze ging gewoon te hard op m'n gevoelige eikel in ofzo. Dacht toen maar dat het beter was om gewoon sex te hebben. Dus condoom om wat al niet zo goed ging maar uiteindelijk toch gelukt. Maar toen we eenmaal sex wouden hebben kreeg ik h'm gewoon niet meer omhoog. Ik baalde er wel van want is btje lame om dan niet te presteren. Denk dat ik me vervolgens een beetje zelf heb aangepraat dat het niet lukte omdat ik gewoon te weinig slaap had gehad en die condoom gewoon btje nasty was. '

Iig, dit weekend met me ex het bed ingedoken (ander meisje dan hierboven). Geen sex maar ze gaf me een lekkere handjob en ik had dit keer helemala geen moeite om h'm omhoog te houden. Als we hypothetisch gesteld sex hadden gehad dan kan ik met zekerheid kunnen zeggen dat ik me johnson niet zou falen. Alleen nu, twee dagen daarna weer bij dat andere meisje blijven pitten alleen deze keer om wat relaxter te worden wat gesmoked vantevoren. Maar ook deze keer faalde ik weer. Deze keer gaf ze me alleen geen BJ maar trok ze me af wat ook totaal niet lekker was. Ze ging ermee om also 't een supersoaker was, alleen zonder te spuiten . Kreeg dus telkens een slappe. Heb er toen wel wat van gezegd maar het mocht niet baten. Dacht toen maar over te gaan op sex maar precies het zelfde verhaal als de 1e keer. Kreeg h'm gewoon niet meer omhoog. En ik weet dat ik zenuwachtig was en dat bij m'n ex geen probleem was omdat ik haar al zo goed kende. Maar bij haar was ik ook nogal verbaasd over hoe snel ze het allemaal wou en ook totaal niet preuts lijkt (alhoewel ze niet kan pijpen en aftrekken IMO). Ik denk dat het vooral de zenuwen waren om te presteren en dat ik om een gegeven moment ook niet echt horny meer was door haar gejannes met me pik. Iemand tips voor de volgende keer?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_74120280
Tja, dat harde doen wel meer meiden, die hebben het nog niet begrepen dat je pas harder dingen kan doen zodra dat ding zelf ook echt stijf is.

Wat trouwens wel een leuke tip kan zijn: als je half brak bent (slaperig, beetje gedronken, noem maar op) dan kan het zijn dat je ook minder problemen hebt omdat je er dan minder aan denkt en het je weinig kan schelen hoe het ding reageert.

Een lul is soms net een vrouw.. negeer je 'm, dan doet ie wat je ervan verlangt
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:12:23 #58
267623 Cumshooter
ja toch ja toch
pi_74122006
- niet gaan flamen oid. -

[ Bericht 75% gewijzigd door Adolecens op 27-10-2009 20:24:45 ]
beter spijt van je daden, als spijt omdat je het hebt gelaten!!!
pi_74351251
Het ligt "gewoon" aan de zenuwen. Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad gisteren en een paar dagen geleden. De dame is goed in bed, heel makkelijk, open, kan alles goed en aantrekkelijk. Maar ik krijg hem niet verder dan een halve slappe en heb daar ook mee geneukt voor zover mogelijk. Hij klapte telkens dubbel en een condoom maakt het er ook niet lekkerder op. Ik ben dan de eerste avond (toen 2 x geprobeerd) niet klaargekomen. Gisteren weer hetzelfde verhaal alleen toen gek genoeg wel klaargekomen met een halve slappe. ik voelde vrij weinig to het hoogtepunt daar was...heel vreemd nog nooit meegemaakt om niet echt opgewonden te zijn maar wel klaar te komen. Ik had ook geen gevoel in mij pik en ook de laatste dagen geen zin in seks. Ik heb dit in 2006 ook meegemaakt en had toen veel stress op school, dus het is voor mij herkenbaar en herleidbaar. Echt waar: stress is funest.
pi_74352756
Zelf heb ik het ook meegemaakt, nu 2x dit jaar voornamelijk door zenuwen, erg balen.

Als ik jou was zou ik je vriendin op andere manieren verwennen als het niet helemaal lukt, of anders in het donker 's avonds lichten uit houden dat verlicht de visuele stres heb ik gemerkt

succes
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:15:17 #61
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_74357635
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:27 schreef The.PhantoM het volgende:

(verhaal)

Iemand tips voor de volgende keer?
Ja, sowieso vertellen tegen haar wat ze wel of niet moet doen. Op een normale manier en een geschikt moment natuurlijk. Als je niet communiceert, is het voor een groot deel je eigen schuld als je seks niet fijn vindt.

Verder, denk ik dat je 'state of mind' het grootste probleem is als je hem niet omhoog krijgt. Het is zelden een puur fysiek probleem. Misschien moet je gewoon een paar keer seks hebben voordat het beter wordt. Bij mijn eigen vriendin kwam ik de eerste paar keer te snel klaar, en dat werd ook beter naarmate we vaker seks hadden. Ik doe wel bewust rustig aan om dit te voorkomen, maar volgens mij is het uit zichzelf ook al beter geworden omdat het minder spannend wordt.
of niet
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:16:12 #62
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_74357656
edit: -oeps-
of niet
pi_74358737
Phantom: bij jou is het denk ik vooral dat meisje... als ze als een gek tekeer gaat gewoon er wat van zeggen, en als ze niet wil luisteren begin je ook gewoon een gitaarsolo van een speedmetalband op haar clitoris te oefenen - kijken wat ze er zelf van vindt. Gezeik met een condoom kan ook nogal een downer zijn, dus die 1e keer dat het niet lukte is niet zo vreemd (klinkt nogal alsof je er zelf ook nog niet echt aan toe was met haar, maargoed). De keer daarna en eventueel volgende keren zal het 'tussen je oren' deel ook wel meespelen. Gewoon net zo lang aan voorspel doen tot ze je wel extreem geil heeft gekregen, en er geen enkele twijfel meer kan bestaan over hem wel of niet overeind krijgen. Laat haar maar net zo lang oefenen tot ze het door heeft (of je naar de eerste hulp toe moet).
pi_74413844
Melty man strikes again

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=melty%20man

Prachtige serie dat Coupling
  donderdag 5 november 2009 @ 13:14:48 #65
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_74416927
Probeer anders eens een man.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
pi_74544558
ik wil je niet opjutten, maar de druk ligt toch echt nu op jou schouders
pi_74593533
Even mijn ervaring:

Als ik een jointje heb gerookt en dan wil neuken kan ik op de een of andere manier niet klaarkomen (chill voor chix maar niet voor mijzelf). Misschien heeft dit ook een invloed op jou, heb je haar weleens zonder jointje op geneukt?

Verder helpt mastruberen ook niet echt, ik krijg hem in ieder geval nooit goed hard als ik de vorige avond heb getrokken..

Wellicht heb je hier wat aan!
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2009 @ 02:37:18 #68
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74593550
Cannabis verminderd het libido dus blijf daar dan maar vanaf. En hoe meer je erop gaat letten, hoe groter de kans dat je geen erectie kan houden. Als je gewoon kan rukken dan doet je jongeheer het prima en is het psychisch. Kan je niet gewoon een tijdje vozen zonder neuken en gewoon stapje voor stapje doen?

Succes ermee!
pi_74770801
jij denkt hij moet hard zijn..

ja dan werkt het niet he?

het moet van binnen uit komen en vanzelf gaan.
je moet er niet op gaan wachten.
dat werkt niet.

neem gewoon de tijd. !!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')