krijg btje deja vu gevoel hier. Had laatst precies het zelfde probleem. Eerste keer dat ik bij haar was zaten we btje op de bank en na een tijdje lagen we te zoenen. Kreeg toen wel een harde enzo. Ik wist niet hoe snel ze ermee zou zijn maar al snel ging het shirtje uit. Daarna maar voorgesteld om naar d'r slaapkamer te gaan en daar ging al snel d'r broek uit. Was wel btje verbaasd over hoe snel ze het bed in wou duiken gezien dit de 1e keer was dat we uberhaupt kans hebben gehad om seks te hebben. Anyway, we lagen in bed en begon haar te vingeren en zij btje met d'r hand over m'n pik. Kon me harde nog wel behouden totdat ze me begon te pijpen. Ze ging gewoon te hard op m'n gevoelige eikel in ofzo. Dacht toen maar dat het beter was om gewoon sex te hebben. Dus condoom om wat al niet zo goed ging maar uiteindelijk toch gelukt. Maar toen we eenmaal sex wouden hebben kreeg ik h'm gewoon niet meer omhoog. Ik baalde er wel van want is btje lame om dan niet te presteren. Denk dat ik me vervolgens een beetje zelf heb aangepraat dat het niet lukte omdat ik gewoon te weinig slaap had gehad en die condoom gewoon btje nasty was. '
Iig, dit weekend met me ex het bed ingedoken (ander meisje dan hierboven). Geen sex maar ze gaf me een lekkere handjob en ik had dit keer helemala geen moeite om h'm omhoog te houden. Als we hypothetisch gesteld sex hadden gehad dan kan ik met zekerheid kunnen zeggen dat ik me johnson niet zou falen. Alleen nu, twee dagen daarna weer bij dat andere meisje blijven pitten alleen deze keer om wat relaxter te worden wat gesmoked vantevoren. Maar ook deze keer faalde ik weer. Deze keer gaf ze me alleen geen BJ maar trok ze me af wat ook totaal niet lekker was. Ze ging ermee om also 't een supersoaker was, alleen zonder te spuiten

. Kreeg dus telkens een slappe. Heb er toen wel wat van gezegd maar het mocht niet baten. Dacht toen maar over te gaan op sex maar precies het zelfde verhaal als de 1e keer. Kreeg h'm gewoon niet meer omhoog. En ik weet dat ik zenuwachtig was en dat bij m'n ex geen probleem was omdat ik haar al zo goed kende. Maar bij haar was ik ook nogal verbaasd over hoe snel ze het allemaal wou en ook totaal niet preuts lijkt (alhoewel ze niet kan pijpen en aftrekken IMO). Ik denk dat het vooral de zenuwen waren om te presteren en dat ik om een gegeven moment ook niet echt horny meer was door haar gejannes met me pik. Iemand tips voor de volgende keer?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!